Здравейте колеги. От няколко седмици имам следния проблем.При работа на място или в движение, оборотите на колата падат до ограничителя на таблото на 400. Светва дюзата на таблото и колата губи мощност.Понякога бързо се оправя и работата и се нормализира, понякога и отнема повече време. След това започва да си работи нормално, до следващия път когато пак го направи.Съмнявах се, че е нагълтала въздух защото точно преди да започне да прави този номер, смених горивния филтър. Обезвъздушавах системата, не изкара никакъв въздух. След това се усъмних в горивния филтър, смених го отново и отново обезвъздуших, но проблема си остана.Някакъв съвет от някой който знае нещо по темата или е имал същия проблем? Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат браво тд100 падане на оборотите и загуба на мощност
Collapse
X
-
Re: Фиат браво тд100 падане на оборотите и загуба на мощност
IGG написа:Здравейте колеги. От няколко седмици имам следния проблем.При работа на място или в движение, оборотите на колата падат до ограничителя на таблото на 400. Светва дюзата на таблото и колата губи мощност.Понякога бързо се оправя и работата и се нормализира, понякога и отнема повече време. След това започва да си работи нормално, до следващия път когато пак го направи.Съмнявах се, че е нагълтала въздух защото точно преди да започне да прави този номер, смених горивния филтър. Обезвъздушавах системата, не изкара никакъв въздух. След това се усъмних в горивния филтър, смених го отново и отново обезвъздуших, но проблема си остана.Някакъв съвет от някой който знае нещо по темата или е имал същия проблем? БлагодаряAlfa Romeo 147 1.9JTD 16v
-
На диагностика ще я закарам в началото на другата седмица. Иначе да, с падането на оборотите се променя и работата на двигателя, доста твърдо започва да работи. А при подаване на газ звука става още по неприятен. Забелязах че изпушва в един момент, но не съм обръщал внимание на цвета, ще го погледна. Относно изчезването на показанието на оборотомера не знам какво имаш предвид.Bravo TD100
Коментар
-
Имам в предвид че пада стрелката.Смени си датчика колянов вал.Ако щеш и със втора употреба,за проба.Иначе цената му е около 60 лв.Като загуби този датчик компютъра си мисли че мотора не се въртии не си управлява авансатора.Влиза до край в предвърение и ефекта е тозичука трака хлопа и т.н.Успех!
Коментар
-
Закарах колата в сервиз за да направят диагностика. Казаха, че е показала проблем в електронната дюза. Занесох им друга и след няколко дни ми звъннаха да ходя да си я взимам, била готова. Отивам аз, паля и веднага се появява пак същия проблем. Пак им я оставих да я гледат. След няколко дни ми заказаха, че пак са я закачили и този път освен дюза, показала и проблем в помпата. Стана ми ясно че си играят на проба грешка и си я взех обратно. И така след почти две седмици мотаене в този сервиз, си взех колата с не отстранен проблем и малко пари назад. Чудя се къде мога да отида, поне една качествена диагностика да и направят. Ако някой има идея може да сподели.Bravo TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар