Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за заменяне на регулатора на Fiat Bravo 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за заменяне на регулатора на Fiat Bravo 1.9 JTD

    Здр, поради гаснене на голата в движение и след диагностика се оказа , че е за смяна регулатора на налягане на горивото.Моят регулатор е с номер 0 445 010 007 , но аз го замених с такъв от пежо с номер 0 281 002 493.Колата изгоря до този момент три резервоара и няма никакви други проблеми относно работата , ускорението и паленето!Единственото обезпокоително нещо е това, че колата харчи извън градско по 8-8,5 литра на 100Това ме накара да споделя с вас и да ви попитам възможно ли е да е зареди клапана или просто чиста случайност.Опитах се да намеря някаква информация за двата определени клапана като техническа характеристика за работата им и да ги сравня , но не успях.Благодаря Ви предварително!

    #2
    случайност е .слагал съм такъв от hdi и няма проблеми

    Коментар


      #3
      Случайност. Най-вероятно не си засякъл разхода на принципа пълно=пълно, а по стрелка. Или ако е било пълно-пълно, то си изминал малък брой километри за теста, <200.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        Боб, поне се познаваме това и направих Благоевград-София, София-Благоевград 220км пълен-пълен.

        Коментар


          #5
          Пробвай още веднъж преди да се убедиш, че разхода е такъв.А градско как е работата?
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Пробвах горе долу градско и извън еднакво. Като говорим , че извънградско нарочно не съм дигал повече от 120

            Коментар


              #7
              пълно-пълно ,караш докато ти светне лампата ,доливаш и смяташ.всичко друго е нереално

              Коментар


                #8
                ivel написа:
                пълно-пълно ,караш докато ти светне лампата ,доливаш и смяташ.всичко друго е нереално
                И по възможност зареждане на една и съща колонка до гърлото на резервоара (да можеш да видиш и пипнеш горивото) , а не до изключване на пистолета.

                Коментар


                  #9
                  Бях заредил в Делчево-Македония догоре . От Делчево до Благоевград са около 40км заредих в Благоевград пак догоре на Еко и ми се стори много събра около 4,5литра.На другият ден тръгнах за София и се върнах около 220км и пак на същата бензиностанция до горе 17литра.Не съм забелязал разлика във вървежа от македонската нафта, даже обратното много хора я хвалят. Като остана по-свободен ще тествам и ще пиша.

                  Коментар


                    #10
                    Ka3BaM написа:
                    Бях заредил в Делчево-Македония догоре . От Делчево до Благоевград са около 40км заредих в Благоевград пак догоре на Еко и ми се стори много събра около 4,5литра.На другият ден тръгнах за София и се върнах около 220км и пак на същата бензиностанция до горе 17литра.Не съм забелязал разлика във вървежа от македонската нафта, даже обратното много хора я хвалят. Като остана по-свободен ще тествам и ще пиша.
                    Много голям разход за извън градско . Да не би да ти тече от някъде нафтата ? Това не е нормално . Или някой пишмян мапер да се е учил на твоята кола . И моята харчи толкова ама трябва да я бия яко да варирам 160-200км/ч по магистралата тогава е около 8.5л/100км .
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                    Коментар


                      #11
                      Нищо не е правено до преди голямото харчене . Освен замяната на регулатора и смяна на агренаж. Колата пали от раз и върви прилично

                      Коментар


                        #12
                        Ka3BaM написа:
                        Нищо не е правено до преди голямото харчене . Освен замяната на регулатора и смяна на агренаж. Колата пали от раз и върви прилично
                        Пуши ли колата като я напънеш на ниски обороти и на голяма предавка ?Провери си гофрираното съединение което се хваща за смукателният отвор на студената част на турбината , по някога се късат и не може човек да го види а по този начин колата диша все едно без филтър и дебитомер .
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                        Коментар


                          #13
                          Струва ми се ,че пуши повече отпреди . Като я напъна след 3000 оборота няма значение на коя предавка съм .Утре ще погледна всички съединения и уплътнения.

                          Коментар


                            #14
                            Ka3BaM написа:
                            Струва ми се ,че пуши повече отпреди . Като я напъна след 3000 оборота няма значение на коя предавка съм .Утре ще погледна всички съединения и уплътнения.
                            Ако имаш възможност направи и диагностика .
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                            Коментар


                              #15
                              Имам кабел и фиат и мултискан регистрирани, но мога само да чета грешки. Какво по-точно да тествам и следа?

                              Коментар

                              Working...
                              X