здравейте, колеги, да ви попитам имате ли такава лампа на таблото, аз днес си го свалих и нямах фасунка отзад, също така нямах и за отворена врата и за стоп светлини, купихи си и си сложих, пък утре ще разбера дали има ефект - на някои колеги съм виждал на таблото светеща такава за отворена врата - но по-ме притеснява тази за турбото, дали вие имате такава, благодаря предвярително. пп има и неква червена точка, баш по средата на този ред ама за пръв път виждам такава и си нямам и идея за какво служи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампа за максимално налятане на Турбото ТД100
Collapse
X
-
Мисля, че само ELX модефикациите имат работеща екстра-индикация за отворена врата. Дори да сложите крушка едва ли ще светне! Същото се отнася и за другата индикация за, която идеше реч. Преди време свалех таблото и го огледах доста обстойно, свалих пластмасата отпред стигайки до светодиодите. Стигнах до извода, че нищо повече от фабрично направено не мога да направя да свети. Трябва да се пускат отделни жици за всичко допълнително!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Re: Лампа за максимално налятане на Турбото ТД100
BEX---GT---TDi написа:здравейте, колеги, да ви попитам имате ли такава лампа на таблотоI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
BEX---GT---TDi написа:нямам представа каква може да е аварията от такова свръх налягане, ще сложа крушки пък дано нещо светне :DI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
do4ko написа:това не е лампата за това че турбото не работи демек че не се въртиFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
BEX---GT---TDi написа:аз си мисля, може и да съм много в грешка, че при високи обороти - по-виссоки от нормалните светва примерно, ама пък от къде да знам наслагах крушки - да имаI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Преди време бях пуснал тема - мерене на налягане във въздушния колектор. Поводът беше изказаното отстрани мнение на виден майстор от гр. Айтос. Без да погледне и какво да е, стремейки се да ме изгони, ми заяви че тубината ми не работи. Аз го гледах, гледах, че си тръгнах. После мислих, мислих и измислих една простотия. И понеже стана дума за свръхналягане, датчици, blow valve - реших да споделя моя експеримент. След като почистих въздушния колектор на мотора, измерих неговия диаметър и направих следното "измервателно средство" - по долу. Поставих щуцера на края на гумения тръбопровод, заскобих го и запалих мотора. При постепенно вдигане на оборотите при около 0.9 -1 bar (манометърът трепти - няма демпфер) от към турбината се чу специфичен шум, според мен сработване на blow valve-ва. После махнах скобата и отново вдигнах оборотите, при което "измервателното средство" изхвърча и се натресе до пистовия ремък, как не го повлече. Доколкото съм чел, слушал при свръх налягане, ако не сработи blow valve-ва турбината влиза в критични обороти при което може да дефектира.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Това, което се чува от турбината в този момент около 1бар трябва да бъде Уест гейта. Той служи за отклоняване на изгорелите газове, да не минават през топлата страна на охльова и съответно да не ти качва по-високо налягане.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Gugev написа:Да, този клапан е същия с другото си наименование - blow valve.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар