Оооо ама аз не съм показвам прогреса по ремонтите...https://www.youtube.com/watch?v=IQB1ZcYmVWgНа о:55 се отпушва за кратко...https://www.youtube.com/watch?v=Ld2dJJrge4YИ дюзи сменихме (от донора) пак същото Имаше нужда нямаше термо шайби на 3 дюзи и бяха целите в кал и .... https://www.youtube.com/watch?v=rKcALDwACtkПреборихме въздуха сменихме круши муши филтри и др. но уви....Във монетна дори и не може да запали няма грам нафта от по тръбичките към дюзите.. Помпата от донора с свалена... Баща ми си мисли, че още ще стане кола от това и май искаше да си е дъра до Стамболийски (там има един пекън майстор който взема прилични цени ) Да види и смени помпата евентурално.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странна работа на мотора - Marea 1.9 TD100
Collapse
X
-
rangel88
-
rangel88
k_design_tr написа:Има един клапан регулатор на помпата огледай го да не да му е скъсанкабела къса се тонов корпуса
Коментар
-
rangel88
k_design_tr написа:Авансатора
Коментар
-
rangel88
Днес се извърши подмяна на гнп.....Мина гладко смисъл. При опит да запали не изхвърчаха ролките и ремъците или клапаните и не се взриви двигателя... Но колата не запали но има малък прогрес пушек от ауспуха излиза не джавка и пляка като преди още като въртиш на стартер се чува неправилното звучене. Сега качили е по ок.... Не сме е мъчили много много 3/4 пътя за по 3/4 с. Ще търсим доктор дизел да дойде да е преслуша на място. Някой да има такъв под ръка в Пловдив ама да си разбира от работата.Пс: зор голям обаче няма винт който да не беше залепен и да не му превъртя лимбоса или еврейската тиква... Поливай с DW бой с чук (да отлепи от вибрацията) по болтовете и така.
Коментар
-
rangel88
ivel написа:с калпави инструменти как няма да превърти.иначе нямате центровка на гнп-то
Коментар
-
ако ти се занимава и имаш мерак можеш да я оправиш сам.първо започваш с откриване на гмт на кв,за целта трябва да махнеш стойка,акумулатор и т.н.на кожуха на съединитела имаш белег за гмт.след това гледаш разпр.вал на белег ли е ,гнп на белег ли е?според мен бягаш някъде с цял зъб,а доброто при теб е ,че има впръскване в цилиндрите,въпроса е обаче,че не е на точното място.
Коментар
-
rangel88
ivel написа:ако ти се занимава и имаш мерак можеш да я оправиш сам.първо започваш с откриване на гмт на кв,за целта трябва да махнеш стойка,акумулатор и т.н.на кожуха на съединитела имаш белег за гмт.след това гледаш разпр.вал на белег ли е ,гнп на белег ли е?според мен бягаш някъде с цял зъб,а доброто при теб е ,че има впръскване в цилиндрите,въпроса е обаче,че не е на точното място.
Коментар
-
rangel88
Да откачих мисля 4 тръба (до акумулатор) подложих чашка дадох 2 пътя по 2/3 с. на стартер сухо като погледанх...Откачих и 2 тръба дадох 3 пътя повече 4/5 с. (Ако има въздух и др.) Има нафта (малки капки) Закачих ги обезваздуших забелязах че на 2/3 пътя аха да запали. Дай педала до дупка и с помпане и на 5 път запали.... Ама беше като кошмар... Нещо като балканче без ауспух и желязна кофа пълна с 3 шепи плотове 10- ки и е друсаш така звучеше отпред , яко дим като трактор отзад ... загасих е след 2 секунди..Засмях се че запали обаче .... Май ивей ще е прав за центровката...
Коментар
-
rangel88
ivel написа:казах ти нямаш центровка на гнп-то,в зависимост от цвета на пушека трябва да си дадеш сметка предварение или закъснение ти трябва
Коментар
-
rangel88
ivel написа:значи си в голямо закъснение и ти трябва предварение
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар