Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.9 JTD - гасне и др Свястна диагностика в София ?!?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Пожелавам ти да си вземеш А4,А6 или Пасат ,при това след 2001 г.И да не забравяш дизел 1,9 ТДИ.Сега сериозно,спри се вече да ревеш.Вземи се засрами.Нито ни интересува каква барака си си купилнито ще ти я ремонтираме,нито пари ще ти дадем за това!Аз съм горд собственик на Фиат и за да те е яд още повечеза времето през което е моя(10 години) нямам дадени за нея и 1000 лв.за поддръжка,това включва всичко,масла и филтри и части и гуми и т.н.А тя милата върви и върви и вече е на 626000 км.Даже сега е по-интересно,защото почнаха да я заглеждат като минавам по улицата.Такива младоци като теб я заглеждат.Айде стига толкова!Ако искаш подари ми я,прехвърлянето от мен :D На мен ръцете не ми пречат и ще я върна към живот,а и имам три деца,няма да ми е излишна.

    Коментар


      #62
      Колега оставам с впечатлени, че тая кола я караш по 1000-2000км на година и искаш да сменяш масла и филтри на 5 години, а ролки и ремъци на.... 50години. Купили сте някаква кола и не я потдържате и сега ревеш. Пак ти казвам.... Махай я и си купи немска/японска или др. Мърляй я по същия начин и ще имаш същия резултат. Всеки автомобил/ особено на 10+ години/ има проблеми. Не става да вземеш най-изтормозената кола на пзара , понеже била евтина и да искаш 10-20години да те вози без проблем.Аз на моята и смених ориг окачване, когато стана на 240 000. Сега е на 270 000+ и с новите носачи нямам ядове.
      ФИАТ- Пътят е само формалност
      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
      -----------------------------------------------------
      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

      Коментар


        #63
        specialista написа:
        Пожелавам ти да си вземеш А4,А6 или Пасат ,при това след 2001 г.И да не забравяш дизел 1,9 ТДИ.Сега сериозно,спри се вече да ревеш.Вземи се засрами.Нито ни интересува каква барака си си купилнито ще ти я ремонтираме,нито пари ще ти дадем за това!Аз съм горд собственик на Фиат и за да те е яд още повечеза времето през което е моя(10 години) нямам дадени за нея и 1000 лв.за поддръжка,това включва всичко,масла и филтри и части и гуми и т.н.А тя милата върви и върви и вече е на 626000 км.Даже сега е по-интересно,защото почнаха да я заглеждат като минавам по улицата.Такива младоци като теб я заглеждат.Айде стига толкова!Ако искаш подари ми я,прехвърлянето от мен :D На мен ръцете не ми пречат и ще я върна към живот,а и имам три деца,няма да ми е излишна.
        Ти си майстор твоето не се брой. Ти и всичко от предния до задния номер ще смениш без пари....И бая трябва да си се скарал с децата си за да им даваш фият... Като за младеж http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...k=dnso4zИли да няма дерт с въздух подгравяне и др. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...slink=dnsry5И ако е продавам тая кола ще е на части няма цяла я . Блок глава колянов вал дюзи... Или поне алуминий да продам...Видях аз от 50 човека 2/3 са уцелили.... Както си и знам без да гледам.

        Коментар


          #64
          Kay_ написа:
          Колега оставам с впечатлени, че тая кола я караш по 1000-2000км на година и искаш да сменяш масла и филтри на 5 години, а ролки и ремъци на.... 50години. Купили сте някаква кола и не я потдържате и сега ревеш. Пак ти казвам.... Махай я и си купи немска/японска или др. Мърляй я по същия начин и ще имаш същия резултат. Всеки автомобил/ особено на 10+ години/ има проблеми. Не става да вземеш най-изтормозената кола на пзара , понеже била евтина и да искаш 10-20години да те вози без проблем.Аз на моята и смених ориг окачване, когато стана на 240 000. Сега е на 270 000+ и с новите носачи нямам ядове.
          Няма какво да купя времето за купуване мина... Бурето с динамит е на лице... Черната (италианска) дупка набра скорост а от нея и светлината не може да се изплъзне.... И колата беше една от добрите на пазара имаше по добро само една марея седан JTD за 3300. Аз за 4/5 месеца тука да съм минал 500/600 км. Баща ми за 3/4 г да е минал 3 000 /4000 км най много.....Калеко ми и той така с вектрата само, че са 6 г ама не е умряла ..Мисля че казах за ауди 80 преди 4 г за 1750. Да не е пипаме тази 124 че ми омръзна. Да вземем премиера за 20/22 г както каза колегата купих е преди 10 г май само едно масло съм сменял (инак долива от най евтиното) и тампон... - това е кола Не на 150 000 да смениш помпа и основен ремонт на двигател... Или от една дупка да правиш ремонт на предница... Или да лежиш с зетя 2 месеца под нея... Като ме чува мене какви дилеми имам и какви масла търся (селения) и каза- то това не е кола от никъде.... Аз и алекото толкова не съм ремонтирал...

          Коментар


            #65
            Рангеле, спрямо изискванията ти, ще ти препоръчам, кабриолет, 4х4, двуместен с възможност за ремарке, гласови команди, естествена кожа, функция заведи ме до вкъщи, възможност за ъпгрейд на интелекта, възможност за увеличение на мощността и други. Без нужда от масла, ангренаж и филтри. http://olx.bg/ad/prodavam-kon-ID5WRY...e8c241ceАко се скапе, правиш луканка, така нищо не губиш.Ако живееш до парк, може и без пари да зареждаш.
            Либра 1,9 жтд 2000г. LX
            Фиат Крома 1,9 2009г.
            Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

            Коментар


              #66
              k76 написа:
              Рангеле, спрямо изискванията ти, ще ти препоръчам, кабриолет, 4х4, двуместен с възможност за ремарке, гласови команди, естествена кожа, функция заведи ме до вкъщи, възможност за ъпгрейд на интелекта, възможност за увеличение на мощността и други. Без нужда от масла, ангренаж и филтри. http://olx.bg/ad/prodavam-kon-ID5WRY...e8c241ceАко се скапе, правиш луканка, така нищо не губиш.Ако живееш до парк, може и без пари да зареждаш.
              Майтап ли е че по надежно от всяка италянска кола...Купувайте карайте италиански давайте по 2/3/4 к. ежегодишно за ремонти и се радвайте...А за тези с фият за 4/5/6 000 лв който временно върви преди да е започнал да завива към моя за тези пари има марка 6 примерно. Марка кола качество!И знайте, че едни 190 или 200 е на двойни повече години и километри и 3 пътя по малко се е развалял. И вози 10 пътя по хубаво! Щото с тези ремонти и обслужвания сте купили накрая една S класа.Сега като сметка към 10 000 сме назад от тази марка... А за 9 000 комшията си купи 320 d 8 г без една авария топло студено цък мърррррр и готово!Накарахме се нагледахме се на коли в къщи особено на италиански! Уж нищо и няма и като се почне скъпа евтина главата каквото може да се сетиш...Като взехме 1 фият познат си купи и той ама за 6 000 дт 125 . Баща му каза 4 г гладува да е купи тая кола и след 2 месеца ремонти за 6 месеца всичко и ремонтираха. Като болен ходеше ремонт след ремонт и лв от 300/400 лв нагоре... Накрая е закрепи и продаде за 2 000 жал ми стана за него и му дадох още толкова и си купи Хонда и рахатяса 2 г вече.Човека ис го каза хем не ги карат хем пак проблеми имат Трабанта на село едно време 90/91/92 г дето спят кокошките и кучето в него нямаше такива ядове и беше надежден!Хората си казаха в предишните постове. Много съм лежал под нея.. За 1.5 г и сменихме всичко възможно ... Това обяснява явлението защо на пътя една от 50 коли е италианска ...

              Коментар


                #67
                Колега от мноого постове назад си смешен и нз няма ли да се усетиш вече.Колите са направени да се карат, а не да седят. Аз повече вървя на година от колкото вашето семейство имате зад волана за година.Наясичкото отгоре лъжеш яко. Уж била подарена тая мареа, по едно време стана 2 мареи, после била купена за 4 000лв (цени от преди 10-12 години), хем имаш книжка от 5 месеца, хем разправяш за Алеко-та, трабанти, които си карал и правил навремето....ауди 80, 124-ки. Кое това "навремето" ти си набор 88 с книжка от преди 5 месеца...Дал си на приятел 2000лв...абе човек на теб ти се вижда скъпо смяна на масло.....Ти искаш да си купил кола (за без, пари), да я караш по 1000км на година и масло/филтри да сменяш на 10, а ролки и ремъци на 50.
                ФИАТ- Пътят е само формалност
                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                -----------------------------------------------------
                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                Коментар


                  #68
                  Kay_ написа:
                  Колега от мноого постове назад си смешен и нз няма ли да се усетиш вече.Колите са направени да се карат, а не да седят. Аз повече вървя на година от колкото вашето семейство имате зад волана за година.Наясичкото отгоре лъжеш яко. Уж била подарена тая мареа, по едно време стана 2 мареи, после била купена за 4 000лв (цени от преди 10-12 години), хем имаш книжка от 5 месеца, хем разправяш за Алеко-та, трабанти, които си карал и правил навремето....ауди 80, 124-ки. Кое това "навремето" ти си набор 88 с книжка от преди 5 месеца...Дал си на приятел 2000лв...абе човек на теб ти се вижда скъпо смяна на масло.....Ти искаш да си купил кола (за без, пари), да я караш по 1000км на година и масло/филтри да сменяш на 10, а ролки и ремъци на 50.
                  Колега при по големи постове изпускаш концентрация ..... Виж какво съм написал
                  Баща му каза 4 г гладува да е купи тая кола и след 2 месеца ремонти за 6 месеца всичко и ремонтираха. Като болен ходеше ремонт след ремонт и лв от 300/400 лв нагоре... Накрая е закрепи и продаде за 2 000 жал ми стана за него и му дадох още толкова и си купи Хонда и рахатяса 2 г вече.
                  Баща му на този мой набор .... Аз съм му да 2 000 лв айде бе Че и трабант съм карал че и ауди още малко на майбах ще ме качиш без да зная ....... Я прочети пак внимателно.....Казвам че трабанта и джугана са по надеждни от тези фияти 5 пътя поне... пшодгравящи свещи иА за аудито на колегата струва 1750 (фията 2200) и един ден не е отказало.... Демек по разбито от моя фиат ма държи фронта... Няма помпи стартери картери термостати носачи лост за скорости и др.Преди... бе нз. някъде бях на 20/21 когато баща ми си купи "кола" мареа за 4000 и даде 2500 за прегряла глава и обслужване.... И от това кола не стана повече след ремонта в сервиза на фиат.... Масло тече от всякъде на пали..Госпот си е прибра ето така http://news.plovdiv24.bg/234644.html
                  Верижна катастрофа стана вчера на моста в село Йоаким Груево. Двама са пострадалите. Около 18.30 часа лек автомобил "БМВ", управляван от Б.Б./ 60 г./ от Кричим, при движение с несъобразена скорост навлязъл в лентата за насрещно движение и предизвикал верижен инцидент с три леки коли -"Опел", "Фиат Мареа" е "БМВ". Пострадали са водачът на фиата - Т.Ч./ 62 г./ от Пловдив, който е с болки в едната ръка, и спътничката му А.Ч./ 52 г./, която е с комоцио. В спасителната операция са участвали служители на "Пожарна безопасност и защита на населението".
                  Ама хич не е така опела е виновен, но опела видяхме в протокола че живее на една улица с следовател..... 4 г баща ми кара без талон.... Ходи в Стамболийски и ли Пловдив да си го иска. Няма го не е тука или в Пловдив или в Стамболийски пак иди в Пловдив и така. Чак миналата година се разбра, че според кат там никога не е имало катастрофа. Объркали сме се...Значи тази кочина дето умира бавно пред блока е на 4 близо 5 г... Баща ми е остави декември 2015 някъде. И каза - кола не ми трябва на мене няма нафта вече.... не е е като едно време... аз съм в пенсия имам карта и влак и рейс ...... Какво да кара кола баща ми работата му е на 2 м пеш от къщи за село има влак билета е 1 лв. А кола 8/10 лв... Само ако има багажи и др. тогава. Аз се кача на нея ида на фитнес (5 км) по булеварда направо и се прибера. И до офиса за заплата... То и без това има сини зони няма къде да спреш в центъра. Пък и тази катафалка не е за всяка улица ниска дълга широка . Ако ги зареждаш тези коли ти ще караме всички по цял ден. Даже и брат ми ще изкара книжка

                  Коментар


                    #69
                    Ама виж сега то не е задължително да караш кола ,че ние да ти я плащаме?! Като не ти изнася купи си колело,там масло не се сменя и няма да лежите под него с родата ти за да го поправяте 1-2 години нон стоп.
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар


                      #70
                      Аз пък много се кефя на такива хора...Не са имали собствена кола и си вадят някакви изводи за ЦЯЛА марка... Купуват някакъв кенеф ,набутвайки се супер много с парите и си мислят ,че взимайки кола ,която е с не малко по-скъпа от другите продаващи се ,си гарантират ,че е запазена и няма да има проблеми...Нормално ,след като са я спукали от каране и не са я поддържали ,да е кенеф...Минал съм през 3 ФИАТ-а(и да, пише се с А ,уважаеми), 2 от които са още при мен и се карат всеки божи ден, и не съм имал толкова проблеми ,колкото се изброиха за тая Мареа...Смятай...Ама щото сигурно съм гледал ,като съм купувал...Някой се нахендри с някаква кола и после плюе змии и гущери срещу цялата индустрия...Ми карай си Опела с ФИАТ-ски дизел и си свиркай...Да - Опел слагат ФИАТ-ски дизели...ПП:Хората ,които ме познават ,знаят ,че и немска кошница карах...Е няма такова дърво - повече НИКОГА... ПП2:На калпава ракета - космосът и крив...
                      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                      Коментар


                        #71
                        pi4_s_bravo написа:
                        Ама виж сега то не е задължително да караш кола ,че ние да ти я плащаме?! Като не ти изнася купи си колело,там масло не се сменя и няма да лежите под него с родата ти за да го поправяте 1-2 години нон стоп.
                        Ами който му се вижда че малко се карала колата да е зарежда той...Да купих си преди г колело и накрая го носих 6 км на рамо в 1 часа посред нощ....

                        Коментар


                          #72
                          rangel88 написа:
                          pi4_s_bravo написа:
                          Ама виж сега то не е задължително да караш кола ,че ние да ти я плащаме?! Като не ти изнася купи си колело,там масло не се сменя и няма да лежите под него с родата ти за да го поправяте 1-2 години нон стоп.
                          Ами който му се вижда че малко се карала колата да е зарежда той...Да купих си преди г колело и накрая го носих 6 км на рамо в 1 часа посред нощ....
                          Сигурно е било италианско :D Дано не взимаш и обувки от талянците
                          Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                          Фиат Крома 1,9 2009г.
                          Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                          Коментар


                            #73
                            Predatorsi написа:
                            Аз пък много се кефя на такива хора...Не са имали собствена кола и си вадят някакви изводи за ЦЯЛА марка... Купуват някакъв кенеф ,набутвайки се супер много с парите и си мислят ,че взимайки кола ,която е с не малко по-скъпа от другите продаващи се ,си гарантират ,че е запазена и няма да има проблеми...Нормално ,след като са я спукали от каране и не са я поддържали ,да е кенеф...Минал съм през 3 ФИАТ-а(и да, пише се с А ,уважаеми), 2 от които са още при мен и се карат всеки божи ден, и не съм имал толкова проблеми ,колкото се изброиха за тая Мареа...Смятай...Ама щото сигурно съм гледал ,като съм купувал...Някой се нахендри с някаква кола и после плюе змии и гущери срещу цялата индустрия...Ми карай си Опела с ФИАТ-ски дизел и си свиркай...Да - Опел слагат ФИАТ-ски дизели...ПП:Хората ,които ме познават ,знаят ,че и немска кошница карах...Е няма такова дърво - повече НИКОГА... ПП2:На калпава ракета - космосът и крив...
                            Грешиш по документи е на мое име още от 2011 И за 3 месеца видях това което цял свят ми говореше а аз им викаш, че са много евтини и хубави... Е оказаха се прави хората!И са карани в сервиз на фият и казаха 9 от 10 е колата. Ебати представям си каво щеше да е 5/6 волана щеше да ми е в ръцете а двигателя на земята.2 фията съм им гледал сейра единия за 4 000 другия на 2200 мисля. Последния съм го карал. Все едно гледаш как човек от спин гасне бавно малко по малко..4 000 лв за фият си е нарушение на божия заповед направо то и 2 000.Още една взема и тая да умре за 6 месеца надали ще ме разбереш.Разбирам защо брачеда преди да си купи хсарата имаше 155. Последните 2/3 караше само полото на жена си. Защото палило и имало чистачки и парно. А е купи тази кошница беше 8 000 от шефа си ония беше е скъсал от поддръжка.Опела е кошница, но върви 6 г без аварийно както казваше братовчеда бензин масло и филтри. Няма носачи гъзачи и да се запознава с всички сервизи в квартала.Или като 124 качваш се караш може и маслото да не сменяш само доливаш 5/10/15 (и на 30 да стане е ок) Кола надеждна сигурна.Ти с тези фиати си с вип карта за сервиза. То като ти гледам и колите ти на година по една кола пари даваш за застраховки данъци и др.Аз определено виждам малко по далече от онези дето с колата си лягат и стават.... И цял ден за това си мислят как да си пипнал голфонсо или фифо

                            Коментар


                              #74
                              k76 написа:
                              rangel88 написа:
                              pi4_s_bravo написа:
                              Ама виж сега то не е задължително да караш кола ,че ние да ти я плащаме?! Като не ти изнася купи си колело,там масло не се сменя и няма да лежите под него с родата ти за да го поправяте 1-2 години нон стоп.
                              Ами който му се вижда че малко се карала колата да е зарежда той...Да купих си преди г колело и накрая го носих 6 км на рамо в 1 часа посред нощ....
                              Сигурно е било италианско :D Дано не взимаш и обувки от талянците
                              Българско е....Да бе да ходя бос после....

                              Коментар


                                #75
                                rangel88 написа:
                                Аз определено виждам малко по далече от онези дето с колата си лягат и стават....
                                Предложиха ти кончето. Мятай се там, че не си за автомобил. А няма да даваш пари за филтър и да му сменяш маслото.Ама как яко си се преебал с автомобил и конкретно Фиат. Не става тати да носи цял живот, а на теб да ти се е наложило да дадеш 6лв за филтър и да оревеш махалата след това. Труден е живота, приеми го това. Не може само тати да носи. Трябва и ти да носиш от време на време. Ако пък не става, то хващай се за на мама полата и ѝ се оплачи, че Фиата ти е глътнал последните 7лв за скоростен лост (гледам си му почитател и го повтаряш за 10-ти път), та да ти даде пари за цигарки, че Фиата ти ги е изпушил. По-добро от 124-ката няма. Това е легенда в ромското общество. Пожелавам ти най-искрено някой ден като събереш пари от цигари, да си купиш една 124-ка, широката лайсна и да спреш с нея на мегдана, та да скочат вътре 2-3 отракани ромки. Сега разбирам каква ти е реалната мъка. Как си се преебал с италиански автомобил, а братовчед ти с Меро-то жъне де що има девойка, а за теб с този калясник не остава нищо. Нищо, че на 124-ката всички бутат колата през пода стил Флинстоун, ама тя върви завинаги, без нищо да ѝ се прави. А най-вече със 124-ката има маса хора, които да я избират, за да могат да я бутат, а при теб никой не се качва и трябва всеки ден сам да си я буташ. Ами съдба, какво да го правиш.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X