Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странна работа на мотора - Marea 1.9 TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    OpenGL написа:
    Какво е това заглавие ? Търсачките вече индексират светото евангелие на Матея. :D После, в женски род се пише "я", не "е". "да не е" и "да не я" са различни неща. Все пак имате ’више’, колега. :D А иначе по темата - вземи си сипи нафта от някоя легална бензиностанция. Недей с тоя мазут да се мъчиш да запалиш. :D
    Последно си налях от лукойл 8 литра онзи ден.... Но старата (нелегалната) червената до - 28 си е течна и няма ни грам скреж.Пък и на - 10 да работи на + 20 да не ще се съмнявам...

    Коментар


      #17
      Така сега мудното ми палене е било от крушата купих си нова и е смених няма да пада нафтата вече но пак работи гадно.....С баща ми си играхме 4 часа обезвъздужаване тракана и прочие неще и неще. Въздух има може да се безвъздуши не работи правилно....Накрая след като се видя че няма приток на гориво както трябва си рекохме трябва филтъра помпата (помпа ли е над негоя незная) и резервоара да видим и е заебахме. Рекох да е бутна напред да не пречиИзвадих маркуча пред филтъра стиснах крушата хвърля 1/2 метра нафта извадих го пред ГНП стиснах крушата хвърчи 1/2 метра нафта как закачих маркуча за ГНП и отвие да обезвъздушиш едвам една тече и крушата става на камък корава...Проблема по пътя на логиката е в ГНП запушена ли е какво и има незнам. Преди си пускаше от пробката на помпата по 1 м.Какво се прави тази помпа така от прост човек нещо цетки клапани за чистене за промивка???? Или помпаджия да търся?Имаше едно църкане покрай нея така като загрее на ниски обороти.https://www.youtube.com/watch?v=bOnYDzxlyiAДа не е родило то???пс Сега ще дойде специалиста и ще каже предчувствувам го някакси !

      Коментар


        #18
        Вече се чудя да мълча ли,да се смея ли какво да правя!От къде искаш да излиза тая нафта от помпата и в какви количества?Имаш ли идея кое от къде минава и т.н.?Човек като чете тия постове има чувството че насреща е човека койтоя е създал тая помпа.Поздрави!

        Коментар


          #19
          specialista написа:
          Вече се чудя да мълча ли,да се смея ли какво да правя!От къде искаш да излиза тая нафта от помпата и в какви количества?Имаш ли идея кое от къде минава и т.н.?Човек като чете тия постове има чувството че насреща е човека койтоя е създал тая помпа.Поздрави!
          Преди хвърляше в очите като развиеш пробката на ГНП ( за обезвъздушаване още даже на четвърт оборот) и стиснеш крушата (даже и леко като е стиснеш)А сега цял оборот да го развиеш с 300 зора пикне я не и (с бая въздух) малко а крушата стане на камък....Нафтата през крушата минава преди филтъра след него без грам въздух щом закачиш на гнп ни може да помпиш ни да обезвъздушиш...Както и като дръпнах захранващия маркуч на гнп и стиснах крушата в началото нафтата текна мътна нафтата като на кал...Бая форсаж и давам когато ме прещтрака съчмата 1/2/3 3000/3500/4000 оборота колко му е да съм изсмукал всички боклуци от резервоара пс : ти да не си помисли, че искам да изкара 160 л в минута като помпа за поливане...

          Коментар


            #20
            Първо ми кажи за коя пробка говориш и после ще коментирам.

            Коментар


              #21
              specialista написа:
              Първо ми кажи за коя пробка говориш и после ще коментирам.
              На ГНП мисля че е клю 8 която е за обезвъздушаване http://forum.fiat-bg.org/files/2dsci...еленото кръгче червенето квадратче

              Коментар


                #22
                Тази пробка се намира на захранващия щуцер и нафтата която очакваш да излезе от там (със право) не е "влязла" в помпата ощече да обвиняваш нея за нещо!!!Развиваш болта сваляш щуцера и проверяваш дали е чисто.Ако е чисто значи нещо с в заблуда или не го правиш както трябва.Имал съм случай да махна този оригинален болт със пробказащото се оказа че именно от нея дърпа въздух.Само не ме питай как стигнах до там (време нерви и т.н)Успех!

                Коментар


                  #23
                  specialista написа:
                  Тази пробка се намира на захранващия щуцер и нафтата която очакваш да излезе от там (със право) не е "влязла" в помпата ощече да обвиняваш нея за нещо!!!Развиваш болта сваляш щуцера и проверяваш дали е чисто.Ако е чисто значи нещо с в заблуда или не го правиш както трябва.Имал съм случай да махна този оригинален болт със пробказащото се оказа че именно от нея дърпа въздух.Само не ме питай как стигнах до там (време нерви и т.н)Успех!
                  Ясно значи да развия цялата пробка( това което го развивам сега изцяло или по долу се развива да излезе) и да погледна вътре дали няма нещо... Духане смукане бъркане (на входа за нафтата или от пробката ) с телче игличка лекичко така или не ??? :

                  Коментар


                    #24
                    Това си е стандартен "кух" болт,със екстра обезвъздушаване.Така че развиваш си кухия болт със камък 17мм. вадиш го и го оглеждашвнимателно.После същото със нипела през която минава болта.Има две дифтунги под и над нипела.Всичко това е монтирана на помпата,но всеоще нафтата се намира извън помпата!Успех!

                    Коментар


                      #25
                      specialista написа:
                      Това си е стандартен "кух" болт,със екстра обезвъздушаване.Така че развиваш си кухия болт със камък 17мм. вадиш го и го оглеждашвнимателно.После същото със нипела през която минава болта.Има две дифтунги под и над нипела.Всичко това е монтирана на помпата,но всеоще се нафтата се намира извън помпата!Успех!
                      Да днес го пипах...Нямам камък в мене(ще ми донесат довечера ) махнах щуцера само духах през човката към помпата 1/2/3 неще 4 път ми плесна в окото нафта откъм мястото на щуцера.... Имало е нещо там но резултата е същия като преди пак пали като дт 20 с манивела с газ до ламарината (даже и иска да помпиш педала)и едвам държи 1000/1200 оборота и докато запали леко черно пушече се вижда и МАЙ мирише масло.Чак ако е запалиш и дадеш ламарината и стигне 3000 оборота тогава звучи нормално.... Ако е пуснеш държи едвам ако не изгасне 400/450/500 оборота и тресе като центрофуга.Донесоха ми и свалих и болта и човката вече зачистих ги същото малко по лесно пали но работи грешно...

                      Коментар


                        #26
                        Тъй като няма да чета темата отново,почвам да задавам въпроси:1.Какво е правено по колата?2.Помпата пипана ли е?3.Зацепване и центровка как са?4.Авансатора работи ли?5.На диагностика закачана ли е-грешки?6.ЕГР ако не е затапен ,го затапи задължително!Преди години се занимавах много с този модел.Няма тайни за мен както за ГНП-то така и за зацепване диагностики и т.н.Ти си на ход!

                        Коментар


                          #27
                          specialista написа:
                          Тъй като няма да чета темата отново,почвам да задавам въпроси:1.Какво е правено по колата?2.Помпата пипана ли е?3.Зацепване и центровка как са?4.Авансатора работи ли?5.На диагностика закачана ли е-грешки?6.ЕГР ако не е затапен ,го затапи задължително!Преди години се занимавах много с този модел.Няма тайни за мен както за ГНП-то така и за зацепване диагностики и т.н.Ти си на ход!
                          1 смяна на капака на кратера и масло (селения турбо дизел) 2 нищо не е пипано3 нищо не е пипано - как се проверяват те????4 как се разбира дали работи ???5 не е ходила и неможе и да ходи труп е - не смятам да е карам така най-много да извикам някой...6 аз нищо не съм затапвал можели да се разбере ???Да не са базикали онези в сервиза нещо.. Вземам е паля работи минавам 10/15 км като пушка... Паркирам връщам се след 3 часа и чудо стана. Само бях е спрял с вдигателя нагоре и имах малко нафта, но после сипах 8 л да има 15 поне.

                          Коментар


                            #28
                            1. Няма отношение2.Дано не е пипана.3.Проверява се дали са на белези колелата на ангренажа и т.н.4.Като дадеш на контакт трябва да се чува от помпата едно "жужене" докато свети лампата за подгрева.5.На мен лично не ми трябва диагностика да разбера какво и е.6.Прегражда се пътя на изгорелите газове да не постъпват в смукателя.Има изписано и онагледено много.Аналогично е със това на jtd.7.Като гледам по клиповете на всякъде си със оригиналните маркучи и скоби.Това е проблем.Явно не си чел темите от за тд100.Навсякъде казвам как и какво да се направи за да се разбере от къде дърпа въздух!Направи следното:1.Сложи си прозрачен маркуч от филтъра до ГНП да разбереш дърпа ли въздух.2.Със салфетка обърши корпуса на помпата отдолу.Има ли свежо мазно петно значи помпата има теч!Кажи ми какво е положението на жилото на малката рейка.На клипа ми изглежда че е опънато а мотора е студен.Ако това е така значи има проблем със управлениетона принудителния повишен празен ход.Само форсирането задължително е заради въздух или проблем със мембрана на турбокоректора.Успех!

                            Коментар


                              #29
                              specialista написа:
                              1. Няма отношение2.Дано не е пипана.3.Проверява се дали са на белези колелата на ангренажа и т.н.4.Като дадеш на контакт трябва да се чува от помпата едно "жужене" докато свети лампата за подгрева.5.На мен лично не ми трябва диагностика да разбера какво и е.6.Прегражда се пътя на изгорелите газове да не постъпват в смукателя.Има изписано и онагледено много.Аналогично е със това на jtd.7.Като гледам по клиповете на всякъде си със оригиналните маркучи и скоби.Това е проблем.Явно не си чел темите от за тд100.Навсякъде казвам как и какво да се направи за да се разбере от къде дърпа въздух!Направи следното:1.Сложи си прозрачен маркуч от филтъра до ГНП да разбереш дърпа ли въздух.2.Със салфетка обърши корпуса на помпата отдолу.Има ли свежо мазно петно значи помпата има теч!Кажи ми какво е положението на жилото на малката рейка.На клипа ми изглежда че е опънато а мотора е студен.Ако това е така значи има проблем със управлениетона принудителния повишен празен ход.Само форсирането задължително е заради въздух или проблем със мембрана на турбокоректора.Успех!
                              1 ясно2 дано3 ще видя4 жужи си6 ясно7 няма вече въздухi падане на нафта било е от крушата смених е барабар с маркучите още от тръбата до филтъра. Май тай от болта със щуцера на гнп-то влажен ми се види. Инак като помпа и откача маркуча за гнп няма да вади въздух или за цвъка . Почна ли от щуцера казва 1/2 цвък цвък накъса струята но за много малко секунда... Явно дърпа малко от там. Нетрябва ли да е с гумички тоя болт сега е с някакви медни ли са пръстенчета На кое викаш малка рейка За оборотите болта ли ???https://drive.google.com/open?id=0Bx...VRoSDAОпит от преди малко https://youtu.be/JR_JArfV1ZAТова е с педал да дупка.. Така интересно турбото тук ми свири на 1500 никога не е било така след 2000 хъммм

                              Коментар


                                #30
                                1.Проблем има ,къде е точно от разстояние ми е трудно да разбера.2.Ще ти се карам,но не в ефир за това минавам на лични!

                                Коментар

                                Working...
                                X