Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.9 JTD - гасне и др Свястна диагностика в София ?!?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ivel написа:
    италиянците са измислили първия дизелов мотор с механична гнп и с директно впръскване,първият мотор с променливи фази на газоразпределението.първият мотор със система за впръскване комън-рейл,първия бензинов мотор с променливи фази на газоразпределението и ел клапани,същото това нещо ще бъде реализирано и в дизеловите им мотори и то много скоро и като каже някой,че не можели да правят коли?ами карайте гоуфове,па да видим кое как е.
    Ама така са го измислили, че за забравили да ми сложат верига. И така са го направили само те могат да го пипат. Така ги правят, че да им откаже всичко от раз. Че даже и в сервиз на фият не могат да ги оправят.Отделно една дупка и цялата предница е за ремонт. 500/600 км градско и бяха напълно достатъчни да се потроши всичко по предницата. 2 марей е имало в къщи и двете реват от едно и също лоста за скорости (капачката) термостат трудно палене и предница стартер картер. Нови стари гледани не гледани си имат автопилот за сервиз... Един познат така се опари с една 156 за 12 000 още му се вие свят а беше преди 6 г. Прекъсване губене на мощност не може да запали стартера...Да направят една кола като мерцедес (124 примерно) на 30 г да е с заводските си части и нищо да и няма да си и сменил 5 пътя маслото за тези 30 г и да си е спукал от каране. Като на колегата 10/12 г както е купил една смяна на масло и това е. Качваш се и караш.

    Коментар


      #32
      мерцедес 124 е наистина кола,а не кенеф,ама е вече баба,все едно да ти предложа 60 годишна жена за съпруга.относно веригата си много в грешка,вече има коли на които им дават от завода 260к за смяна на ангренаж,иначе отново ти желая и мерцедес цди да караш,па да видиш какви са кензефи.тези коли имат само отлична возия и маневреност,всичко друго е инженерни грешки.все пак ти е простено,не си учил в тази материя,но лошото е ,че спориш.италиянските автомобили имат проблем единствено с окачването и то до някоя си година,всичко друго си е нормално.и понеже виждам,че спориш,мога да ти изброя колко общи инженерни грешки има във марките фолксваген и мерцедес,само ,че цената им еееееее.само за форума мога да спомена,че най-долната кола в америка не е фиат,а е фолксваген.на третата година инсталацията им висяла като черва.ами карайте си ги немските коли,просто не са като едно време.по-добре нещо друго.

      Коментар


        #33
        Явно не разбираш от дума!Чудя се къде са модераторите!!!Поведението ти във форума е без аналог,с други думи,ако зависеше от мен щеше да си до тук.

        Коментар


          #34
          specialista написа:
          Явно не разбираш от дума!Чудя се къде са модераторите!!!Поведението ти във форума е без аналог,с други думи,ако зависеше от мен щеше да си до тук.
          + 1

          Коментар


            #35
            ivel написа:
            мерцедес 124 е наистина кола,а не кенеф,ама е вече баба,все едно да ти предложа 60 годишна жена за съпруга.относно веригата си много в грешка,вече има коли на които им дават от завода 260к за смяна на ангренаж,иначе отново ти желая и мерцедес цди да караш,па да видиш какви са кензефи.тези коли имат само отлична возия и маневреност,всичко друго е инженерни грешки.все пак ти е простено,не си учил в тази материя,но лошото е ,че спориш.италиянските автомобили имат проблем единствено с окачването и то до някоя си година,всичко друго си е нормално.и понеже виждам,че спориш,мога да ти изброя колко общи инженерни грешки има във марките фолксваген и мерцедес,само ,че цената им еееееее.само за форума мога да спомена,че най-долната кола в америка не е фиат,а е фолксваген.на третата година инсталацията им висяла като черва.ами карайте си ги немските коли,просто не са като едно време.по-добре нещо друго.
            Е може да е баба ами си върви и изглежда по добре отколкото моята не гони братовчеда рейсовете като мене....Най чупената кола в САЩ е форт Found On Road Dead Ако реша и има пари за кола ще да е японска и с верига. На моята умрялата в градинката ако тръгна да вземам ролки и ремъци едно 300/400 не ми мърдат...

            Коментар


              #36
              specialista написа:
              Явно не разбираш от дума!Чудя се къде са модераторите!!!Поведението ти във форума е без аналог,с други думи,ако зависеше от мен щеше да си до тук.
              Опитваш се да ми обясниш, че италианските коли са най-здрави и най-евтини и най-лесни за ремонт. От опит зная не са! То и за това като дремех за рейс днес минаха 40 коли и 41 беше италянска.... Явно са имали всичките по една преди.https://www.facebook.com/babs86/vide...ryРемонт на италианка в домашни условия За тебе са чудесни щото ремонта им е двойно (за пари)Каки звучи - помпа, стартер, акумулатор, предница лост за скорости термостат подгряването дибитомер педал за газ- някой от тези станаха докато колата не беше в движение....

              Коментар


                #37
                Мнооого наивно и детски мислиш колега, но не ми се занимава да обяснявам защо.Като толкова плюеш, сменяй я с друга марка. Оооо чакай, на теб ти се виждат 200лв много за ролки и ремъци....какво остава за купуване на кола.
                ФИАТ- Пътят е само формалност
                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                -----------------------------------------------------
                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                Коментар


                  #38
                  Kay_ написа:
                  Мнооого наивно и детски мислиш колега, но не ми се занимава да обяснявам защо.Като толкова плюеш, сменяй я с друга марка. Оооо чакай, на теб ти се виждат 200лв много за ролки и ремъци....какво остава за купуване на кола.
                  Много са за фият...Нищо не мога да сменям за тая един лев не мога да взема. Струва 200 за желязо най-много. Тая кола е ползвах за учебна ( нов шофьор съм и ми е подарена ) книжка вадя за работа (в бъдеще) не да се возя. Пари за кола са хвърлени пари на вятъра кола пари не връща! Тая трябваше да изкара поне 2/3 г преди да умре така безславно...Демек пари да ми дадеш сега не бих дал за кола... Има други направления в който като дадеш пари не са на вятъра

                  Коментар


                    #39
                    В такъв случай, давай я за скраб, вземи си 200-те лв. и си свиркай, ама се спри да бълваш змии и гущери ако обичаш...
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                    Коментар


                      #40
                      Вече един път ти казах Рангеле, като нямаш пари да поддържаш кола, просто я продай, тука и да продължаваш да мрънкаш колата няма да се оправи сама. И още един съвет безплатен при това, бягай да ревеш във вагенския форум там най - добре ще те разберат и влязат в положението за чупливата италианска кола.

                      Коментар


                        #41
                        Рангеле, казваш, че на Мареа комби дизел, предницата била 900 кг. и за това се скапвало окачването. Да разбирам ли, че само на Мареа дизел, мотора е тежък ? Много тежки били тия JTD-бе, виж другите марки какви леки дизелчета правят - никакви грижи с предниците..Иначе, шегата на страна, но мисля, че ти си просто едно бедно момче, което иска да има собствена кола, но без да плаща и стотинка за поддръжка и гориво. Сипваш ли още от нафтата на черно, дето ти задръства крушите на TD-то ? Ако позволиш един съвет : Спри да гледаш 124-ката на брат’чеди и да слушаш мнението на хората от обкръжението ти. Направи така, че да се отърсиш от беднотията и простотията, която най-вероятно те заобикаля. Смени средата, смени мисленето. Иначе цял живот ще хейтиш по форумите скапаната си кошница и ще квичиш в калта под някоя талига, като тоя от клипа. Ако си узрял достатъчно, ще разбереш какво се опитвам да ти кажа.

                        1.9 JTD 110hp
                        Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                        Коментар


                          #42
                          todorakiggg написа:
                          Вече един път ти казах Рангеле, като нямаш пари да поддържаш кола, просто я продай, тука и да продължаваш да мрънкаш колата няма да се оправи сама. И още един съвет безплатен при това, бягай да ревеш във вагенския форум там най - добре ще те разберат и влязат в положението за чупливата италианска кола.
                          вагенския ????Не мрънкам ама някой се опитва да ми набие в главата, че фият били много здрави и евтини коли все едно няма и не зная.

                          Коментар


                            #43
                            OpenGL написа:
                            Рангеле, казваш, че на Мареа комби дизел, предницата била 900 кг. и за това се скапвало окачването. Да разбирам ли, че само на Мареа дизел, мотора е тежък ? Много тежки били тия JTD-бе, виж другите марки какви леки дизелчета правят - никакви грижи с предниците..Иначе, шегата на страна, но мисля, че ти си просто едно бедно момче, което иска да има собствена кола, но без да плаща и стотинка за поддръжка и гориво. Сипваш ли още от нафтата на черно, дето ти задръства крушите на TD-то ? Ако позволиш един съвет : Спри да гледаш 124-ката на брат’чеди и да слушаш мнението на хората от обкръжението ти. Направи така, че да се отърсиш от беднотията и простотията, която най-вероятно те заобикаля. Смени средата, смени мисленето. Иначе цял живот ще хейтиш по форумите скапаната си кошница и ще квичиш в калта под някоя талига, като тоя от клипа. Ако си узрял достатъчно, ще разбереш какво се опитвам да ти кажа.
                            Не ама само при марея имаш убийствена комбинация от тежест и трошливо окачване .Задръстена беше защото е на 18 г и не е чистена и гумата в крушата е амортизирала вече. И нафтата ми не замръзва до - 28 градуса без добавки или спирт а тази от лукой на 15 става няма думи. А и както заредих 2 бъдя спешно от бензиностанция колата му умря - Кво ще кажеш за това ???????Не ми трябва кола дето да е обслужвам цялостно всяка година за по както каза човека над 1000 ...Трябва ми кола като на колегата с 124 примиерата 10/12 или без нищо. Както и е брачед ми и другите качват се и карат 2/3/4/5/6 г. опел, бора, Хонда Братовчеда ми си купи Сахара hdi заедно с моята "кола" еднакви пари. Неговата не го е предала 1 път моята (и винаги слага крадена нафта) само за ремонти плаче 4 г вече .... Дето викаше брат ми книжка имаш сега и кола да имаше... с това вънка си донор за сервиза! Проблема му е то го пише на двигателя и на волана.... На жената путното хем е на 150 000 реални и в много запазена през няколко месеца в сервиза и за по 200/300/400 лв поне. Ама баща и има пари и е прави. Ама нещо спомена че тази кола излезе по скъпа от С класа... Май ще е свалям (жена му ) от ТАЗИ колата.

                            Коментар


                              #44
                              rangel88 написа:
                              OpenGL написа:
                              Рангеле, казваш, че на Мареа комби дизел, предницата била 900 кг. и за това се скапвало окачването. Да разбирам ли, че само на Мареа дизел, мотора е тежък ? Много тежки били тия JTD-бе, виж другите марки какви леки дизелчета правят - никакви грижи с предниците..Иначе, шегата на страна, но мисля, че ти си просто едно бедно момче, което иска да има собствена кола, но без да плаща и стотинка за поддръжка и гориво. Сипваш ли още от нафтата на черно, дето ти задръства крушите на TD-то ? Ако позволиш един съвет : Спри да гледаш 124-ката на брат’чеди и да слушаш мнението на хората от обкръжението ти. Направи така, че да се отърсиш от беднотията и простотията, която най-вероятно те заобикаля. Смени средата, смени мисленето. Иначе цял живот ще хейтиш по форумите скапаната си кошница и ще квичиш в калта под някоя талига, като тоя от клипа. Ако си узрял достатъчно, ще разбереш какво се опитвам да ти кажа.
                              Не ама само при марея имаш убийствена комбинация от тежест и трошливо окачване .Задръстена беше защото е на 18 г и не е чистена и гумата в крушата е амортизирала вече. И нафтата ми не замръзва до - 28 градуса без добавки или спирт а тази от лукой на 15 става няма думи. А и както заредих 2 бъдя спешно от бензиностанция колата му умря - Кво ще кажеш за това ???????Не ми трябва кола дето да е обслужвам цялостно всяка година за по както каза човека над 1000 ...Трябва ми кола като на колегата с 124 примиерата 10/12 или без нищо. Както и е брачед ми и другите качват се и карат 2/3/4/5/6 г. опел, бора, Хонда Братовчеда ми си купи Сахара hdi заедно с моята "кола" еднакви пари. Неговата не го е предала 1 път моята (и винаги слага крадена нафта) само за ремонти плаче 4 г вече .... Дето викаше брат ми книжка имаш сега и кола да имаше... с това вънка си донор за сервиза! Проблема му е то го пише на двигателя и на волана.... На жената путното хем е на 150 000 реални и в много запазена през няколко месеца в сервиза и за по 200/300/400 лв поне. Ама баща и има пари и е прави. Ама нещо спомена че тази кола излезе по скъпа от С класа... Май ще е свалям (жена му ) от ТАЗИ колата.
                              А какво да кажат колегите с 5-цилиндрови двигатели? Те да не сменят всеки месец предница? Няма кола, която да не се чупи. Друг е въпроса с какви части се поддържа.Една кола не се плаши от каране, а от поддръжка.
                              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                              Коментар


                                #45
                                dobrujanetza написа:
                                rangel88 написа:
                                OpenGL написа:
                                Рангеле, казваш, че на Мареа комби дизел, предницата била 900 кг. и за това се скапвало окачването. Да разбирам ли, че само на Мареа дизел, мотора е тежък ? Много тежки били тия JTD-бе, виж другите марки какви леки дизелчета правят - никакви грижи с предниците..Иначе, шегата на страна, но мисля, че ти си просто едно бедно момче, което иска да има собствена кола, но без да плаща и стотинка за поддръжка и гориво. Сипваш ли още от нафтата на черно, дето ти задръства крушите на TD-то ? Ако позволиш един съвет : Спри да гледаш 124-ката на брат’чеди и да слушаш мнението на хората от обкръжението ти. Направи така, че да се отърсиш от беднотията и простотията, която най-вероятно те заобикаля. Смени средата, смени мисленето. Иначе цял живот ще хейтиш по форумите скапаната си кошница и ще квичиш в калта под някоя талига, като тоя от клипа. Ако си узрял достатъчно, ще разбереш какво се опитвам да ти кажа.
                                Не ама само при марея имаш убийствена комбинация от тежест и трошливо окачване .Задръстена беше защото е на 18 г и не е чистена и гумата в крушата е амортизирала вече. И нафтата ми не замръзва до - 28 градуса без добавки или спирт а тази от лукой на 15 става няма думи. А и както заредих 2 бъдя спешно от бензиностанция колата му умря - Кво ще кажеш за това ???????Не ми трябва кола дето да е обслужвам цялостно всяка година за по както каза човека над 1000 ...Трябва ми кола като на колегата с 124 примиерата 10/12 или без нищо. Както и е брачед ми и другите качват се и карат 2/3/4/5/6 г. опел, бора, Хонда Братовчеда ми си купи Сахара hdi заедно с моята "кола" еднакви пари. Неговата не го е предала 1 път моята (и винаги слага крадена нафта) само за ремонти плаче 4 г вече .... Дето викаше брат ми книжка имаш сега и кола да имаше... с това вънка си донор за сервиза! Проблема му е то го пише на двигателя и на волана.... На жената путното хем е на 150 000 реални и в много запазена през няколко месеца в сервиза и за по 200/300/400 лв поне. Ама баща и има пари и е прави. Ама нещо спомена че тази кола излезе по скъпа от С класа... Май ще е свалям (жена му ) от ТАЗИ колата.
                                А какво да кажат колегите с 5-цилиндрови двигатели? Те да не сменят всеки месец предница? Няма кола, която да не се чупи. Друг е въпроса с какви части се поддържа.Една кола не се плаши от каране, а от поддръжка.
                                И със скъпи части кажа че слага един тука и пак каза че през година ги прави.Че няма няма ама има един дето са дежурни в тази област (иналянци) а други и незная какво е чупене на предница (като на всички хора до мене)

                                Коментар

                                Working...
                                X