to6kosuperbike919 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат браво 1.9 тд
Collapse
Заключена тема
X
X
-
rangel88
-
Като и гледам мотора, това в никакъв случай не е TD100 (100к.с.), а TD75 (75к.с.). По спомени помпата на TD75 също изглежда различно, но е твърде възможно да греша. Подгревните свещи при този двигател имат отношение единствено към първоначалния старт и неговото улесняване. При неизправен подгрев най-вероятно ще изпуши бяло/черно при запалване, но ако продължава да пуши след стартиране на мотора търси проблема другаде. "Яко"димене при изфорсиране не е добър признак. Този мотор може да изпуши черно при изфорсиране, но не и кълбета от дим. Задържиш ли газта слез рязко изфорсиране и установи ли обороти, трябва да изчисти. С нов акумулатор здравият предкамерен дизел също ще запали без подгрев. Ще повърти, ще се сборят цилиндрите, но ще запали. Читаво TD100 на Мареа комби на равен път вдига 180км/ч, колкото си му дават по книжка. На TD75 по спомени дават малко повече от 160км/ч. За радиатора на купето е възможно да греша. Да чукна на дърво не ми се е налагало да пипам там и дано не ми се налага. Направи теста за свещите, както ти го описах. Може проблемът ти да се окаже в индикацията, а подгревът да си работи.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
to6kosuperbike919 написа:Нммм ако е 75 коня това значи ли че ако сложа нов стартер от тд100 ще стане ,хах тоя като ми я продаваше вика тя е над 105 коня ,как мога да разбера колко коня е имали сериен номер или нещо подобно
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
rangel88
PSG написа:Като и гледам мотора, това в никакъв случай не е TD100 (100к.с.), а TD75 (75к.с.). По спомени помпата на TD75 също изглежда различно, но е твърде възможно да греша. Подгревните свещи при този двигател имат отношение единствено към първоначалния старт и неговото улесняване. При неизправен подгрев най-вероятно ще изпуши бяло/черно при запалване, но ако продължава да пуши след стартиране на мотора търси проблема другаде. "Яко"димене при изфорсиране не е добър признак. Този мотор може да изпуши черно при изфорсиране, но не и кълбета от дим. Задържиш ли газта слез рязко изфорсиране и установи ли обороти, трябва да изчисти. С нов акумулатор здравият предкамерен дизел също ще запали без подгрев.Ще повърти, ще се сборят цилиндрите, но ще запали.
Коментар
-
Всичките му части втора употреба са евтини труда от мен има инструменти има канал има желание ще се забавлявам доста, а и сам мисля да си я боядисам.А за стартера питах защото този понякога изтърва но купих втора рака от мои познат за 20 лв и е здрав .Няма смисъл от чисто нови части тая кола .Благодаря на всички за компетентни те мнения
Коментар
-
rangel88
to6kosuperbike919 написа:Всичките му части втора употреба са евтини труда от мен има инструменти има канал има желание ще се забавлявам доста, а и сам мисля да си я боядисам.А за стартера питах защото този понякога изтърва но купих втора рака от мои познат за 20 лв и е здрав .Няма смисъл от чисто нови части тая кола .Благодаря на всички за компетентни те мнения
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар