Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.9 JTD - гасне и др Свястна диагностика в София ?!?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    изказваш се неподготвен,без капка опит и т.н.все едно спорим с някой див селянин,който се качва за първи път от магаре на кола.аз пък за статистиката ти казвам,че имам брава,на която съм и сменим през април 2010г 2 носача за по 120лв мисля бяха и след 100к все още не са износени.иначе е хубаво да си живееш в твоя измислен свят и да си мечтаеш за 124-ка,ама и там ще има проблем-тя пък ще ти гори много.

    Коментар


      #47
      На моята Мареа за 3 години само една предна биалетка съм ѝ сменил.Като си дал 10лв и си купил кошник, наречено кола, така ще е. Карай си кошника и след това, или преди това, го смени за друг кошник. Продължи да мрънкаш във форума на другия кошник и го смени с трети. И така докато някой ден решиш, че не искаш да караш кошник и си купи читава кола.А иначе ако ти ми дадеш пари за кола, ще ги взема и ще чакам ти да ми кажеш каква да е. Ще си я купя и карам с най-голям кеф. Обещавам!
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #48
        Колеги чакам автора да напише дали си е оправил проблема, но явно стана спора.Не може да купиш кола за 3к на 15 години и да очакваш че няма да дава проблеми.По въпроса с окачването леко по нежни са италианките от немците.Това идва главно че колите са направени за пътища, а в бг няма такива.Връщам се към 10-15 годишните коли дето ние им викаме НОВИ при придобиване.Те са изхвърлен брак от белите западни страни и препродаден от родните търгаши.Фиат е марка като съотношение оборудване и цена дава всчико на собственика си.
        Fiat Brava 1.9 JTD

        Коментар


          #49
          ivel написа:
          изказваш се неподготвен,без капка опит и т.н.все едно спорим с някой див селянин,който се качва за първи път от магаре на кола.аз пък за статистиката ти казвам,че имам брава,на която съм и сменим през април 2010г 2 носача за по 120лв мисля бяха и след 100к все още не са износени.иначе е хубаво да си живееш в твоя измислен свят и да си мечтаеш за 124-ка,ама и там ще има проблем-тя пък ще ти гори много.
          Не съм видял човек с 124 който да е правил ремонти колко мене за 3 месеца.Добре тогава термостата и не е 150 а 15 лвИ за свещи за работа не ми искаха 80 а 8 лвЗа картера ми взеха 20 а не 80 лвЩом така викаш...

          Коментар


            #50
            BO написа:
            На моята Мареа за 3 години само една предна биалетка съм ѝ сменил.Като си дал 10лв и си купил кошник, наречено кола, така ще е. Карай си кошника и след това, или преди това, го смени за друг кошник. Продължи да мрънкаш във форума на другия кошник и го смени с трети. И така докато някой ден решиш, че не искаш да караш кошник и си купи читава кола.А иначе ако ти ми дадеш пари за кола, ще ги взема и ще чакам ти да ми кажеш каква да е. Ще си я купя и карам с най-голям кеф. Обещавам!
            Не са 10 лв а са 3000 лв и за 3/4 години и 3 000 с няколко оставания на пътя.... Така беше и с предишната за 4 500 .... Така е била и на колежката брадвата ... Така беше и братовчеда алфата. Ставаш сутринта особено зимата с огромен въпросителен над главата. Ще запалили??? Или ще ме закарали до работа ... не ми трябват чистачки парно или стъкла да запали Инак така се кара кола в бг. даваш сега 1500/2000 за една кола качваш се може маслото да смениш и караш 2/3/4 ако изкара без да пъкне си голям пич! С средна заплата 500/600/700 лв толкова... Няма кредит да тегля като емин циганина 12 000 лв кредит за 156 .... Накрая е*а пед*ли за пари за си оправи кредита (писах какво стана с новата му 156 по горе).

            Коментар


              #51
              nemobg написа:
              Колеги чакам автора да напише дали си е оправил проблема, но явно стана спора.Не може да купиш кола за 3к на 15 години и да очакваш че няма да дава проблеми.По въпроса с окачването леко по нежни са италианките от немците.Това идва главно че колите са направени за пътища, а в бг няма такива.Връщам се към 10-15 годишните коли дето ние им викаме НОВИ при придобиване.Те са изхвърлен брак от белите западни страни и препродаден от родните търгаши.Фиат е марка като съотношение оборудване и цена дава всчико на собственика си.
              Не 3 000 а ауди 80 за 1750 лв купено заедно с моята чудесия 4 г работи без отказ и обслужване даже е ????????Автора получи 2 отговора, но изчезна някъде може би си кара колата вече и е забравил.

              Коментар


                #52
                ами купи си ауди80 мерцедес 124 и т.н,а не да мрънкаш като неграмотен мангал.

                Коментар


                  #53
                  ivel написа:
                  ами купи си ауди80 мерцедес 124 и т.н,а не да мрънкаш като неграмотен мангал.
                  Купуването мина злото е сторено...Точно това се опитвам да обеся трошлива барака вечно иска грижи и много скъпа за ремонт. Не може на мерцедес термостата да е 20 лв а обслужването 100 а на фият 150 и около 300/400. Обратното е по реално.Дето викаше един приятел дето продава коли ( мерцедеси предимно от 8 к нагоре)-Къв е този фият ??? Я е продавай веднага!

                  Коментар


                    #54
                    Какво разбираш под "обслужване"?
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #55
                      Kay_ написа:
                      Какво разбираш под "обслужване"?
                      Масло ролки ремъци филтри - ако си с верига няма ролки и ремъци за ангренаж

                      Коментар


                        #56
                        rangel88 написа:
                        Kay_ написа:
                        Какво разбираш под "обслужване"?
                        Масло ролки ремъци филтри - ако си с верига няма ролки и ремъци за ангренаж
                        И ти колко мислиш, че трябва да струва обслужването?
                        ФИАТ- Пътят е само формалност
                        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                        -----------------------------------------------------
                        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                        Коментар


                          #57
                          Kay_ написа:
                          rangel88 написа:
                          Kay_ написа:
                          Какво разбираш под "обслужване"?
                          Масло ролки ремъци филтри - ако си с верига няма ролки и ремъци за ангренаж
                          И ти колко мислиш, че трябва да струва обслужването?
                          Зависи кви части аз си купих от 6 лв горивен филтър а маслен от 10 и такаИма и по 50 лв....Гледам ангренажни комплекти има и по 200 има и по 300 лв като сложиш и работата....Ако си с верига забравяш за ангренажа един пистов и си патрон. Тая верига трябва стотици хиляди да навърти....

                          Коментар


                            #58
                            Рангеле,вземи ги произвеждай тия термостати и разните му там скъпи за теб частии ги продавай на изгодни за клиентите цени!Ще те позлатят колегите от форума да знаеш!И ако искаш мога да те лиша от проблема с колата!

                            Коментар


                              #59
                              specialista написа:
                              Рангеле,вземи ги произвеждай тия термостати и разните му там скъпи за теб частии ги продавай на изгодни за клиентите цени!Ще те позлатят колегите от форума да знаеш!И ако искаш мога да те лиша от проблема с колата!
                              Дам баща ми произведе ключове за дюзи свещи и стартер... И много работи е произвел банциг циркуляр планя електрожени и др. Еди ремък дето за циркуляр е 5 лв... добре тоя има зъби добре 10/15 .. Не 60/80Ало асинхронен двигател се навива за 80/100 лв Като каза произвеждане се сетих, че съм произвел много неща НЧУ от печатна платка до цялостен вид и навиване на трансформатор (за моите специфични НЧУ нужди 16v 12 A) че и тон колони по 180 см 20 инча басисти. Питай комшиите и полицията как свири И как ще ме избавиш като е поправиш ли

                              Коментар


                                #60
                                Ох какво напипах и то от форума.Донорите с италиански коли !http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
                                ехе какъв е тоя термостат бе колега.това са много пари , баси .... а до колегата според мен ТД100 или ЖТД 105 са ти изборите... Very Happy
                                Един е прогледнал...
                                За предпочитане-ЖТД мотор, може и 110. По възможност да е HLX изпълнение. При ускорение двигателя трябва да се развърта до 4500об/мин, автомобиола трябва да ускорява бързо. Ако не- изгорял дебитомер. Обслужването на ЖТД е малко по-скъпо от ТД, но си заслужава. За 14000 км съм сменил дебитомер,ремъци с ролки,масло и носачи. А дали ще е 2.4 или 1.9- зависи на теб какво ще ти хареса. Успех в търсенето.
                                И още ще сменяш доброжанецо...
                                Колега утре ще ида да я видя и ако ми хареса ще я взема,ще огледам за проблеми и т.н.До колкото за цената доста ниска е но повече от 2500лв аз лично не бих дал за фиат над тези пари вече има и немски коли с доста добри показатели,но в момента това ми е възможността и нямам друг избор и се насочвам към най-ефтините марки на пазара като гледам и екстрите естествено.Преди време имах Алфа 145 2.0 ТС мн доволен от вървенето но за 15000км съм дал около 2500лв за ремонти и затова така съм настроен към италианките,сега имам Ауди Б4 2.6 пак бензин супер доволен сум от него но ми трябва и работна кола за не мн пари.Дано се улучи поне да не е мн заминала вече да искара някой месец пък после ще видим Smile)))).Мерси много за коментарите!
                                Да прав си има немско или японско за повече пари . И пак си минал евтино 2500 за ремонти на италианка.... Това е само като е купиш дори и без да караш то започва да цъка вътре и ги имаш 2 500 нищо, че може да струва 1 500 колата.Отдругаде
                                Re: Мнение за Fiat MareaМнениеот Eprom » Сря 30 сеп 2009 21:37Колега, карал съм такава, зет ми има същата. Освен това съм и лежал доста под нея Мисля обаче, че колата е 2,4ТДИ , а не само ТД, въпреки за така пише на калника Като разход на гориво е задоволително към 7 градско, а що се отнася до вървене мога да кажа,че е доста добре. За поддръжката: тежък двигател -->проблеми с предницата и ако ресхисх да си сменяш всеки път частите ще трябва да правиш предница със смяна на масло :063: , но ние го решихме с рециклиране- няма проблеми вече 40К км мога и да дам контакт на майстора. Демферната шайба е доста по евтина от рази на нашите колици, но като цяло не е по-евтина за поддръжка. Да кажа само, че с този голям двигател в коша отпред няма никакво място и е много сложно и трудно за работа. Каквото и да заработиш по нея ще е много сложно и неприятно. Пример: сваляне и качване на картер - 1,5 дни. В общи линии не мога да го сравня с нашата марка, но ако мислиш, че тази, която смяташ да вземеш е в добро състояние, то става за временно ползване без да се набиваш в излишни разходи за ремонти.П.С. Един познат продаваше Пасат Б5 1,9ТДИ (110к.с.),автоматик( майче) , който беше поддържан, та ако се интересъваш пиши на Л.С., за да проверя дали още има такава колица.
                                5 дена картер е баща ми му трябваше 2 дни и много псувни
                                e: Мнение за Fiat MareaМнениеот radi_nrj » Чет 01 окт 2009 9:04Еми хайде и аз да се изкажа. Имам горчив опит от Фиат Брава. Колата е 97-ма 190 000км и няма нещо по тая кола, което да не сме сменяли или не е за смяна. Е двигателя не сме сменили, но му е правен основен ремонт . Преди няколко години сестра ми уцели една дупка и се скъсаха всички тампони, които дъжат предно дясно колело (на Макферсона и на носача). От както я имаме съм се поинтересувал доста за тея барутници и единственото хубаво нещо, което съм чувал е, че дизелите били добри.Има вариант да попаднеш на читав Фиат и това е предишния собственик да е сменил всичко по колата. Няма по бездънна яма от това недоразумение на автоиндустрията. Браво, Брава и Мареа са правени в едни не много добри години за Фиат, виж за Стило лоши думи не съм чул.
                                То само си говори....
                                Сега мой бивш съученик, настоящ състудент си купиха Марея - с двигател 101кс.Значи колата има огромна турбодупка, вътре качеството на сглобката не е на никак добро ниво - счупи се шофьорската седалка, колра на вратата, ръчката за управление на огледалото и това е май вътре.Два пъти пука глава, счупи се полуоска, дюзи сменя, ГНП също мисля, че я сменя.Но колата си има и свои предимства - голямо пространство вътре, сравнително комфортна возия, много елегантен външен вид, нисък разход на гориво.Карал съм я и много ме дразнеше турбодупката - отвратително е. То всеки дизел от онова време има такава, но.Да отбележа, че колата е от първите години от производството на модела - и някои от тези болести може да са отстранени по натам.З 2.4 литровия двигател - само съм чел и то не бляскави нещо.Според мен не си заслужава.Поздрави.
                                То не остана за чупене нищо освен краката си...
                                Фиата си е Фиат - евтина изработка, калпаво инженерство.... абе с 2 думи евтина кола с всички предимства и недостатъци на това.Конкретно за Мареа - имам познати които вече от 4-5 години имат Мареа 1.8 16V - почти не я карат, и въпреки това непрекъснато проблеми - я климатик, я генерация, я алтернатор.... отделно е доста нисичка.Иначе вози меко.
                                http://vbox7.com/play:af85879a&start=16
                                хора където правят минети и спагети коли не могат да правят
                                Основен проблем е ГНП-то, понеже е Лукас и няма майстори, но в фиат форума има доста хора, които ги правят.И аз минах по тоя път преди около 25000км.Нищо особено, 400лв сменят гумички , стендове и т.н
                                400 Стига толкова че ми писнаЛА ГАДНЕ БОКЛУКИКО СЕНЙОРЕ мога да кажа

                                Коментар

                                Working...
                                X