Ka3BaM написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за заменяне на регулатора на Fiat Bravo 1.9 JTD
Collapse
X
-
След прегледа на маркучите резултатите:1-Дупка около един лев на маркуча от кулера към смукателният тракт.2-Скъсан набръчканият маркуч на входа на турбината от към дебитомера.3-Дебитомера сериозно замърсен ,видимо опрашен Свалих и тръбата на ЕГР омазан със сажди Ще отстрана проблемите и ще пиша какъв е резултата , благодаря на всички колеги включили се в темата с цел разрешаване на проблема!
Коментар
-
1Маркучите са оправени2Почистих дебитомера3Почистих МАП сензора(адски зацапан)4Затапване на ЕГР(изрязана от капака на старо сд за персонален компютър)5Смяна на въздушен филтър Ползите поне за мен на този етап: колата почти не пуши, преди интервенциите във високи обороти правеше облъкНа втора и трета предавка ускорява и дига обороти бързо, като че ли липсва дупката за разтоварване на турбината Колата реагира много бързо на галенето на педала на газтаЗа разхода на този етап няма как да се изкажа ,тъй като не съм минал нужните километриИ за добре свършената работа реших да се почерпа със замяна на предните оригинални елипсовидни колонив кората на врата замених с кръгли 6.5 инчови. (почти без никаква намеса на ножица за ламарина)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар