Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    OpenGL написа:
    Рангеле-е-е, кога взе книжка преди 3 месеца, кога взе да разбираш от коли и да даваш квалификации. Успех ти пожелавам, като вземеш японския V-образен дизел, да си изкопаш с кирката на село още един канал и сам да си го ремонтираш.
    Така ми викаше и инструктора като му виках, че съединителят му не е в ред ама след 3 дена отказа тотално на изпита пред дай.После като го питам какво стана мълчи. От коли много не ама от мошеници да. Щом аз го разбирам че е..... смятай. - Все пак и аз съм ел. техник знаем си номерата ако искам да ги правя, но ами ми кажеш така ще ти направя с сигурност!А и е много просто в големите сервизи дерат и лъжат яко.- отличен опит говоряДоктор монтьор или адвокат само на хора който им имаш доверие и знаеш че вършат работа.И да няколко човека познавам който са били с немски ( VW пасат 4-скъпи части и колфонсо 3-повече в резрив отколото на пиътя - без мерцедес ) италиански (алфа брава- вечно ги зове сервиза) коли и са минали на японски (хонда) са възкръснали. Двигател с верига части евтини опростено всичкоПример:https://i.ytimg.com/vi/ygzKFx_zzYY/maxresdefault.jpgА и опел ама то не е кола- как ще направи марка и ще си задраскаш емблемата накрая...

    Коментар


      #17
      Кажи конкретна кола - модел/марка/мотор (с година на производство ), която си харесвал. Например Хонда Сивик 2,2 CTDI 2006 или нещо друго.

      1.9 JTD 110hp
      Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

      Коментар


        #18
        OpenGL написа:
        Кажи конкретна кола - модел/марка/мотор (с година на производство ), която си харесвал. Например Хонда Сивик 2,2 CTDI 2006 или нещо друго.
        Ами едно време бях мераклия за 156 дизел - но неискан и да чуя за италианскиaПримерноhttp://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...d3ju8rНещо подобно... Ако има пари или някакъв галант като онзи от снимката може и някоя 124 поне ше вози като лодка и е с верига. Какво е това термостат за фият 200 лв за мерцедес 20 лв ?????????????????????Имам колеги с наяква си 124 така е кара през такива дупки гърбици за 10 г както е купена нищо е е правено и обслужване е е правено даже. Кола за каране не за ремонт!Задължително:ВеригаКомън рейл - ще пали със или без подгряващи свещи...Лесен и достъпен за ремонт двигател (стартери мартери релете и др. да не ги търся под колата и с книга или да свалям двигателя)

        Коментар


          #19
          На моето Стило периодично - през около година чувам този звук, а понякога на пълен ляв/десен и едно стъргане на желязо в желязо (биалетките в полуоските :D )... та веднъж смених целите носачи, а после само втулките им (най-често задните) и след това за около година всичко си е ок :D Единия носач за стилака е 140-50 лв., а аз бях взел от 180 и пак им заминават гумите на втулките... или се късат или омекват и почва да халтави и да опира. Даже тея дни пак трябва да ида да ги сменя, че се разскърца... все пак година вече... като часовник са :D
          Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

          Коментар


            #20
            emiliyan.martinov написа:
            На моето Стило периодично - през около година чувам този звук, а понякога на пълен ляв/десен и едно стъргане на желязо в желязо (биалетките в полуоските :D )... та веднъж смених целите носачи, а после само втулките им (най-често задните) и след това за около година всичко си е ок :D Единия носач за стилака е 140-50 лв., а аз бях взел от 180 и пак им заминават гумите на втулките... или се късат или омекват и почва да халтави и да опира. Даже тея дни пак трябва да ида да ги сменя, че се разскърца... все пак година вече... като часовник са :D
            Италианска му работа...Но по принцип са ми казвали че мареята е много тежка отпред, голяма маса на предната ос и за това така дава фира толкова бързо.

            Коментар


              #21
              Re: матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

              MishoMix написа:
              rangel88 написа:
              MishoMix написа:
              rangel88 написа:
              1 Така това нещо зимата се забелязваше в дясното колело на паваж и звучеше ето така - круп руп клуп руп - крупка рупка като паважа е неравен Някой път с по висока скорост 40/50- друг пут на ниска 20/30 някой път го няма..Сега днес го забелязах, че вече цялата предница го прави (Проблема е по централно вече...) особено на тръгване на 1/2 скорост малко по чевръсто това круп куп все едно закача отдолу нещо по картер или скоростна кутия даже и се усещат вибрации като крупка. 2 Другото нещо което е, че някой път като тръгвам се чува едно откъм двигателя цък или тък (на желязо) все едно двигателя не е стегнат и лопа (Такова лупане съм чувал на един рейс на който му падна двигателя на 6 септември забравили да му сложат болтовете в депото хахахахаха) По принцип е късала каре ляво преди 3 г направено е на преглед винаги се казва да се фокусира там всичко е било ок ама (2015)
              На първия въпрос ще ти отговоря веднага, защото проблема ти ми е ясен. Ябълката на някой от предните носачи ти е износена, а може и на двата и при неравен терен се усеща как хрупти и търка на желязо. Също и при тръгване на автомобила на първа с подаване на гас ще усетиш как ти хрупа ходовата част от пред. Най-лесно се усеща кога е разбита ходовата част тогава, когато минеш по паважен път. Преди три години, когато вкарах моя Фиат от Австрия, за първите две години в България смених два пъти цялата ходова част. Истината е, че италианските автомобили не са конструирани за нашите разбити пътища. Но да не се заричам, не желая да карам немски курник.Нека и другите колеги се изкажат и помогнат.
              Може би си прав тя е на 3 г колата ама от 3/4 месеца е търкалям на градско инак баща ми е караше до село и обратно нямаше ядове, ама как стъпи в града и за 2/3 месеца си показа къде е . Гледам си от Пловдив и знаеш що дупка по булевардите ни или правено копано рязано няма знак.... Братовчеда той прави задница на ксарата след 2 г... Направо си е за танк!1 И да предположим, че си прав целия носач ли се сменя или може да се "реконструират" ??? 2 И при преглед тези ябълки разбират ли се че на се в ред???
              1. Това е въпрос на личен и финансов избор. Може нови да си закупиш, но може и да рециклираш сегашните. Рециклирането е между 25 - 40 лв. Новият носач започва от около 150 лв. за италианските автомобили.Успях да се разровя във форума на Алфа Ромео и колегите казват няколко места в Пловдив: 1.1) В ж.к. Тракия в автосервиз Оптела. Намира се зад Мебелна къща. Виж го на гугъл картата. 1.2) Вторият вариант на ул. Оборище на уширението и, някъде там се намирал майстор, който рециклирал всичко. Просто трябвало да се попита някой от магазините къде е точно този човек. Има и някакви сервизи, гледайки на гугъл картата. 1.3) Човека, които рециклира се казва Пантелей Чафудов намира се на ул. Поп Тачо №17 тел.: 032/958-303 gsm: 0888/204-354 1.4) Четвъртия вариант е автосервиз Киряков. Намира се в кв. Остромила, може да го видиш на гугъл картата. На сервиза ясно пише, че рециклират шарнири, кормилни рейки, накрайници. Заслужава си да се види. Този градския от форума на Алфа Ромео, който пише за сервиза казва, че е много доволен и му дали шест месеца гаранция след рециклирането. До момента бил минал над 50 000км. и нямал проблеми. Имай предвид, че на рециклирания носач му дават живот от 30 000км. до 60 000.км.Новият носач според производителите може да изкара над 100 000км., но това се отнася за цивилизованите страни, а не за България. По реалния живот на новия носача в България е от 50 000км до 70 000км2. Разбира се, че се разбира - виж снимката. Това което обвива "ябълката" е високо еластичен полимер или иначе казано с простички думи, това е каучукова обвивка. Вътрешността е излята със синтетични и полу-синтетични органични полимери, така добре познатият ни материал - пластмаса. С времето той се протърква и палчето почва да играе свободно и от там идва търкането на желязо. При рециклирането няма да имаш каучукова обвивка, а ще бъде дебела заварка и кухината ще бъде запълнена, с течни синтетични и полу-синтетични органични полимери. В средата ще се сложи палчето и ще бъде центрирано. Това е цялото рециклиране.
              Вай вай вай . Тези цени за Италия ли са ? Аз за двата носача дадох 150лв като си бяха с новите тампони . Но ако се наложи в Казанлък ги рециклират за по 15лв на носач . И мисля следващият път там да ги пратя че много ми харесаха на братовчед ми как ги рециклираха там стават перфектни . Той кара Балчик-София постоянно и им навъртя около 70000км и бяха здрави ама си продаде Бравото и взе друго .
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

              Коментар


                #22
                Re: матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

                cveiba написа:
                MishoMix написа:
                rangel88 написа:
                MishoMix написа:
                rangel88 написа:
                1 Така това нещо зимата се забелязваше в дясното колело на паваж и звучеше ето така - круп руп клуп руп - крупка рупка като паважа е неравен Някой път с по висока скорост 40/50- друг пут на ниска 20/30 някой път го няма..Сега днес го забелязах, че вече цялата предница го прави (Проблема е по централно вече...) особено на тръгване на 1/2 скорост малко по чевръсто това круп куп все едно закача отдолу нещо по картер или скоростна кутия даже и се усещат вибрации като крупка. 2 Другото нещо което е, че някой път като тръгвам се чува едно откъм двигателя цък или тък (на желязо) все едно двигателя не е стегнат и лопа (Такова лупане съм чувал на един рейс на който му падна двигателя на 6 септември забравили да му сложат болтовете в депото хахахахаха) По принцип е късала каре ляво преди 3 г направено е на преглед винаги се казва да се фокусира там всичко е било ок ама (2015)
                На първия въпрос ще ти отговоря веднага, защото проблема ти ми е ясен. Ябълката на някой от предните носачи ти е износена, а може и на двата и при неравен терен се усеща как хрупти и търка на желязо. Също и при тръгване на автомобила на първа с подаване на гас ще усетиш как ти хрупа ходовата част от пред. Най-лесно се усеща кога е разбита ходовата част тогава, когато минеш по паважен път. Преди три години, когато вкарах моя Фиат от Австрия, за първите две години в България смених два пъти цялата ходова част. Истината е, че италианските автомобили не са конструирани за нашите разбити пътища. Но да не се заричам, не желая да карам немски курник.Нека и другите колеги се изкажат и помогнат.
                Може би си прав тя е на 3 г колата ама от 3/4 месеца е търкалям на градско инак баща ми е караше до село и обратно нямаше ядове, ама как стъпи в града и за 2/3 месеца си показа къде е . Гледам си от Пловдив и знаеш що дупка по булевардите ни или правено копано рязано няма знак.... Братовчеда той прави задница на ксарата след 2 г... Направо си е за танк!1 И да предположим, че си прав целия носач ли се сменя или може да се "реконструират" ??? 2 И при преглед тези ябълки разбират ли се че на се в ред???
                1. Това е въпрос на личен и финансов избор. Може нови да си закупиш, но може и да рециклираш сегашните. Рециклирането е между 25 - 40 лв. Новият носач започва от около 150 лв. за италианските автомобили.Успях да се разровя във форума на Алфа Ромео и колегите казват няколко места в Пловдив: 1.1) В ж.к. Тракия в автосервиз Оптела. Намира се зад Мебелна къща. Виж го на гугъл картата. 1.2) Вторият вариант на ул. Оборище на уширението и, някъде там се намирал майстор, който рециклирал всичко. Просто трябвало да се попита някой от магазините къде е точно този човек. Има и някакви сервизи, гледайки на гугъл картата. 1.3) Човека, които рециклира се казва Пантелей Чафудов намира се на ул. Поп Тачо №17 тел.: 032/958-303 gsm: 0888/204-354 1.4) Четвъртия вариант е автосервиз Киряков. Намира се в кв. Остромила, може да го видиш на гугъл картата. На сервиза ясно пише, че рециклират шарнири, кормилни рейки, накрайници. Заслужава си да се види. Този градския от форума на Алфа Ромео, който пише за сервиза казва, че е много доволен и му дали шест месеца гаранция след рециклирането. До момента бил минал над 50 000км. и нямал проблеми. Имай предвид, че на рециклирания носач му дават живот от 30 000км. до 60 000.км.Новият носач според производителите може да изкара над 100 000км., но това се отнася за цивилизованите страни, а не за България. По реалния живот на новия носача в България е от 50 000км до 70 000км2. Разбира се, че се разбира - виж снимката. Това което обвива "ябълката" е високо еластичен полимер или иначе казано с простички думи, това е каучукова обвивка. Вътрешността е излята със синтетични и полу-синтетични органични полимери, така добре познатият ни материал - пластмаса. С времето той се протърква и палчето почва да играе свободно и от там идва търкането на желязо. При рециклирането няма да имаш каучукова обвивка, а ще бъде дебела заварка и кухината ще бъде запълнена, с течни синтетични и полу-синтетични органични полимери. В средата ще се сложи палчето и ще бъде центрирано. Това е цялото рециклиране.
                Вай вай вай . Тези цени за Италия ли са ? Аз за двата носача дадох 150лв като си бяха с новите тампони . Но ако се наложи в Казанлък ги рециклират за по 15лв на носач . И мисля следващият път там да ги пратя че много ми харесаха на братовчед ми как ги рециклираха там стават перфектни . Той кара Балчик-София постоянно и им навъртя около 70000км и бяха здрави ама си продаде Бравото и взе друго .
                Ако са ми носачите и аз сигурно ще ги рециклиран... С тези пътища ако ще и от титан да са няма да изкарат много.

                Коментар


                  #23
                  Re: матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

                  cveiba написа:
                  Вай вай вай . Тези цени за Италия ли са ? Аз за двата носача дадох 150лв като си бяха с новите тампони . Но ако се наложи в Казанлък ги рециклират за по 15лв на носач . И мисля следващият път там да ги пратя че много ми харесаха на братовчед ми как ги рециклираха там стават перфектни . Той кара Балчик-София постоянно и им навъртя около 70000км и бяха здрави ама си продаде Бравото и взе друго .
                  Това да не са втора употреба? Да не използваш отстъпка на някоя фирма с 40-50%? Защото цените за които говориш са нереални за територията на Пловдив. Тук говоря за чисто нови носачи директно излезнали от завода окомплектовани в кутии за крайни клиенти.А ето и да се уверите всички, които спорите за цените на носачите, защото явно нямате понятие как вървят като цена за КРАЕН клиент без никакви отстъпки. Това са първите сайтове, които ми излезнаха в гугъл търсачката за носачи:ТУКТУКТУКТУКА тук може да се види как вървят втора ръка:ТУКТУКВ Пловдив са три-четири фирмите, които внасят авточасти и продават с 30-40% отстъпка на по-малки търговци и накрая цената за клиента е еднаква висока при всички търговци на части в града. Само ако имаш познат в такава фирма може да вземеш на производствена цена дадена авточаст.В интерес на истината, поддръжката на италиански автомобил е много сходна като ценова с поддръжката на БМВ или Мерцедес на територията на Пловдив.
                  Ясно е, че в този форум слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим...

                  Коментар


                    #24
                    Re: матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

                    MishoMix написа:
                    cveiba написа:
                    Вай вай вай . Тези цени за Италия ли са ? Аз за двата носача дадох 150лв като си бяха с новите тампони . Но ако се наложи в Казанлък ги рециклират за по 15лв на носач . И мисля следващият път там да ги пратя че много ми харесаха на братовчед ми как ги рециклираха там стават перфектни . Той кара Балчик-София постоянно и им навъртя около 70000км и бяха здрави ама си продаде Бравото и взе друго .
                    Това да не са втора употреба? Да не използваш отстъпка на някоя фирма с 40-50%? Защото цените за които говориш са нереални за територията на Пловдив. Тук говоря за чисто нови носачи директно излезнали от завода окомплектовани в кутии за крайни клиенти.А ето и да се уверите всички, които спорите за цените на носачите, защото явно нямате понятие как вървят като цена за КРАЕН клиент без никакви отстъпки. Това са първите сайтове, които ми излезнаха в гугъл търсачката за носачи:ТУКТУКТУКТУКА тук може да се види как вървят втора ръка:ТУКТУКВ Пловдив са три-четири фирмите, които внасят авточасти и продават с 30-40% отстъпка на по-малки търговци и накрая цената за клиента е еднаква висока при всички търговци на части в града. Само ако имаш познат в такава фирма може да вземеш на производствена цена дадена авточаст.В интерес на истината, поддръжката на италиански автомобил е много сходна като ценова с поддръжката на БМВ или Мерцедес на територията на Пловдив.
                    Едно пиленце ми даде оферта примерно този на ИК нз 87 пада 70 нов както и други марки с подобни отстъпки Може и да са крадени и за това да са евтини забравяш...

                    Коментар


                      #25
                      Стилака влиза основно в бокса на Bosch във Варна. Цените, които написах са за там. ~140лв. е най-евтиния носач. Сложих от 180, но имаше и от 200+. Между другото, в няколко чужди форума срещнах проблема с носачите на Стило, от страни с доста по-добри пътища от нашите. Оказва се наистина, че най-вероятно тежестта на предницата идва в повече на носачите и втулките им и рязкото тръгване спиране + голямата тежест им таковат таковата (поне при мен, че не тръгвам с гуми, ама не тръгвам и пенсионерската). Масово в другите страни също носачите са често срещан проблем на Стило (съдейки по форумите), естествено заедно с brake lamp fail и всички други цветомузики по таблото :D
                      Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                      Коментар


                        #26
                        Re: матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

                        MishoMix написа:
                        cveiba написа:
                        Вай вай вай . Тези цени за Италия ли са ? Аз за двата носача дадох 150лв като си бяха с новите тампони . Но ако се наложи в Казанлък ги рециклират за по 15лв на носач . И мисля следващият път там да ги пратя че много ми харесаха на братовчед ми как ги рециклираха там стават перфектни . Той кара Балчик-София постоянно и им навъртя около 70000км и бяха здрави ама си продаде Бравото и взе друго .
                        Това да не са втора употреба? Да не използваш отстъпка на някоя фирма с 40-50%? Защото цените за които говориш са нереални за територията на Пловдив. Тук говоря за чисто нови носачи директно излезнали от завода окомплектовани в кутии за крайни клиенти.А ето и да се уверите всички, които спорите за цените на носачите, защото явно нямате понятие как вървят като цена за КРАЕН клиент без никакви отстъпки. Това са първите сайтове, които ми излезнаха в гугъл търсачката за носачи:ТУКТУКТУКТУКА тук може да се види как вървят втора ръка:ТУКТУКВ Пловдив са три-четири фирмите, които внасят авточасти и продават с 30-40% отстъпка на по-малки търговци и накрая цената за клиента е еднаква висока при всички търговци на части в града. Само ако имаш познат в такава фирма може да вземеш на производствена цена дадена авточаст.В интерес на истината, поддръжката на италиански автомобил е много сходна като ценова с поддръжката на БМВ или Мерцедес на територията на Пловдив.
                        Може и по 1000лв да ги копуваш няма един магазин само ето да видиш http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=95&subcat=129 Като това е магазинска цена клиент . ако имаш познат монтьор или човек който има магазин на тези цени може да ти направи отстъпка около 20-процента
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                        Коментар


                          #27
                          emiliyan.martinov написа:
                          Стилака влиза основно в бокса на Bosch във Варна. Цените, които написах са за там. ~140лв. е най-евтиния носач. Сложих от 180, но имаше и от 200+. Между другото, в няколко чужди форума срещнах проблема с носачите на Стило, от страни с доста по-добри пътища от нашите. Оказва се наистина, че най-вероятно тежестта на предницата идва в повече на носачите и втулките им и рязкото тръгване спиране + голямата тежест им таковат таковата (поне при мен, че не тръгвам с гуми, ама не тръгвам и пенсионерската). Масово в другите страни също носачите са често срещан проблем на Стило (съдейки по форумите), естествено заедно с brake lamp fail и всички други цветомузики по таблото :D
                          E ти в на бош.... То и един ключ за палене на мерцедес е 600 лв а при ключар от 100/200...

                          Коментар


                            #28
                            Абе да ти кажа не са толкова големи разликите. Естесвено съм ги засичал - за части от порядъка на 140-150 лв. при тях са с 15-20 отгоре, което за тези пари не е огромна разлика. Но пък от квартални майстори и сервизчета щях да остана без генерация и изпускателна система докато си карам, стартера се прецака, защото от 3 болта имаше 1 завит (другите просто липсваха), сменяме по незнам си колко части, че да установим откъде е проблема, защото "може да е от това, това и това, ама и това, пък даже и от това..." - не, че понякога не може да има друга вероятност, ама 4 от 5 пъти... А в Бош всеки път ми се обръща внимание, обяснява ми се, показва ми се къде и защо е там проблема, дават ми се възможните и безопасни варианти (особено второто е много важно), където и каквото ми сменят - не повтарят, е изключвам случаите със заводски сглобените кофти части (скапани материали), обяснява ми се кога може да си взема по-евтината част (когато само марката продава) и кога не може с по-евтината, защото материалът е друг (по-надежден) и не винаги става въпрос за огромни суми, максимално се избягва "побългаряването" - което е супер. Като цяло съм изключително доволен. Предпочитам да дам 40-50 лв повече на фона на 250 примерно, но да знам, че като е направено е направено. Както и да е де, разводнихме достатъчно :D човека питаше за тракането, сега остава и да каже резултата
                            Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                            Коментар


                              #29
                              emiliyan.martinov написа:
                              Абе да ти кажа не са толкова големи разликите. Естесвено съм ги засичал - за части от порядъка на 140-150 лв. при тях са с 15-20 отгоре, което за тези пари не е огромна разлика. Но пък от квартални майстори и сервизчета щях да остана без генерация и изпускателна система докато си карам, стартера се прецака, защото от 3 болта имаше 1 завит (другите просто липсваха), сменяме по незнам си колко части, че да установим откъде е проблема, защото "може да е от това, това и това, ама и това, пък даже и от това..." - не, че понякога не може да има друга вероятност, ама 4 от 5 пъти... А в Бош всеки път ми се обръща внимание, обяснява ми се, показва ми се къде и защо е там проблема, дават ми се възможните и безопасни варианти (особено второто е много важно), където и каквото ми сменят - не повтарят, е изключвам случаите със заводски сглобените кофти части (скапани материали), обяснява ми се кога може да си взема по-евтината част (когато само марката продава) и кога не може с по-евтината, защото материалът е друг (по-надежден) и не винаги става въпрос за огромни суми, максимално се избягва "побългаряването" - което е супер. Като цяло съм изключително доволен. Предпочитам да дам 40-50 лв повече на фона на 250 примерно, но да знам, че като е направено е направено. Както и да е де, разводнихме достатъчно :D човека питаше за тракането, сега остава и да каже резултата
                              Да де то ако е 20 лв отгоре бива... Мене така ме оправиха е сервиз на фият преди 6 г че... Още ми се вие святИ зависи от майстора... Не са малко случвайте дето точно кварталния майстор оправя бакиите на големите сервизи за една трета от цената...Като на един колега примиерата 3/4 сервиза обиколи в Пловдив и се големи мепекс, формула и др пипат правят струват мерат гледат на компа неще и неще и неще работи колата ма тресе... Нестава даи 50/ дай 80 и си ходи.. Отишъл при някой си бай в Чирпан без да вързва за комп запалил е погледна е от тука и там изгасил е пипнал нещо цък запалил е престо... Тука един палец от друсане се е разместил застанал е в междинно положение

                              Коментар


                                #30
                                Re: матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

                                cveiba написа:
                                Може и по 1000лв да ги копуваш няма един магазин само ето да видиш http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=95&subcat=129 Като това е магазинска цена клиент . ако имаш познат монтьор или човек който има магазин на тези цени може да ти направи отстъпка около 20-процента
                                Именно това имах предвид. Това, че ти ги купуваш на евтинджос от твой лични връзки не означава, че хорицата тук могат да си вземат същите части на тази цена. Както казах и в предишните си постове тук, търговската мрежа на авточасти в Пловдив се държи от няколко фирми и всички държат цените на тези фирми, като разликата е не повече от 10лв.-20лв. от търговец до търговец. С две думи - никаква. Този сайт на който му правиш така приятна за него рекламка, да ти кажа, че е много често цитиран тук. Явно имате голяма слабост към него. Хубаво е все пак да има конкуренция, но този май е единствения с такива цени. Другото което ми направи впечатление е, че носачите, които бяха под сто лева са с производство в Турция, Франция, Великобритания. TRW (производство в Германия) на стойност от сто и осем лева, е единствената марка, която реално ми говори за качество и надеждност. От въпросните носачи, които предлагат в този сайт със сигурност бих купил само немски носачи. Имам само лоши спомени от турски носачи, а колкото до другите, то цената говори повече за всичко друго, но не и за качеството им.
                                Ясно е, че в този форум слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим...

                                Коментар

                                Working...
                                X