При задържане на около 2000 оборота колата забива и влиза в сервизен режем.Гася чакам 2 минути паля и всичко е наред. Като откача тока на вакумен клапан до този за турбината, колата незабива , но и ненабира нормално. Набира с прекъсания.Турбото надува 1,5 _ 1.6 някой да има идея какво да чопля.На комп отчита грешка във клапан на налягане на турбото с нов клапан пак същата работа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с турбото Улис 2,2 jtd
Collapse
X
-
Кръгът на вакуума към спирачките обикновено е разделен с клапан от този на всички останали системи. Тоест и да имаш пробойна в маркуча към актуатора на турбината, не би трябвало да ти заминават спирачките. Скапана вакуум помпа е доста кардинално, ако имаш манометър на вакуум, може да я тестваш. Трябва да прави -1.0атм без проблем.Виж малките маркучета на вакуума, които отиват към останалите системи. Не съм запознат с този мотор и какво освен геометрията на турбината се управлява с вакуум. Огледай маркучетата във връзките към тройници, клапани и т.н.т. От там е възможно да изпуска и да не стига вакуума за управлението на геометрията. Може и от някой регулиращ клапан да изпуска - има подобен случай.1.5 - 1.6 не е ли прекалено високо налягане? Това абсолютно или манометрично налягане е?
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
Грешката е 0402 прекалена рециркулация на изгорелите газове. Затапихме ЕГР колата се оправи за малко и бамм пак същата грешка. Пискане ,чека светва мощтността пада и колата върви все едно съм дал газ наполовина.гася , минута,паля всичко е ок ускорявам и на 137км/ч колата забива без да съм отпускал газта.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар