Здравейте колеги,Онзи ден си карах паркирах си пред блока и на сутринта качваме и греда...Помъчих я един два пъти и не запали след ден пак пробвах и резултата същия.Отворих да погледна под капака на бързо, че беше студено и видях една откачена букса на нафтовият филтър, явно от вибрациите се е разкачила. Доволен, че всичко вече е решено сядам и мъжката почвам да въртя... да ама от трите най дългото айде още веднъж пак и отново греда.Сега въпроса ми е имаме ли така наречените мехчета(или бутон,помпа-ръчна) за подкачване на горивото? възможно да е взела въздух ама все за тези два опита трябваше да позапали или да има наченки за палене. Колата е 2.4 Jtd, при контакт индикатора за двиг. си гасне. Имам кабеляци ама трябва да ги преправям, че буксата е под предния капак и не е ОБД, но ако се наложи ще ги спретна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с палене на 2.4
Collapse
X
-
При този мотор едва ли е въздух. Имаш подкачваща помпа в резервоара, при този мотор круша няма. Буксата, която си пипнал, е за подгрева на горивото - или захранването на реотана, или буксата на термоконтакта. Няма отношение за паленето. По-скоро се насочи към датчиците - датчик налягане в рейла, датчик колянов вал и датчик разпределителен вал. Колегите с JTD-та могат да ти кажат по-конкретно как да си диагностицираш датчиците - стойности и т.н.т.Друг вариант, за който се сещам, е проблем с налягането в рейла - неизправен регулатор. Оправи си диагностиката и се опитай да я свържеш. Виж какви показания за налягане в рейла ти дава докато въртиш.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
-
без диагностика никой няма да помогне,но залагаме от най-възможната към най-невъзможна причина-блокирал регулатор,датчик разпределителен вал,шоков бутон( ако нещо си пипал след като не си успял да запалиш).това всичко,ако колата е работила до последно и след изгасянето и не пали.ако е първата и най-вероятна причина,то ако някой те дръпне ще запалиш.има и други предположения,но те са рядко срещани.
Коментар
-
Шоковия отпада,защото проверих т.е. натисках там долу и пак нищо И аз се сетих за него ама тц...Др. Което се сещеам,че предния ден така ми направи някъде номер с паленето,за което се учудих, но при втората врътка с подаване на газ запали. Карах я не помня,но съм я гасил поне един път и не е имало проблем. Помъчих се да чуя за помпата,но не се чува като на бензиновата ама и преди беше така. Ще трябва да отворя и да проверя на отворена седалка. За пушенето не съм я проверявал,защото я мъчих сам.Тези дни ще видя,след като се позатопли и поотворя.Явно ще трябва да свалям данни за по точно инфоВъпрос за дачика на рейла къде е? Варианта с почистване с кореселин актуален ли е тук(на пежото имаше ефект)Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
свалих го, не съм го духал,понакапах го с кореселин утре ще го върна, че малко зор с единият болтдругия въпрос - датчика КВ 1към 1 ли е с бензина? да сваля от бензиновата да пробвам ?Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар