Колата сам е купил преди две седмици и до сега и навартях 1500 км без никви забележки, но снощи ми направи следното: Както си карам наближавам легналиа полицай съединител да мина на втора и колата загасна помислих,че е сваршила нафтата погледнах стрелката на резорвара а тя е на парвата чертичка след резервата и тогава вратнах клуча запали и си продалжих, но това същото го прави отново но този път е кара брат ми и пак съединител вклучил от трета на втора и колата пак му загаснала........Моля помогнете!!!Ако има някой с същия проблем да ми помогне за отстраняването му!!!Дайте мнения е съвети!!! Колеги, местя анкетата в "дизели"Поздрави Nino
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добър автомобил ли е Фиат Мареа 2.4 TD
Collapse
X
-
AMi аз го имах на времето тоя проблем, поради това че не умеех да карам дизел. КАкто си търкалям на ниски обороти, слагам на втора без газ и хоп, дизеляка угасваше, не знам защо така става, но после се случваше много по рядко докато не се научих ...Може и нищо да и няма на колата ... Успех!Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
-
Re: Добър автомобил ли е Фиат Мареа 2.4 TD
megabot написа:Колата сам е купил преди две седмици и до сега и навартях 1500 км без никви забележки, но снощи ми направи следното: Както си карам наближавам легналиа полицай съединител да мина на втора и колата загасна помислих,че е сваршила нафтата погледнах стрелката на резорвара а тя е на парвата чертичка след резервата и тогава вратнах клуча запали и си продалжих, но това същото го прави отново но този път е кара брат ми и пак съединител вклучил от трета на втора и колата пак му загаснала........Моля помогнете!!!Ако има някой с същия проблем да ми помогне за отстраняването му!!!Дайте мнения е съвети!!! Колеги, местя анкетата в "дизели"Поздрави Ninohttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Относно темата...
Здравей, колега!Аз също карам Фиат Мареа 2.4 ТД. Другите колеги, които са ти писали са прави, че това не е нормално, защото при дизела докато не врътнеш ключа да изключиш двигателя има непрекъснато подаване на говриво, и наистина се изисква много "майсторство" за да се изключи сам двигателя. Обикновените дизели има електромагнитен винтил на ГНП-то и когато дадеш на контакт на този винтил отива напрежение, което създава магнитно поле и той се вдига, за да пропусне горивото, и стои отворен докато колата е на контакт. Трябва да изключиш от контакт, за да се затвори и да спре притока на гориво, като имено по този начин спира двигателя. При турбо дизела предполагам, че е пак по този начин решен въпроса, но не съм сигурен. Така че си мисля, дали при по-рязко сваляне на оборотите както казваш от 3 на 2-ра, не се губи напрежение някъде там и да се прекъсва притокът на гориво, за да изключва двигателя при положение, че колата е на контакт. Проблема е много интересен и странен...дръж ни в течение на решението му и най-вече успех в решаването му! А иначе само при това превключване на скоростите ли се случва да изгасне или и при други случаи гасне двигателя без да си врътнал ключа?Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
Проблема е решен като заварах колата в Бош Сервиз и от там ми казаха че ниякви прожинки на помпата са износени и че по принцип не се продават отделно а заедно с новата помпа но те щели да намерят подобни и помпата щяла да икара много далго време, така че това е бил порблена на гасненето на празен ход и трудното палене!Dimitar Nakev
Коментар
-
megabot написа:Проблема е решен като заварах колата в Бош Сервиз и от там ми казаха че ниякви прожинки на помпата са износени и че по принцип не се продават отделно а заедно с новата помпа но те щели да намерят подобни и помпата щяла да икара много далго време, така че това е бил порблена на гасненето на празен ход и трудното палене!Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар