Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.9 JTD - гасне и др Свястна диагностика в София ?!?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    rangel88 написа:
    specialista написа:
    rangel88 написа:
    ivel написа:
    и как ще сложиш круша на jtd?
    Казах че не зная как е при него ако има круша....И тая помпа там долу си е чист мазохизъм (като всяка част в всички италиански коли ). Как ще е чистиш как ще е сваляш как ще разбереш дали работи ??? Всеки път ще разкачваш отзад ли ????Това нещо трябва да е горе на видно място да може и насред път с вързани очи да се вади и чисти. Може би след 2/3 века ще се научат пицарите и сладолетчийте как се сглобява кола. Не може за пластмасова капачка на скоростите (мареа) да ми сваляш скоростната кутия. А друг е въпроса какво прави там пластмаса а не стомана....
    Слушай колега,престани да обвиняваш колите.И друг път съм ти казвал че има гледани и не гледани коли.На който не му пречат ръцете си прави колата сам.Ако не може отива в сервиз,ако и това не може да си позволигрешката не е в колата определено!!!Ако ще помпата да я сложат в жабката пак ще има недоволни!В един друг форум се казва така:"проблема не е в бобината,а в магарето в кабината"!Така че имай малко чувство за неудобство.Намираш се във форум на Фиат и псуваш Фиат!Ще не идеш на стадиона в агитката на противника и да викаш за своя отбор???Тия приказки ги приказвай като се съберете другарчета на по бира,не и тук ако обичаш!Айде със здраве!
    Тогава защо като ида в сервиз и ги питам нещо колко струва смяна на подгряващи свещи 30/40 лв ако си с италианска 60/70/80 лвСъщото е и с картера 20/30 лв ще струва за 2 часа си готов... Каква е колата??? О италианска ли 50/60 лв ама да погледна може и повече...А това е обикновена кола за народа ( би трябвало )Кой е знаел как стоят нещата като вземаме кола преди 5/6 г.. Купи си фият цял живот да те е яд. Те така говориха за всички марки ... Но никой не обясни като човек защо точно ...Пецата дето продава коли ми загатна, че като почне (проблеми) спирачка няма и господ не може да ти каже какво е и защо става така... Карай си е като се развали продай е за желязо и си купи немска или японска.Сега се обидех колко е бил прав и той и комшията и колегата и братовчеда... Все горди собственици я на фиат я на алфа. Да не може чистачките да си пуснеш стъклата да си свалиш фаровете само единия се вдига и се стигне до нещо по голямо като как се сменя стартер и къде е и защо е там и как са го навиряли там.И от мачове не се вълнувам ама никак нито ги гледам нито ги играя.Много ми е чудно как на тротоара ще сваляш скоростната кутия за една капачка.Или как се свалят подгряващи свещи на 20 (вероятно) без да се счупят... Щото за филтъра свалях цялата джаджа и на менгеме с чешмеджии ключ 3 цола и зависнах на него целия а съм 1.91 120 кг
    ...щот си шаран, за това.
    ФИАТ- Пътят е само формалност
    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
    -----------------------------------------------------
    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

    Коментар


      #17
      Абе човек,що не спреш да ми обясняваш колко трудно се ремонтира Фиат.Щом не е твоята кола ,махния ,кои те кара да сваляш кутия на тротоара?Свещите на тая кола се свалят една идея по-трудно заради факта че ти трябват инструменти.Сменил съм стотици такива и не вярвам да си прочел някъде да се оплаквам.ГНП-та също стотицисъм свали и направил на ТД100.Това ми е работата и ако него направя няма да занеса хляб у дома.В къщи не ме питат дали е трудно или лесно.Вземи си Мерцедес CDI да разбереш кое колко струва. Вадене на коксирала дюза,скъсана подгревна свещДа продължавам ли?Успях да видя скъсана верига на този мотор!Ако искаш да продължавам,имам мнение почти за всяка марка и модел.Спри да ревеш,щото така няма да си оправиш колата.То и без това с приказки не става :D Ще го кажа за последен път:купил си Фиат защото това можеш да си позволиш.Щом не можеш сам да се оправиш ,отиваш на сервиз,ако не можеш да си платиш значи проблема не е във Фиата!Аз също карам Фиат и на фона на обновения парк не ми е много кеф да съм в Темпра,но и не виждам смисъл да давам безбожни пари за някаква купчина желязо,която ще поддържам в пъти по-скъпо защото била по-нова.

      Коментар


        #18
        Kay_ написа:
        rangel88 написа:
        specialista написа:
        rangel88 написа:
        ivel написа:
        и как ще сложиш круша на jtd?
        Казах че не зная как е при него ако има круша....И тая помпа там долу си е чист мазохизъм (като всяка част в всички италиански коли ). Как ще е чистиш как ще е сваляш как ще разбереш дали работи ??? Всеки път ще разкачваш отзад ли ????Това нещо трябва да е горе на видно място да може и насред път с вързани очи да се вади и чисти. Може би след 2/3 века ще се научат пицарите и сладолетчийте как се сглобява кола. Не може за пластмасова капачка на скоростите (мареа) да ми сваляш скоростната кутия. А друг е въпроса какво прави там пластмаса а не стомана....
        Слушай колега,престани да обвиняваш колите.И друг път съм ти казвал че има гледани и не гледани коли.На който не му пречат ръцете си прави колата сам.Ако не може отива в сервиз,ако и това не може да си позволигрешката не е в колата определено!!!Ако ще помпата да я сложат в жабката пак ще има недоволни!В един друг форум се казва така:"проблема не е в бобината,а в магарето в кабината"!Така че имай малко чувство за неудобство.Намираш се във форум на Фиат и псуваш Фиат!Ще не идеш на стадиона в агитката на противника и да викаш за своя отбор???Тия приказки ги приказвай като се съберете другарчета на по бира,не и тук ако обичаш!Айде със здраве!
        Тогава защо като ида в сервиз и ги питам нещо колко струва смяна на подгряващи свещи 30/40 лв ако си с италианска 60/70/80 лвСъщото е и с картера 20/30 лв ще струва за 2 часа си готов... Каква е колата??? О италианска ли 50/60 лв ама да погледна може и повече...А това е обикновена кола за народа ( би трябвало )Кой е знаел как стоят нещата като вземаме кола преди 5/6 г.. Купи си фият цял живот да те е яд. Те така говориха за всички марки ... Но никой не обясни като човек защо точно ...Пецата дето продава коли ми загатна, че като почне (проблеми) спирачка няма и господ не може да ти каже какво е и защо става така... Карай си е като се развали продай е за желязо и си купи немска или японска.Сега се обидех колко е бил прав и той и комшията и колегата и братовчеда... Все горди собственици я на фиат я на алфа. Да не може чистачките да си пуснеш стъклата да си свалиш фаровете само единия се вдига и се стигне до нещо по голямо като как се сменя стартер и къде е и защо е там и как са го навиряли там.И от мачове не се вълнувам ама никак нито ги гледам нито ги играя.Много ми е чудно как на тротоара ще сваляш скоростната кутия за една капачка.Или как се свалят подгряващи свещи на 20 (вероятно) без да се счупят... Щото за филтъра свалях цялата джаджа и на менгеме с чешмеджии ключ 3 цола и зависнах на него целия а съм 1.91 120 кг
        ...щот си шаран, за това.
        Шаран ама като чуя и му се изсмея в лицето и го питам ти на кола за 600/700 лв 200 за свещи ли ми искаш бе ??? Кви са тези бош вади искра! Бош ще слагаш на кола от 5 000 нагоре!

        Коментар


          #19
          specialista написа:
          Абе човек,що не спреш да ми обясняваш колко трудно се ремонтира Фиат.Щом не е твоята кола ,махния ,кои те кара да сваляш кутия на тротоара?Свещите на тая кола се свалят една идея по-трудно заради факта че ти трябват инструменти.Сменил съм стотици такива и не вярвам да си прочел някъде да се оплаквам.ГНП-та също стотицисъм свали и направил на ТД100.Това ми е работата и ако него направя няма да занеса хляб у дома.В къщи не ме питат дали е трудно или лесно.Вземи си Мерцедес CDI да разбереш кое колко струва. Вадене на коксирала дюза,скъсана подгревна свещДа продължавам ли?Успях да видя скъсана верига на този мотор!Ако искаш да продължавам,имам мнение почти за всяка марка и модел.Спри да ревеш,щото така няма да си оправиш колата.То и без това с приказки не става :D Ще го кажа за последен път:купил си Фиат защото това можеш да си позволиш.Щом не можеш сам да се оправиш ,отиваш на сервиз,ако не можеш да си платиш значи проблема не е във Фиата!Аз също карам Фиат и на фона на обновения парк не ми е много кеф да съм в Темпра,но и не виждам смисъл да давам безбожни пари за някаква купчина желязо,която ще поддържам в пъти по-скъпо защото била по-нова.
          Мъчиш се да ми втълпиш, че оправяш италианска кола е евтино и лесно. За тебе в сервиза няма проблем ама за нормален човек шофьор си е агония.Да почвам ли 150 лв термостат- кво е това животно бе Майбах ли е за рено 10 за мерцедес 20 за фият 150 И това на евтина народна кола ( това е мотото на фиат)Дори и в топ геар имат специфично мнение за 500 кг електроника с ферари...Същото казаха и в предаването да продадеш колата си... Ед каква муцуна направи за една алфа като е видя и какво ровене падна.Купих си фият защото беше по евтин от немските коли - имало си причина защото 3 пътя ще е купиш като се развали. А и вряната 3 дена на пътя 1 седмица в сервиза и после пак същото ти е 60/70 % в кърпа вързан. Потвърдено е многократно дори и от случайни хора пред блока на парка.Ти караш стара кола защото знаеш какво е с новите фиати..... Не се прави ей :P

          Коментар


            #20
            картера на jtd-то се сваля за 5 мин.развиват се болтовете,махат се датчика за нивото и щуцера за картерните газове и вадиш.кое му е трудното,ама явно ви вземат за риби по сервизите.да термостата е единствения скъп елемент по мотора.ами какво ще кажеш за ангренажа-на голф 4 клиенската цена на ангренажа е умножена по2,а времето за смяна по3.подгревните свещи са си завряни,ама имаш ли ръце няма проблем и не забравяй,че рядко се късат.аз ти пожелавам да си купиш голф4 с pd мотор,та да видиш що е то издухана гарнитура в комбинация с крив блок,в комбинация с износен разпределителен вал,в комбинация с крив заден мост,в комбинация с течаща насрана рейка,ама за тези коли сте мазохисти и си траете,защото са немски,ами карайте такива и им слугувайте

            Коментар


              #21
              ivel написа:
              картера на jtd-то се сваля за 5 мин.развиват се болтовете,махат се датчика за нивото и щуцера за картерните газове и вадиш.кое му е трудното,ама явно ви вземат за риби по сервизите.да термостата е единствения скъп елемент по мотора.ами какво ще кажеш за ангренажа-на голф 4 клиенската цена на ангренажа е умножена по2,а времето за смяна по3.подгревните свещи са си завряни,ама имаш ли ръце няма проблем и не забравяй,че рядко се късат.аз ти пожелавам да си купиш голф4 с pd мотор,та да видиш що е то издухана гарнитура в комбинация с крив блок,в комбинация с износен разпределителен вал,в комбинация с крив заден мост,в комбинация с течаща насрана рейка,ама за тези коли сте мазохисти и си траете,защото са немски,ами карайте такива и им слугувайте
              Аз съм с TD не JDT при мене мисля, че са маха и ауспуха A и без канал няма как да стане на улицата я ....Баща ми беше се мъчил на село уж го направи ама след 3 г искаше по 3 л масло за месец....Ето как са го побългарили много добре http://store.picbg.net/pubpic/38/18/...86ad3818.jpgА голф да ми подариш няма да го взема VW OPEL скъпи и обикновени коли и пак не са с вериги. Най-добре японец германеца е скъп....

              Коментар


                #22
                Няма лоша кола, има лош собственик. Ако всичко се сменя и ремонтира навреме колицата ще е наред по-дълго време. А и колите които се внасят в България са на много километри, само че нашите джамбази им превъртат километражите масово, и ни е си мислим, че караме коли на по 100 000 - 150 000 км, а те реално са в пъти повече. Това важи още повече за дизелите, защото западняците карат масово дизели, че при тях дизела е по-евтин от бензина.

                Коментар


                  #23
                  ....
                  A17DTС/S
                  Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                  Коментар


                    #24
                    Рангеле,ако правилно разчитам никнейма ти ,значи си на годините на големия ми син.И той като тебе не вярва на това което му казвам и всеки ден прави глупости и т.н.Благодарение на такива като теб аз мога да карам кола със всички екстри при това на много ниска цена-90 год. със климатроник и пълен ел.пакет!В Топ Гиър онзи високия каза че обожава италианските коли защото имали дух!Ауто билд се изказаха по невероятен начин за Браво "бараво на браво"!Немците слагат Фиатовия мотор на Опел,шведите го слагат на Сааб,японците на Сузуки!И това е защото да ти е трудно да си смениш картера пред блока :D .Както всеки младок и ти не слушаш какво ти се говори,а слушаш митове и легенди от гаражния фолклор.Да не говорим че със сигурност не познаваш историята на автомобилостроенетои на автомобилните спортове.Така че моля те ,не ни ангажирай повече с твоите неволи.Оспамихме темата

                    Коментар


                      #25
                      motomanjak написа:
                      Няма лоша кола, има лош собственик. Ако всичко се сменя и ремонтира навреме колицата ще е наред по-дълго време. А и колите които се внасят в България са на много километри, само че нашите джамбази им превъртат километражите масово, и ни е си мислим, че караме коли на по 100 000 - 150 000 км, а те реално са в пъти повече. Това важи още повече за дизелите, защото западняците карат масово дизели, че при тях дизела е по-евтин от бензина.
                      Да прав си, че е така но някой генетически за разположели да се по чупливи като моята марея с 900 кг предница... А като чух че тука всяка година сменяли носачи се хванах за главата.......Искам като на 2 ми колеги мерцедеса и примиера купена преди 10/15 (с верига) и маслото не е сменяно даже и още жъни безаварийно по пътя. Само се долива масло чат пат....Другото нещо е как може джуган за 300 лв за кара 30 г без ремонт (и на къра върви ) а фиат за 3 000 през 3 седмици нещо се обажда.....

                      Коментар


                        #26
                        rangel88 написа:
                        motomanjak написа:
                        Няма лоша кола, има лош собственик. Ако всичко се сменя и ремонтира навреме колицата ще е наред по-дълго време. А и колите които се внасят в България са на много километри, само че нашите джамбази им превъртат километражите масово, и ни е си мислим, че караме коли на по 100 000 - 150 000 км, а те реално са в пъти повече. Това важи още повече за дизелите, защото западняците карат масово дизели, че при тях дизела е по-евтин от бензина.
                        Да прав си, че е така но някой генетически за разположели да се по чупливи като моята марея с 900 кг предница... А като чух че тука всяка година сменяли носачи се хванах за главата.......Искам като на 2 ми колеги мерцедеса и примиера купена преди 10/15 (с верига) и маслото не е сменяно даже и още жъни безаварийно по пътя. Само се долива масло чат пат....Другото нещо е как може джуган за 300 лв за кара 30 г без ремонт (и на къра върви ) а фиат за 3 000 през 3 седмици нещо се обажда.....
                        Колега, ставаш смешен вече. Прочети внимателно какво ти е писал специалиста пак. Ето един пример. Моето пунто купено на реални 400 000 км, след това дадох бая пари около 1000лв да го обслужа както трябва, ремъци, ролки, алтернатор, носачи и какво ли още не и после (сега чети внимателно) 4 години по софийските дупки почти и само градско не съм дал един лев за ремонти, само нафта и масло. Изводите ги оставям на теб и наистина спри да ревеш за марката щото проблема не е в нея. Ако не можеш да я поддържаш просто я продай.

                        Коментар


                          #27
                          specialista написа:
                          Рангеле,ако правилно разчитам никнейма ти ,значи си на годините на големия ми син.И той като тебе не вярва на това което му казвам и всеки ден прави глупости и т.н.Благодарение на такива като теб аз мога да карам кола със всички екстри при това на много ниска цена-90 год. със климатроник и пълен ел.пакет!В Топ Гиър онзи високия каза че обожава италианските коли защото имали дух!Ауто билд се изказаха по невероятен начин за Браво "бараво на браво"!Немците слагат Фиатовия мотор на Опел,шведите го слагат на Сааб,японците на Сузуки!И това е защото да ти е трудно да си смениш картера пред блока :D .Както всеки младок и ти не слушаш какво ти се говори,а слушаш митове и легенди от гаражния фолклор.Да не говорим че със сигурност не познаваш историята на автомобилостроенетои на автомобилните спортове.Така че моля те ,не ни ангажирай повече с твоите неволи.Оспамихме темата
                          Това е една идея по лесно за базикане.....Духа го остави на страна бая зор си видя и разглобяване за това говоря аз ....Кво като имали награди италианците и им бягали колите. Бягам и аз след рейса като Ферари и бягам от магазина за части или от сервиза като ми кажат колко струва.Хваля се на на братовчеда за "колата" ми и той ми каза- Виках на баща ти още преди 6 г да си вземе 200 д да ... Е го моя е на бензин както е купен си е в движение. http://i191.photobucket.com/albums/z...9mДобрия италиански автомобил е смачкания или продадения. Не са легенди и реални хора и ги виждам всеки ден като седя на спирката а те си карат хондите нисаните и мерцедесите.

                          Коментар


                            #28
                            todorakiggg написа:
                            rangel88 написа:
                            motomanjak написа:
                            Няма лоша кола, има лош собственик. Ако всичко се сменя и ремонтира навреме колицата ще е наред по-дълго време. А и колите които се внасят в България са на много километри, само че нашите джамбази им превъртат километражите масово, и ни е си мислим, че караме коли на по 100 000 - 150 000 км, а те реално са в пъти повече. Това важи още повече за дизелите, защото западняците карат масово дизели, че при тях дизела е по-евтин от бензина.
                            Да прав си, че е така но някой генетически за разположели да се по чупливи като моята марея с 900 кг предница... А като чух че тука всяка година сменяли носачи се хванах за главата.......Искам като на 2 ми колеги мерцедеса и примиера купена преди 10/15 (с верига) и маслото не е сменяно даже и още жъни безаварийно по пътя. Само се долива масло чат пат....Другото нещо е как може джуган за 300 лв за кара 30 г без ремонт (и на къра върви ) а фиат за 3 000 през 3 седмици нещо се обажда.....
                            Колега, ставаш смешен вече. Прочети внимателно какво ти е писал специалиста пак. Ето един пример. Моето пунто купено на реални 400 000 км, след това дадох бая пари около 1000лв да го обслужа както трябва, ремъци, ролки, алтернатор, носачи и какво ли още не и после (сега чети внимателно) 4 години по софийските дупки почти и само градско не съм дал един лев за ремонти, само нафта и масло. Изводите ги оставям на теб и наистина спри да ревеш за марката щото проблема не е в нея. Ако не можеш да я поддържаш просто я продай.
                            Не четеш внимателно мараета комби ми е тежка отпред и предницата се чупи лесно пунтото е леко на ръце ще го нося .Имам тема за предницата там ми казаха, че всяка година ги рпавили.И 1000 за обслужване на фиат дето и предната седалката да махна не мога да влезна ... Аз на 200 лв за носачи хвърлих ключа.... Не си струва! То за 1000 има много по добраХодих в софия ония ден там пътя ви е като писта. Ела в Пловдив да видиш дупка на булевард 3 педи дълбока 1 метър широка.

                            Коментар


                              #29
                              Явно мислиш както пишеш.Несвързано,сори.

                              Коментар


                                #30
                                италиянците са измислили първия дизелов мотор с механична гнп и с директно впръскване,първият мотор с променливи фази на газоразпределението.първият мотор със система за впръскване комън-рейл,първия бензинов мотор с променливи фази на газоразпределението и ел клапани,същото това нещо ще бъде реализирано и в дизеловите им мотори и то много скоро и като каже някой,че не можели да правят коли?ами карайте гоуфове,па да видим кое как е.

                                Коментар

                                Working...
                                X