Паля си аз колата и що да видя и чуя. Тресе трака и пляка като 50 г Камаз.... Малко като ерномелка или вършачка звучиhttps://www.youtube.com/watch?v=QKHA_uTnU6A https://www.youtube.com/watch?v=8kWY...J1pCprH_DQНе е форсирам аз тя сама за това е изгасих....Само ходих на оглед за предницата работеше си.... Само е паркирах с гъза нагоре.... Старата марея като е паркираш с двигателя нагоре неможе ше да запали от 6 път....Преместих е на равно пак същото ама не чак толкова... Простих се с нея взех си и инструментите и се прибрах.... След 4 часа хвърлих боклука я викам я да запаля щрак мърррррр нищо и няма ... Хъъъ ???? Само един лек звук на ниски обороти който изчезва като тръгнеш и се чува вътре.Коригирано заглавие.Модераторски екип fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странна работа на мотора - Marea 1.9 TD100
Collapse
X
-
Етикети: –
-
Виж си нивото на маслото в двигателя. Измерваш само на студен двигател, колата не трябва да е работила и маслото да е загряло. Моята работи по същия начин, когато маслото ми е около или под половината за нормата на двигателя.Видях на единия от клиповете, че ти тресе мотора. Виж да не е някой тампон. Те са шест и единия е във вид на щанга.А форсирането и колебанието да запали колата ти идват, може би от акумулатора. Дизеловите двигатели искат по-голям пусков ток (мин. 600A) за тяхното запалване. Замери акумулатора. Ако имаш зарядно го пусни да ти зареди акумулатора поне за 12 часа. Другото нещо което ми направи голямо впечатление е таблото. Отиди в някой сервиз да ти изчистят грешката за еърбегъ от компютъра. Не знам как не те дразни! А може и някоя от жиците в куплунгите във вратите да ти е прекъсната и от там да свети. Провери!
-
rangel88
MishoMix написа:Виж си нивото на маслото в двигателя. Измерваш само на студен двигател, колата не трябва да е работила и маслото да е загряло. Моята работи по същия начин, когато маслото ми е около или под половината за нормата на двигателя.Видях на единия от клиповете, че ти тресе мотора. Виж да не е някой тампон. Те са шест и единия е във вид на щанга.А форсирането и колебанието да запали колата ти идват, може би от акумулатора. Дизеловите двигатели искат по-голям пусков ток (мин. 600A) за тяхното запалване. Замери акумулатора. Ако имаш зарядно го пусни да ти зареди акумулатора поне за 12 часа. Другото нещо което ми направи голямо впечатление е таблото. Отиди в някой сервиз да ти изчистят грешката за еърбегъ от компютъра. Не знам как не те дразни! А може и някоя от жиците в куплунгите във вратите да ти е прекъсната и от там да свети. Провери!
Коментар
-
rangel88 написа:Маслото щях ама тя е работила вече, довечера като се върна ще хвана щтеката и тромбата...Да не би от наклона на паркинга да се е стекло някои ъгъл и ако е малко нивото да прави така??За тежкото палене има въздух малко от някъде си. Но не е по принцип толкова тежко както на клипа... Имам зарядно и то е яко може на 6/12/24 v до 60 v и 30 ампера. Сега си работи ок.Другото което е акумулатор ми е 64 толкова маи му е по книга... Така се пенеше ония в магазина колкото ти пише толкова че не може да се зарежда по голям. Стария беше 72/74 май май...Но аз имам затруднено палене и този не смогва май май.Колко макс може да се шибне????
Коментар
-
rangel88
MishoMix написа:rangel88 написа:Маслото щях ама тя е работила вече, довечера като се върна ще хвана щтеката и тромбата...Да не би от наклона на паркинга да се е стекло някои ъгъл и ако е малко нивото да прави така??За тежкото палене има въздух малко от някъде си. Но не е по принцип толкова тежко както на клипа... Имам зарядно и то е яко може на 6/12/24 v до 60 v и 30 ампера. Сега си работи ок.Другото което е акумулатор ми е 64 толкова маи му е по книга... Така се пенеше ония в магазина колкото ти пише толкова че не може да се зарежда по голям. Стария беше 72/74 май май...Но аз имам затруднено палене и този не смогва май май.Колко макс може да се шибне????
Коментар
-
rangel88 написа:Виж аз съм ел. техник но това с пусковия ток ми е обагняло.Проблема е решен маслото на еднам 20 %. Баща ми беше правил картера но не можал да го напасен от първия път и силикона му свършил и таяло малко като загрее двигателя. Аз зная много добре но баша ми каза че на 6 м. по 0.5 литра някъде се долива. Да ама с неговото каране за 6 месеца 5 пътя по 20 км. от триводици до Смирненски. Тя не може и да загрее до тука. Ама в градско и сега е топло и е избягало за 1 месец. Декември беше на 80 % февруари последно го гледа беше 60/65 % и си викам е то може и да не се прави.... Ама на стопли се и избяга. Може да видиш къде съм паркирал пред плока....Долях 1 л имам едно щрак мъррррррр котенце.....Акумулатора ми е 1.27 огън е ври цимента...Ама тази селения е няма никъде пуста да си остане трябва да видя в косер или в мепеск или в динекспес 5 литра туба ще стигне ли. Той 4.5 л ли е ???Да сега го видя 480 е...... Може ли това да е проблема в подгряването за зимата. Грешката ми е в захранването за релето според диагностиката. Има някакво подгряване но в големия студ е туш.rangel88 написа:Да сега го видя 480 е...... Може ли това да е проблема в подгряването за зимата. Грешката ми е в захранването за релето според диагностиката. Има някакво подгряване но в големия студ е туш.
Коментар
-
rangel88
MishoMix написа:rangel88 написа:Виж аз съм ел. техник но това с пусковия ток ми е обагняло.Проблема е решен маслото на еднам 20 %. Баща ми беше правил картера но не можал да го напасен от първия път и силикона му свършил и таяло малко като загрее двигателя. Аз зная много добре но баша ми каза че на 6 м. по 0.5 литра някъде се долива. Да ама с неговото каране за 6 месеца 5 пътя по 20 км. от триводици до Смирненски. Тя не може и да загрее до тука. Ама в градско и сега е топло и е избягало за 1 месец. Декември беше на 80 % февруари последно го гледа беше 60/65 % и си викам е то може и да не се прави.... Ама на стопли се и избяга. Може да видиш къде съм паркирал пред плока....Долях 1 л имам едно щрак мъррррррр котенце.....Акумулатора ми е 1.27 огън е ври цимента...Ама тази селения е няма никъде пуста да си остане трябва да видя в косер или в мепеск или в динекспес 5 литра туба ще стигне ли. Той 4.5 л ли е ???Да сега го видя 480 е...... Може ли това да е проблема в подгряването за зимата. Грешката ми е в захранването за релето според диагностиката. Има някакво подгряване но в големия студ е туш.rangel88 написа:Да сега го видя 480 е...... Може ли това да е проблема в подгряването за зимата. Грешката ми е в захранването за релето според диагностиката. Има някакво подгряване но в големия студ е туш.
Коментар
-
MishoMix написа:Тъй като ти си с атмосферния дизел ти се препоръчва SELENIA TURBO DIESEL 10W40 5 ЛИТРА - този сайт е на магазина на който съм му написал адреса по-нагоре.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
rangel88
OpenGL написа:MishoMix написа:Тъй като ти си с атмосферния дизел ти се препоръчва SELENIA TURBO DIESEL 10W40 5 ЛИТРА - този сайт е на магазина на който съм му написал адреса по-нагоре.
Коментар
-
OpenGL написа:MishoMix написа:Тъй като ти си с атмосферния дизел ти се препоръчва SELENIA TURBO DIESEL 10W40 5 ЛИТРА - този сайт е на магазина на който съм му написал адреса по-нагоре.rangel88 написа:Да сега го видя 480 е...... Може ли това да е проблема в подгряването за зимата. Грешката ми е в захранването за релето според диагностиката. Има някакво подгряване но в големия студ е туш.
Коментар
-
rangel88
MishoMix написа:OpenGL написа:MishoMix написа:Тъй като ти си с атмосферния дизел ти се препоръчва SELENIA TURBO DIESEL 10W40 5 ЛИТРА - този сайт е на магазина на който съм му написал адреса по-нагоре.rangel88 написа:Да сега го видя 480 е...... Може ли това да е проблема в подгряването за зимата. Грешката ми е в захранването за релето според диагностиката. Има някакво подгряване но в големия студ е туш.
Коментар
-
rangel88
Ходих до посечения магазин имаго там маслото (селения) и е евтино (в мепекс иската 75 лв за 5 л). Както има и много други евтини части (маслен филтър 10 горивен 6) в пъти по евтини от другаде в Пловдив.
Коментар
-
rangel88
Смених си маслото смених си и капака на картера праснаха ме 80 лв. Качих се запалих си колата разкарах е 10/15 най-много ок 6+....Паркирах е с предницата на горе малко минаха 2/3 ч. я да видя как ще запали или дали ще запали.Едно голямо А огромно...Ако е запалиш работи много зле и все с газ.После видях, че почти няма нафта (нивомера се базика) купиш една туба 8 литрова (от вода) сложих е и сега пали по лесно от преди, но пак с газ и работи неправилноhttps://www.youtube.com/watch?v=tgjc...ошаване грам нафта с крушата не може да са качи фъшка като отвиеш болтчето на ГНП ....Преместих е на равно (с 300 зора) пак същото. Дори и след като е палена да обезваздушиш (да речеш) излиза струя и пак пада нафтата празна крушата като помпиш.Сега цедката на резервоара и крушата е чистена 2 пътя при сглобяването дори и няма качена нафта или има въздух се изчиства на 2/3 опит да запали.Тука нещо е по сериозно....Да се е насмукала яко с въздух...Мамата ли и еб*ха в сервиза...А тази сутрин вече и не пали....
Коментар
-
rangel88
Пали ама хич и да не е палиш и с въртене много..Да не ми се е получило така нареченото връщане/падане на нафтата.... Доколкото зная при него върти без да запали... Но с това странно работене.....
Коментар
-
Какво е това заглавие ? Търсачките вече индексират светото евангелие на Матея. :D После, в женски род се пише "я", не "е". "да не е" и "да не я" са различни неща. Все пак имате ’више’, колега. :D А иначе по темата - вземи си сипи нафта от някоя легална бензиностанция. Недей с тоя мазут да се мъчиш да запалиш. :D
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар