Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампа за максимално налятане на Турбото ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Каква е разликата, сигурно има такава?! И при нашите коли кой клапан е актуален ?
    Прикачени файлове
    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

    Коментар


      #17
      http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5615Ето тука се надявам да съм помогнал вече с отговора.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #18
        Да, колега BO, днес се рових в Интернет. Признавам, грешката е моя. Намерих обяснение и разбрах разликата м/у двата клапана. Съгласен съм с твойта теза. Трябва да четеш преди да спориш!
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #19
          егати тъпото, вчера си сглобих таблото, всичко си работеше, и днес ми изгоря крушката на затоплителните свещи ама няма да го разглабям, като изгори още нещо, тогава, омръзна мипп а как се сваля пластмасата около волана - долната е на винтове, ама горната така и не съумях да я сваля
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #20
            Много тъпо е колега BEX--- и при мен се случи същата случка, свалях го отново. А още по-тъпо е, че горната кора около волана се сваля след свалянето на самия него. Воланът се сваля лесно, но не знам дали при теб си заслужава тази операция.
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар


              #21
              леле, еми да ти кажа мързи ме да си свалям волана, нали и AIR имам, та да не направя някой сакатлък - нищо здраве да е. някой ден, ако съм в настроение може и да я сменя поздрави, колеги
              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
              e30 forever!

              Коментар


                #22
                Gugev написа:
                Много тъпо е колега BEX--- и при мен се случи същата случка, свалях го отново. А още по-тъпо е, че горната кора около волана се сваля след свалянето на самия него. Воланът се сваля лесно, но не знам дали при теб си заслужава тази операция.
                Еее... как бе, колега? Аз съм свалял долната и горната кора едновременно! Захващат се една за друга с едини и същи 3 винта! Да отбележа и моята кола има airbag.
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #23
                  Пак ли сбърках бе Колеги? На мен ми се наложи да свалям волана преди време и от тогава съм останал с такова впечатление. Колега пробвай пак, дано греша.
                  FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                  Коментар


                    #24
                    бе то аз ги развих тези 3 винта отдолу и доната кора я свалих, ама горната само се посукваше, не искаше да се свали и това си е...изглеждаше сякаш е закачена някъде отпред...не знам, ще пробвам...
                    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                    e30 forever!

                    Коментар


                      #25
                      Пробвай, но внимавай, все си мисля че от към шофьора под волана кората е захваната с вда винта, а от другата страна е фиксирана с жлебове към долната кора.
                      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                      Коментар


                        #26
                        възможно е да е така, защото не се наведох да видя отдолу дали има някви винтове, а като се замисля много е вероягто да е така
                        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                        e30 forever!

                        Коментар


                          #27
                          И да се навеждаш няма да успееш да ги видиш, там е пълно с пакетни ключове, релета, куплунзи и скоби. Казвам пак, не съм 100% сигурен за това което твърдя, но аз също правих опити по-преди да я сваля тая кора и не успях. Едва когато свалих волана ми направи впечатление, че там има нещо "тъпо"!
                          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                          Коментар


                            #28
                            а когато си смених поленовия филтър, си мислех, че всичко ще бъде така лесно и приятно за работа. :D пп защото на предишната ми трябваше да сваля чистачката и цялата кора.....
                            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                            e30 forever!

                            Коментар

                            Working...
                            X