Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.9 JTD - гасне и др Свястна диагностика в София ?!?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stilo 1.9 JTD - гасне и др Свястна диагностика в София ?!?

    Здравейте Колеги,Нужна ми е добра изпитане диагностика от нормален Майстор, не в кавички в София, който да е проверен от вас От месеци имам проблеми със Стилото, почна да мени обороти на празен ход, да придърпва от време на врем, но си мислех че е от студа или нещо подобно. За съжаление проблема продължи да е на лице и след като се затопли Смених горивния филтър, ЕГР е затапен промяна нямашеПреди 10 дни сипах една добавка на Бардал 6 в1 , като на същия ден вечерта колата загасна на един светофар при превключване на по-ниска скорост. След това запали все едно нищо не е станало.Няколко дни по-късно загасна пак, след палене почти не държеше обороти, наложи се да я форсирам за да не загасне пак и така успях да се прибера.На сутринта запали без проблемслед 2 дни пак направи същата магария, гасне, пали, после след 1 км пак гасне...е този път запали на 6- тотото въртене. процедури направени от тогава - почистен регулатор налягане, преди 2 дни видимо се оправиха оборотите. Човека който я прави за съжаление не в София и ми е трудно да отида пак.Днес усетих че след 5-6 минути работа на място, мирише на не добре изгоряла нафта, пак загасна веднъж, под наклон едва тръгна, придърпва и т.н.Прочетох доста теми във форума, за подобни проблеми, но е ясно че не мога да се захвана сменям всичко описано за проба :P грешка.
    what goes around comes around
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
    Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
    Fiat Bravo 1.6 16V

    #2
    От София я си,търси BO от форума.Много е наясно
    198mjet Bravo

    Коментар


      #3
      Благодаря, колега, ще проверя за координати.Сутринта ходих да го погледнат Стилото , оказа се че регулатора налягане след свалянето гарнитурата не уплътнява добре и от там е станал теча....поне това спряха за сега.На диагностика показа нестабилни параметри на регулатора налягане - варира между 250 -350, после закова на около 308.за сега карам и наблюдавам, но вероятно нещата отиват към нов регулатор. ако няма промяна.
      what goes around comes around
      Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
      Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
      Fiat Bravo 1.6 16V

      Коментар


        #4
        пак ти казвам,потърси боби от форума,просто юнака е много напред с материала с италианките и не само.няма да съжаляваш.ако е регулатор то само бош от бош представител.не е скъп чак толкова,гледай на кутията да е с холограмна лепенка.проверявай на място,секънд хенд е рисково.мое мнение,все пак колата ти е за да ти служи и ти решаваш.желая ти успех
        198mjet Bravo

        Коментар


          #5
          отиди в сервиз ventura в орландовци . разбират си от работата и са точни

          Коментар


            #6
            Благодаря колеги, намерих един регулатор налягане свален от работещ автомобил и дебитомер...тъй като моя дава грешка при диагностика също, ще планирам една смяна в близките дни и ако няма подобрение ще я карам към сервиза в Орландовци може би.... малко далече ми идва , но ако не стане след горната манипулация, изглежда няма да имам друг вариант.
            what goes around comes around
            Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
            Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
            Fiat Bravo 1.6 16V

            Коментар


              #7
              Клатенето на обороти и придърпването което най-вероятно е някъде между 1300 и 2000 оборота ти е е от проблемна дюза. Ако нямаш катализатор сигурно ще изпушва много над нормалното. А за гасненето по светофарите - имах проблем със запушена цедка в резервоара и правеше така. Успех.
              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

              Коментар


                #8
                AthlonXP написа:
                Клатенето на обороти и придърпването което най-вероятно е някъде между 1300 и 2000 оборота ти е е от проблемна дюза. Ако нямаш катализатор сигурно ще изпушва много над нормалното. А за гасненето по светофарите - имах проблем със запушена цедка в резервоара и правеше така. Успех.
                Да и при мене беше така гасненето. От цедката на резервоара. Работи пущината 5/10/15 м и започва тресе да губи мощност все едно тръгваш на 2 или направо 3 и гасне. Изчакаш 1/2 м пали веднага и пак след 5 м.Най лесно се разбира ако имаш гумена круша и е смачкана от зор. Аз съм с мареа тд 100 не знам как е при тебе развиваш и разглобяваш докато не стигнеш до самата конусовидна цедка. Може и да си продухаш тръбите с уста с каквото можеш да кажем преди ( ако имаш де ) или филтъра да изкараш кашата.

                Коментар


                  #9
                  и как ще сложиш круша на jtd?

                  Коментар


                    #10
                    ivel написа:
                    и как ще сложиш круша на jtd?
                    Няма невъзможни неща, само желание да имаш.
                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      #11
                      абе то желание имам,ама не ща да ставам мазохист.каква ще е ролята на тази круша,като имаш помпа в резервоара,или само да си масажираме пръстите.

                      Коментар


                        #12
                        ivel написа:
                        и как ще сложиш круша на jtd?
                        Казах че не зная как е при него ако има круша....И тая помпа там долу си е чист мазохизъм (като всяка част в всички италиански коли ). Как ще е чистиш как ще е сваляш как ще разбереш дали работи ??? Всеки път ще разкачваш отзад ли ????Това нещо трябва да е горе на видно място да може и насред път с вързани очи да се вади и чисти. Може би след 2/3 века ще се научат пицарите и сладолетчийте как се сглобява кола. Не може за пластмасова капачка на скоростите (мареа) да ми сваляш скоростната кутия. А друг е въпроса какво прави там пластмаса а не стомана....

                        Коментар


                          #13
                          с помпа в резервоара си е най-добре.не случайно бошовите системи са така устроени.иначе чистенето става лесно,а и веднъж изчистена,надали ще ти се наложи пак да я чистиш,ако караш с хубава нафта.мястото също е добре подбрано.а сега да те забия-как се чисти резервоар на мерцедес(да кажем ц класа в202)?.виждал ли си.е там е вече недоумие и инженерна грешка,а нали германец го е мислил.

                          Коментар


                            #14
                            rangel88 написа:
                            ivel написа:
                            и как ще сложиш круша на jtd?
                            Казах че не зная как е при него ако има круша....И тая помпа там долу си е чист мазохизъм (като всяка част в всички италиански коли ). Как ще е чистиш как ще е сваляш как ще разбереш дали работи ??? Всеки път ще разкачваш отзад ли ????Това нещо трябва да е горе на видно място да може и насред път с вързани очи да се вади и чисти. Може би след 2/3 века ще се научат пицарите и сладолетчийте как се сглобява кола. Не може за пластмасова капачка на скоростите (мареа) да ми сваляш скоростната кутия. А друг е въпроса какво прави там пластмаса а не стомана....
                            Слушай колега,престани да обвиняваш колите.И друг път съм ти казвал че има гледани и не гледани коли.На който не му пречат ръцете си прави колата сам.Ако не може отива в сервиз,ако и това не може да си позволигрешката не е в колата определено!!!Ако ще помпата да я сложат в жабката пак ще има недоволни!В един друг форум се казва така:"проблема не е в бобината,а в магарето в кабината"!Така че имай малко чувство за неудобство.Намираш се във форум на Фиат и псуваш Фиат!Ще не идеш на стадиона в агитката на противника и да викаш за своя отбор???Тия приказки ги приказвай като се съберете другарчета на по бира,не и тук ако обичаш!Айде със здраве!

                            Коментар


                              #15
                              specialista написа:
                              rangel88 написа:
                              ivel написа:
                              и как ще сложиш круша на jtd?
                              Казах че не зная как е при него ако има круша....И тая помпа там долу си е чист мазохизъм (като всяка част в всички италиански коли ). Как ще е чистиш как ще е сваляш как ще разбереш дали работи ??? Всеки път ще разкачваш отзад ли ????Това нещо трябва да е горе на видно място да може и насред път с вързани очи да се вади и чисти. Може би след 2/3 века ще се научат пицарите и сладолетчийте как се сглобява кола. Не може за пластмасова капачка на скоростите (мареа) да ми сваляш скоростната кутия. А друг е въпроса какво прави там пластмаса а не стомана....
                              Слушай колега,престани да обвиняваш колите.И друг път съм ти казвал че има гледани и не гледани коли.На който не му пречат ръцете си прави колата сам.Ако не може отива в сервиз,ако и това не може да си позволигрешката не е в колата определено!!!Ако ще помпата да я сложат в жабката пак ще има недоволни!В един друг форум се казва така:"проблема не е в бобината,а в магарето в кабината"!Така че имай малко чувство за неудобство.Намираш се във форум на Фиат и псуваш Фиат!Ще не идеш на стадиона в агитката на противника и да викаш за своя отбор???Тия приказки ги приказвай като се съберете другарчета на по бира,не и тук ако обичаш!Айде със здраве!
                              Тогава защо като ида в сервиз и ги питам нещо колко струва смяна на подгряващи свещи 30/40 лв ако си с италианска 60/70/80 лвСъщото е и с картера 20/30 лв ще струва за 2 часа си готов... Каква е колата??? О италианска ли 50/60 лв ама да погледна може и повече...А това е обикновена кола за народа ( би трябвало )Кой е знаел как стоят нещата като вземаме кола преди 5/6 г.. Купи си фият цял живот да те е яд. Те така говориха за всички марки ... Но никой не обясни като човек защо точно ...Пецата дето продава коли ми загатна, че като почне (проблеми) спирачка няма и господ не може да ти каже какво е и защо става така... Карай си е като се развали продай е за желязо и си купи немска или японска.Сега се обидех колко е бил прав и той и комшията и колегата и братовчеда... Все горди собственици я на фиат я на алфа. Да не може чистачките да си пуснеш стъклата да си свалиш фаровете само единия се вдига и се стигне до нещо по голямо като как се сменя стартер и къде е и защо е там и как са го навиряли там.И от мачове не се вълнувам ама никак нито ги гледам нито ги играя.Много ми е чудно как на тротоара ще сваляш скоростната кутия за една капачка.Или как се свалят подгряващи свещи на 20 (вероятно) без да се счупят... Щото за филтъра свалях цялата джаджа и на менгеме с чешмеджии ключ 3 цола и зависнах на него целия а съм 1.91 120 кг

                              Коментар

                              Working...
                              X