Проблеми с паленето нямам до сега. Но някакси нещата не са много както трябва струва ми се. Може би имам изгоряла свещ. При въртене на ключа колата не пали от 1-2 оборота а се зачудва 2-3 секунди. Как е при вас - от първия оборот ли пали, нормално ли е това забавяне или имам прблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно паленето при Пунто1.7ТД
Collapse
X
-
Re: Относно паленето при Пунто1.7ТД
Здрасти пич, абе гледам, че имаш същия автомобил като този, който аз смятам да си купя??я дай малко акъл и мнение по някои въпроси:-как е тоя двигател 1.7.ТД, колко коня е точно, има ли разновидности, моя трябва да е от 94предполагам, колко харчи в града и навън, може ли д аподдържа примерно 140км по магистралата, как е динамиката и ускорението, какво му с етроши най често.-Купето как е, гние ли, къде е най слабо-частите му как са - евтини, какво задължително да сменя като го зема.-Окачването също,ако искаш ми пиши като лично съобщение да не товарим темата с глупости.Прдеварително благодаря)
-
За тея кубици печката е звяр. Мойта като я взех също не палеше всеки път от раз и бях готов да сменя свещите докато не и сложих нов 72 Ah акумулатор и сега пали от раз.Турбо-дизелът е с три разновидности на мотора едната 60 коня, а другите две са по 70 коня (+/- 1-2 по данни от различни места). Мойта е 70 коня и на магистралата при 4000 об. на 5 ск. минава 150 км/ч (над 150 започва да става нестабилна, въпреки че е със спортни амортисьори и пружини - незнам със сток как ще е). Показвала ми е разход и 5/100 и 10/100 - всичко е до настъпването и нафтата (6-7 е нормален разход в града, пък и аз постоянно я държа на обороти). Купето е много добре защитено от корозия. Освен първоначалното обслужване (ремъци, ролки, филтри, масла, антифриз) съм сменял гарнитура на картера, носачи (шарнирите са към носача и се сменя целия, но пък не е много скъп и идва комплект с втулките), маншони, накрайници и водно съединение.В общи линии съм много доволен от количката.FIAT Punto 1.7TD
Коментар
-
С паленето досега проблеми не съм имал.Но при мен се получава следното:когато е студена колата и я паля за първи път за деня си пали отраз!А когато след каране спра и след малко трагна до паля се получава забавяне.Иначе количката си е екстра и на товар носи,и ако не я настъпваш много дава перфектен разход аз съм я засилвал моята до 165 и това май е и максимума.Fiat Punto 1.7 TD
Коментар
-
И аз не палех!
И аз не палех от първия път за деня! Какви ли не хипотези и майстори ми минаха през главата. Оказа се просто цепнат горивопровод заради който през нощта нафтата спада лекичко и на сутринта първото и второто въртене са за подкачване и на третия път палеше. Сега пали без никакво задържане на клюба независимо от околната температура, дали е палена вече за деня и тн. Доволен съм от колата направо е изтребител и не гори кой знае колко много 5/6 смесено, което може да варира драстично разбирасе взависимост от това колко е тежък крака на шофьора но за коя кола не важи това?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар