Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    140/150 за носач 300 лв пиши и 100 работа ама никой не се сеща че колата в момента струва 800/1000 по обяви примерно...Нови части на нова кола за старата има рециклирани или морга.

    Коментар


      #32
      rangel88 написа:
      140/150 за носач 300 лв пиши и 100 работа ама никой не се сеща че колата в момента струва 800/1000 по обяви примерно...Нови части на нова кола за старата има рециклирани или морга.
      За 6-болта и една гайка на носач по смъртно няма да дам 50лв . Със 3-4 лоли и едно чукче пред блока за 1-2/часа ако се закучи нещо ще ги сменя и двата . 100ЛВ не давам , реално трудът в сервиз на подем е около 15 на носач . За 25-30/мин ги сменят с пистолета на въздух . Как 100/лв ? Да не съм луд ?
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

      Коментар


        #33
        cveiba написа:
        rangel88 написа:
        140/150 за носач 300 лв пиши и 100 работа ама никой не се сеща че колата в момента струва 800/1000 по обяви примерно...Нови части на нова кола за старата има рециклирани или морга.
        За 6-болта и една гайка на носач по смъртно няма да дам 50лв . Със 3-4 лоли и едно чукче пред блока за 1-2/часа ако се закучи нещо ще ги сменя и двата . 100ЛВ не давам , реално трудът в сервиз на подем е около 15 на носач . За 25-30/мин ги сменят с пистолета на въздух . Как 100/лв ? Да не съм луд ?
        Аз 100- ка го казах примерно... В голям сервиз ми искаха 150 за качване и сваляне на стартер... или 80 за смяна на подгряващи свещи аз защо ми става лошо като чуя сервиз...

        Коментар


          #34
          Ходих и ми казаха такаВтулките ти са се разхлопали малко....И носачите ябълковите болтове и те са започнали. По малко, но са започнали... Колата ти е тежка и мотора е дизел (имаш тяга) и е силен (1.9 не е 1.1) и за това го усещаш в начален стадии.Най- добре два комплектовани нови носача с втулки и гаранция!- рециклиране не е много добре, защото не се знае кой как ги прави! Да ти набия втулки само временни решения са .По добре нови за да карат...Другото ще се види после като се вдигне за стабилизиращата щанга да не е и тя заминала.... Но за сега 2 нови носача! 60 ЛВ (май и с набиване на втулки) ще струва труда а ако и щанга 100/120И така каза и един лев не ми взе.

          Коментар


            #35
            rangel88 написа:
            Ходих и ми казаха такаВтулките ти са се разхлопали малко....И носачите ябълковите болтове и те са започнали. По малко, но са започнали... Колата ти е тежка и мотора е дизел (имаш тяга) и е силен (1.9 не е 1.1) и за това го усещаш в начален стадии.Най- добре два комплектовани нови носача с втулки и гаранция!- рециклиране не е много добре, защото не се знае кой как ги прави! Да ти набия втулки само временни решения са .По добре нови за да карат...Другото ще се види после като се вдигне за стабилизиращата щанга да не е и тя заминала.... Но за сега 2 нови носача! 60 ЛВ (май и с набиване на втулки) ще струва труда а ако и щанга 100/120И така каза и един лев не ми взе.
            Къде ходи? Казах ти, че проблема е в ябълковидната част на носача! Много съм страдал от ходовата част и ми е до болка позната на италианките!
            Ясно е, че в този форум слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим...

            Коментар


              #36
              MishoMix написа:
              rangel88 написа:
              Ходих и ми казаха такаВтулките ти са се разхлопали малко....И носачите ябълковите болтове и те са започнали. По малко, но са започнали... Колата ти е тежка и мотора е дизел (имаш тяга) и е силен (1.9 не е 1.1) и за това го усещаш в начален стадии.Най- добре два комплектовани нови носача с втулки и гаранция!- рециклиране не е много добре, защото не се знае кой как ги прави! Да ти набия втулки само временни решения са .По добре нови за да карат...Другото ще се види после като се вдигне за стабилизиращата щанга да не е и тя заминала.... Но за сега 2 нови носача! 60 ЛВ (май и с набиване на втулки) ще струва труда а ако и щанга 100/120И така каза и един лев не ми взе.
              Къде ходи? Казах ти, че проблема е в ябълковидната част на носача! Много съм страдал от ходовата част и ми е до болка позната на италианките!
              Ходих в пловдив смирненски пещерска зад бившия рум дружба до мепекс зад лукойл-а най точно...Така каза и той гумичките на носата са в начален стадии и втулките и те са започнали... Най добре е с чисто нови да се сложат за да карат повече...

              Коментар


                #37
                MishoMix написа:
                rangel88 написа:
                Ходих и ми казаха такаВтулките ти са се разхлопали малко....И носачите ябълковите болтове и те са започнали. По малко, но са започнали... Колата ти е тежка и мотора е дизел (имаш тяга) и е силен (1.9 не е 1.1) и за това го усещаш в начален стадии.Най- добре два комплектовани нови носача с втулки и гаранция!- рециклиране не е много добре, защото не се знае кой как ги прави! Да ти набия втулки само временни решения са .По добре нови за да карат...Другото ще се види после като се вдигне за стабилизиращата щанга да не е и тя заминала.... Но за сега 2 нови носача! 60 ЛВ (май и с набиване на втулки) ще струва труда а ако и щанга 100/120И така каза и един лев не ми взе.
                Къде ходи? Казах ти, че проблема е в ябълковидната част на носача! Много съм страдал от ходовата част и ми е до болка позната на италианките!
                Е ви там в Пловдив милионери ще ги направите тези майстори Моето Браво е на около 550000 км .Аз го взех на 195000км като стана на 500000 смених километража че блокира нещо и сложих същият на 200000км, от смяната съм навъртил около 5000 грубо сметни колко километра съм навъртил ма колата по родните разбити пътища и носачи съм сменил преди около (грубо) 50000км . Аз мисля че Бравото има що годе корава предница , не знам защо си с такова впечатление от италианките . Може би трябва да смениш стилът си на каране И моят мотор е тежък па и въртящ момент има и бая твари носачите , на трета с 50км/ч само с газ си пили джапанките :D
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                Коментар


                  #38
                  rangel88 написа:
                  MishoMix написа:
                  rangel88 написа:
                  Ходих и ми казаха такаВтулките ти са се разхлопали малко....И носачите ябълковите болтове и те са започнали. По малко, но са започнали... Колата ти е тежка и мотора е дизел (имаш тяга) и е силен (1.9 не е 1.1) и за това го усещаш в начален стадии.Най- добре два комплектовани нови носача с втулки и гаранция!- рециклиране не е много добре, защото не се знае кой как ги прави! Да ти набия втулки само временни решения са .По добре нови за да карат...Другото ще се види после като се вдигне за стабилизиращата щанга да не е и тя заминала.... Но за сега 2 нови носача! 60 ЛВ (май и с набиване на втулки) ще струва труда а ако и щанга 100/120И така каза и един лев не ми взе.
                  Къде ходи? Казах ти, че проблема е в ябълковидната част на носача! Много съм страдал от ходовата част и ми е до болка позната на италианките!
                  Ходих в пловдив смирненски пещерска зад бившия рум дружба до мепекс зад лукойл-а най точно...Така каза и той гумичките на носата са в начален стадии и втулките и те са започнали... Най добре е с чисто нови да се сложат за да карат повече...
                  Нещо не те разбирам, имаш предвид автосервиз Мепекс?Ако си бил там, то там са само мой хора. Няма да те излъжат и имат високо ниво на компетентност. Най-вероятно си говорил с Кольо - той движи повечето работа в сервиза, а собственик на сервиза е Петьо Щерев. Брат му - Коцето Щерев е състезател и брат му му поддържа "болида". Работят много добре, но ще ти кажа, че взимат маааалко по-скъпичко спрямо другите сервизи. За това ти препоръчах да отидеш в Дружба. Нормално е да не ти вземат нищо, защото те правят само оглед и констатират, след което сам решаваш дали ще извършиш ремонта там или другаде. При всички положения дали ще извършиш ремонта в Мепекс или Дружба, то няма да сгрешиш при никакви обстоятелства.
                  Прикачени файлове
                  Ясно е, че в този форум слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим...

                  Коментар


                    #39
                    MishoMix написа:
                    rangel88 написа:
                    MishoMix написа:
                    rangel88 написа:
                    Ходих и ми казаха такаВтулките ти са се разхлопали малко....И носачите ябълковите болтове и те са започнали. По малко, но са започнали... Колата ти е тежка и мотора е дизел (имаш тяга) и е силен (1.9 не е 1.1) и за това го усещаш в начален стадии.Най- добре два комплектовани нови носача с втулки и гаранция!- рециклиране не е много добре, защото не се знае кой как ги прави! Да ти набия втулки само временни решения са .По добре нови за да карат...Другото ще се види после като се вдигне за стабилизиращата щанга да не е и тя заминала.... Но за сега 2 нови носача! 60 ЛВ (май и с набиване на втулки) ще струва труда а ако и щанга 100/120И така каза и един лев не ми взе.
                    Къде ходи? Казах ти, че проблема е в ябълковидната част на носача! Много съм страдал от ходовата част и ми е до болка позната на италианките!
                    Ходих в пловдив смирненски пещерска зад бившия рум дружба до мепекс зад лукойл-а най точно...Така каза и той гумичките на носата са в начален стадии и втулките и те са започнали... Най добре е с чисто нови да се сложат за да карат повече...
                    Нещо не те разбирам, имаш предвид автосервиз Мепекс?Ако си бил там, то там са само мой хора. Няма да те излъжат и имат високо ниво на компетентност. Най-вероятно си говорил с Кольо - той движи повечето работа в сервиза, а собственик на сервиза е Петьо Щерев. Брат му - Коцето Щерев е състезател и брат му му поддържа "болида". Работят много добре, но ще ти кажа, че взимат маааалко по-скъпичко спрямо другите сервизи. За това ти препоръчах да отидеш в Дружба. Нормално е да не ти вземат нищо, защото те правят само оглед и констатират, след което сам решаваш дали ще извършиш ремонта там или другаде. При всички положения дали ще извършиш ремонта в Мепекс или Дружба, то няма да сгрешиш при никакви обстоятелства.
                    Зад мепек има друг по малък сервиз... Там ходих. Там искаха да ми вземат 80 лв за смяна на подгряващи свещи с супер олигофренично обяснение, че трябвало да се махне една ТРЪБА .... А на грешката си пише, че е проблема в релето.... Без да го гледат и мерят решиха, че трябва да се сменят свещите.... И ми направиха една диагностика през прусти само на контакт...

                    Коментар


                      #40
                      Проблема е решен с два нови носача.
                      Няма да трака лопа и тропа вече... Даже вози малко по добре и ми се струва, че не заляга така яко при по остър завой..

                      Само че не съм минал през стенд... Нямаше в сервиза... Няма да тегли на една страна или подобно нещо... Чудя се дали да стендовам въобще ...

                      Коментар

                      Working...
                      X