OpenGL написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странна работа на мотора - Marea 1.9 TD100
Collapse
X
-
rangel88
-
rangel88
Така сега мудното ми палене е било от крушата купих си нова и е смених няма да пада нафтата вече но пак работи гадно.....С баща ми си играхме 4 часа обезвъздужаване тракана и прочие неще и неще. Въздух има може да се безвъздуши не работи правилно....Накрая след като се видя че няма приток на гориво както трябва си рекохме трябва филтъра помпата (помпа ли е над негоя незная) и резервоара да видим и е заебахме. Рекох да е бутна напред да не пречиИзвадих маркуча пред филтъра стиснах крушата хвърля 1/2 метра нафта извадих го пред ГНП стиснах крушата хвърчи 1/2 метра нафта как закачих маркуча за ГНП и отвие да обезвъздушиш едвам една тече и крушата става на камък корава...Проблема по пътя на логиката е в ГНП запушена ли е какво и има незнам. Преди си пускаше от пробката на помпата по 1 м.Какво се прави тази помпа така от прост човек нещо цетки клапани за чистене за промивка???? Или помпаджия да търся?Имаше едно църкане покрай нея така като загрее на ниски обороти.https://www.youtube.com/watch?v=bOnYDzxlyiAДа не е родило то???пс Сега ще дойде специалиста и ще каже предчувствувам го някакси !
Коментар
-
rangel88
specialista написа:Вече се чудя да мълча ли,да се смея ли какво да правя!От къде искаш да излиза тая нафта от помпата и в какви количества?Имаш ли идея кое от къде минава и т.н.?Човек като чете тия постове има чувството че насреща е човека койтоя е създал тая помпа.Поздрави!
Коментар
-
rangel88
specialista написа:Първо ми кажи за коя пробка говориш и после ще коментирам.
Коментар
-
Тази пробка се намира на захранващия щуцер и нафтата която очакваш да излезе от там (със право) не е "влязла" в помпата ощече да обвиняваш нея за нещо!!!Развиваш болта сваляш щуцера и проверяваш дали е чисто.Ако е чисто значи нещо с в заблуда или не го правиш както трябва.Имал съм случай да махна този оригинален болт със пробказащото се оказа че именно от нея дърпа въздух.Само не ме питай как стигнах до там (време нерви и т.н)Успех!
Коментар
-
rangel88
specialista написа:Тази пробка се намира на захранващия щуцер и нафтата която очакваш да излезе от там (със право) не е "влязла" в помпата ощече да обвиняваш нея за нещо!!!Развиваш болта сваляш щуцера и проверяваш дали е чисто.Ако е чисто значи нещо с в заблуда или не го правиш както трябва.Имал съм случай да махна този оригинален болт със пробказащото се оказа че именно от нея дърпа въздух.Само не ме питай как стигнах до там (време нерви и т.н)Успех!
Коментар
-
Това си е стандартен "кух" болт,със екстра обезвъздушаване.Така че развиваш си кухия болт със камък 17мм. вадиш го и го оглеждашвнимателно.После същото със нипела през която минава болта.Има две дифтунги под и над нипела.Всичко това е монтирана на помпата,но всеоще нафтата се намира извън помпата!Успех!
Коментар
-
rangel88
specialista написа:Това си е стандартен "кух" болт,със екстра обезвъздушаване.Така че развиваш си кухия болт със камък 17мм. вадиш го и го оглеждашвнимателно.После същото със нипела през която минава болта.Има две дифтунги под и над нипела.Всичко това е монтирана на помпата,но всеоще се нафтата се намира извън помпата!Успех!
Коментар
-
Тъй като няма да чета темата отново,почвам да задавам въпроси:1.Какво е правено по колата?2.Помпата пипана ли е?3.Зацепване и центровка как са?4.Авансатора работи ли?5.На диагностика закачана ли е-грешки?6.ЕГР ако не е затапен ,го затапи задължително!Преди години се занимавах много с този модел.Няма тайни за мен както за ГНП-то така и за зацепване диагностики и т.н.Ти си на ход!
Коментар
-
rangel88
specialista написа:Тъй като няма да чета темата отново,почвам да задавам въпроси:1.Какво е правено по колата?2.Помпата пипана ли е?3.Зацепване и центровка как са?4.Авансатора работи ли?5.На диагностика закачана ли е-грешки?6.ЕГР ако не е затапен ,го затапи задължително!Преди години се занимавах много с този модел.Няма тайни за мен както за ГНП-то така и за зацепване диагностики и т.н.Ти си на ход!
Коментар
-
1. Няма отношение2.Дано не е пипана.3.Проверява се дали са на белези колелата на ангренажа и т.н.4.Като дадеш на контакт трябва да се чува от помпата едно "жужене" докато свети лампата за подгрева.5.На мен лично не ми трябва диагностика да разбера какво и е.6.Прегражда се пътя на изгорелите газове да не постъпват в смукателя.Има изписано и онагледено много.Аналогично е със това на jtd.7.Като гледам по клиповете на всякъде си със оригиналните маркучи и скоби.Това е проблем.Явно не си чел темите от за тд100.Навсякъде казвам как и какво да се направи за да се разбере от къде дърпа въздух!Направи следното:1.Сложи си прозрачен маркуч от филтъра до ГНП да разбереш дърпа ли въздух.2.Със салфетка обърши корпуса на помпата отдолу.Има ли свежо мазно петно значи помпата има теч!Кажи ми какво е положението на жилото на малката рейка.На клипа ми изглежда че е опънато а мотора е студен.Ако това е така значи има проблем със управлениетона принудителния повишен празен ход.Само форсирането задължително е заради въздух или проблем със мембрана на турбокоректора.Успех!
Коментар
-
rangel88
specialista написа:1. Няма отношение2.Дано не е пипана.3.Проверява се дали са на белези колелата на ангренажа и т.н.4.Като дадеш на контакт трябва да се чува от помпата едно "жужене" докато свети лампата за подгрева.5.На мен лично не ми трябва диагностика да разбера какво и е.6.Прегражда се пътя на изгорелите газове да не постъпват в смукателя.Има изписано и онагледено много.Аналогично е със това на jtd.7.Като гледам по клиповете на всякъде си със оригиналните маркучи и скоби.Това е проблем.Явно не си чел темите от за тд100.Навсякъде казвам как и какво да се направи за да се разбере от къде дърпа въздух!Направи следното:1.Сложи си прозрачен маркуч от филтъра до ГНП да разбереш дърпа ли въздух.2.Със салфетка обърши корпуса на помпата отдолу.Има ли свежо мазно петно значи помпата има теч!Кажи ми какво е положението на жилото на малката рейка.На клипа ми изглежда че е опънато а мотора е студен.Ако това е така значи има проблем със управлениетона принудителния повишен празен ход.Само форсирането задължително е заради въздух или проблем със мембрана на турбокоректора.Успех!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар