Брато, първо прегледай колата ама яката да е знаеш как е, после е стегни, и никога не си позволявай да гониш макс скорост, има разлика от скоростомер и оборотомер. Отивай на тракия в 4 и яко гас, ако имаш нафта ще се върнеш. Важното е като чукнеш педала за 5 секунди двигатела да отреагира пъргаво после следва следваща предавка и след това обезателно спирачка, полека се намаля докато влезес в синхрон с другите водачи и така... А при теб може да е кофти нафта, замърсен дебитомер , при тези скорости, замърсен МАП и още една торба датчици.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може ли проблема да е в нафтата.
Collapse
X
-
StoianKacharov1997 написа:До 180 190 съм стигал на този баир а сега 150 максимално и то със мъки . Питам защото някой ме посъветваха да си изчистя катализатора но колата не ми изкарва почти никакъв пушек.На равно си набира добре 220 , 230. И се извинявам за грешката JDI ми е двигателя по навик съм написал TDI.Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
StoianKacharov1997 написа:evgeni85 написа:Възможно е като смениш автомобила със спортен такъв. А с тоя си карай и спазвай ЗЗДП. Не е шега да играеш на руска рулетка с живота ти и този на околните. Защото "ама аз не исках" вече е твърде късно!A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Aко някой все пак следи темата искам да кажа , че смених въздушния , масления и горивния филтър тъй като колата я взех внос и се го отлагах въздушния не беше за смяна ама така и така бях почнал да давам пари казах си дай и него да сменя.Преди да ги сменя разкарах старата нафта която имаше доста странен цвят, и си сипах някакъв дизел с добавки който беше с 20 ст по скъп. И проблема ми изчезна и колата си върви точно както си вървеше преди.Но дали проблема беше в нафтата или в някой от филтрите незнам , важното е че се оправи.
Коментар
-
rangel88
StoianKacharov1997 написа:Aко някой все пак следи темата искам да кажа , че смених въздушния , масления и горивния филтър тъй като колата я взех внос и се го отлагах въздушния не беше за смяна ама така и така бях почнал да давам пари казах си дай и него да сменя.Преди да ги сменя разкарах старата нафта която имаше доста странен цвят, и си сипах някакъв дизел с добавки който беше с 20 ст по скъп. И проблема ми изчезна и колата си върви точно както си вървеше преди.Но дали проблема беше в нафтата или в някой от филтрите незнам , важното е че се оправи.
Коментар
-
rangel88 написа:StoianKacharov1997 написа:Aко някой все пак следи темата искам да кажа , че смених въздушния , масления и горивния филтър тъй като колата я взех внос и се го отлагах въздушния не беше за смяна ама така и така бях почнал да давам пари казах си дай и него да сменя.Преди да ги сменя разкарах старата нафта която имаше доста странен цвят, и си сипах някакъв дизел с добавки който беше с 20 ст по скъп. И проблема ми изчезна и колата си върви точно както си вървеше преди.Но дали проблема беше в нафтата или в някой от филтрите незнам , важното е че се оправи.
Коментар
-
rangel88
StoianKacharov1997 написа:rangel88 написа:StoianKacharov1997 написа:Aко някой все пак следи темата искам да кажа , че смених въздушния , масления и горивния филтър тъй като колата я взех внос и се го отлагах въздушния не беше за смяна ама така и така бях почнал да давам пари казах си дай и него да сменя.Преди да ги сменя разкарах старата нафта която имаше доста странен цвят, и си сипах някакъв дизел с добавки който беше с 20 ст по скъп. И проблема ми изчезна и колата си върви точно както си вървеше преди.Но дали проблема беше в нафтата или в някой от филтрите незнам , важното е че се оправи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар