Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

    1 Така това нещо зимата се забелязваше в дясното колело на паваж и звучеше ето така - круп руп клуп руп - крупка рупка като паважа е неравен Някой път с по висока скорост 40/50- друг пут на ниска 20/30 някой път го няма..Сега днес го забелязах, че вече цялата предница го прави (Проблема е по централно вече...) особено на тръгване на 1/2 скорост малко по чевръсто това круп куп все едно закача отдолу нещо по картер или скоростна кутия даже и се усещат вибрации като крупка. 2 Другото нещо което е, че някой път като тръгвам се чува едно откъм двигателя цък или тък (на желязо) все едно двигателя не е стегнат и лопа (Такова лупане съм чувал на един рейс на който му падна двигателя на 6 септември забравили да му сложат болтовете в депото хахахахаха) По принцип е късала каре ляво преди 3 г направено е на преглед винаги се казва да се фокусира там всичко е било ок ама (2015)

    #2
    Тампон на двигател? Защо не хвърлиш едно око там.
    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

    Коментар


      #3
      Re: матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

      rangel88 написа:
      1 Така това нещо зимата се забелязваше в дясното колело на паваж и звучеше ето така - круп руп клуп руп - крупка рупка като паважа е неравен Някой път с по висока скорост 40/50- друг пут на ниска 20/30 някой път го няма..Сега днес го забелязах, че вече цялата предница го прави (Проблема е по централно вече...) особено на тръгване на 1/2 скорост малко по чевръсто това круп куп все едно закача отдолу нещо по картер или скоростна кутия даже и се усещат вибрации като крупка. 2 Другото нещо което е, че някой път като тръгвам се чува едно откъм двигателя цък или тък (на желязо) все едно двигателя не е стегнат и лопа (Такова лупане съм чувал на един рейс на който му падна двигателя на 6 септември забравили да му сложат болтовете в депото хахахахаха) По принцип е късала каре ляво преди 3 г направено е на преглед винаги се казва да се фокусира там всичко е било ок ама (2015)
      На първия въпрос ще ти отговоря веднага, защото проблема ти ми е ясен. Ябълката на някой от предните носачи ти е износена, а може и на двата и при неравен терен се усеща как хрупти и търка на желязо. Също и при тръгване на автомобила на първа с подаване на гас ще усетиш как ти хрупа ходовата част от пред. Най-лесно се усеща кога е разбита ходовата част тогава, когато минеш по паважен път. Преди три години, когато вкарах моя Фиат от Австрия, за първите две години в България смених два пъти цялата ходова част. Истината е, че италианските автомобили не са конструирани за нашите разбити пътища. Но да не се заричам, не желая да карам немски курник.Нека и другите колеги се изкажат и помогнат.
      flippy89 написа:
      Тампон на двигател? Защо не хвърлиш едно око там.
      Няма логика да е тампон на двигателя, защото, ако е тампон то целият двигател ще притриса и вибрациите се усещат и в кормилната уредба. При потеглянето от място ще усети силни вибрации във волана за няколко секунди и като тръгне те спират. В момента, в който намали скоростта на автомобила за да спре на място, ще усети същите вибрации във волана за няколко секунди и те ще изчезнат. Това са признаците, ако това е проблема.
      Ясно е, че в този форум слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим...

      Коментар


        #4
        Re: матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

        MishoMix написа:
        rangel88 написа:
        1 Така това нещо зимата се забелязваше в дясното колело на паваж и звучеше ето така - круп руп клуп руп - крупка рупка като паважа е неравен Някой път с по висока скорост 40/50- друг пут на ниска 20/30 някой път го няма..Сега днес го забелязах, че вече цялата предница го прави (Проблема е по централно вече...) особено на тръгване на 1/2 скорост малко по чевръсто това круп куп все едно закача отдолу нещо по картер или скоростна кутия даже и се усещат вибрации като крупка. 2 Другото нещо което е, че някой път като тръгвам се чува едно откъм двигателя цък или тък (на желязо) все едно двигателя не е стегнат и лопа (Такова лупане съм чувал на един рейс на който му падна двигателя на 6 септември забравили да му сложат болтовете в депото хахахахаха) По принцип е късала каре ляво преди 3 г направено е на преглед винаги се казва да се фокусира там всичко е било ок ама (2015)
        На първия въпрос ще ти отговоря веднага, защото проблема ти ми е ясен. Ябълката на някой от предните носачи ти е износена, а може и на двата и при неравен терен се усеща как хрупти и търка на желязо. Също и при тръгване на автомобила на първа с подаване на гас ще усетиш как ти хрупа ходовата част от пред. Най-лесно се усеща кога е разбита ходовата част тогава, когато минеш по паважен път. Преди три години, когато вкарах моя Фиат от Австрия, за първите две години в България смених два пъти цялата ходова част. Истината е, че италианските автомобили не са конструирани за нашите разбити пътища. Но да не се заричам, не желая да карам немски курник.Нека и другите колеги се изкажат и помогнат.
        Може би си прав тя е на 3 г колата ама от 3/4 месеца е търкалям на градско инак баща ми е караше до село и обратно нямаше ядове, ама как стъпи в града и за 2/3 месеца си показа къде е . Гледам си от Пловдив и знаеш що дупка по булевардите ни или правено копано рязано няма знак.... Братовчеда той прави задница на ксарата след 2 г... Направо си е за танк!1 И да предположим, че си прав целия носач ли се сменя или може да се "реконструират" ??? 2 И при преглед тези ябълки разбират ли се че на се в ред???

        Коментар


          #5
          Re: матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

          rangel88 написа:
          MishoMix написа:
          rangel88 написа:
          1 Така това нещо зимата се забелязваше в дясното колело на паваж и звучеше ето така - круп руп клуп руп - крупка рупка като паважа е неравен Някой път с по висока скорост 40/50- друг пут на ниска 20/30 някой път го няма..Сега днес го забелязах, че вече цялата предница го прави (Проблема е по централно вече...) особено на тръгване на 1/2 скорост малко по чевръсто това круп куп все едно закача отдолу нещо по картер или скоростна кутия даже и се усещат вибрации като крупка. 2 Другото нещо което е, че някой път като тръгвам се чува едно откъм двигателя цък или тък (на желязо) все едно двигателя не е стегнат и лопа (Такова лупане съм чувал на един рейс на който му падна двигателя на 6 септември забравили да му сложат болтовете в депото хахахахаха) По принцип е късала каре ляво преди 3 г направено е на преглед винаги се казва да се фокусира там всичко е било ок ама (2015)
          На първия въпрос ще ти отговоря веднага, защото проблема ти ми е ясен. Ябълката на някой от предните носачи ти е износена, а може и на двата и при неравен терен се усеща как хрупти и търка на желязо. Също и при тръгване на автомобила на първа с подаване на гас ще усетиш как ти хрупа ходовата част от пред. Най-лесно се усеща кога е разбита ходовата част тогава, когато минеш по паважен път. Преди три години, когато вкарах моя Фиат от Австрия, за първите две години в България смених два пъти цялата ходова част. Истината е, че италианските автомобили не са конструирани за нашите разбити пътища. Но да не се заричам, не желая да карам немски курник.Нека и другите колеги се изкажат и помогнат.
          Може би си прав тя е на 3 г колата ама от 3/4 месеца е търкалям на градско инак баща ми е караше до село и обратно нямаше ядове, ама как стъпи в града и за 2/3 месеца си показа къде е . Гледам си от Пловдив и знаеш що дупка по булевардите ни или правено копано рязано няма знак.... Братовчеда той прави задница на ксарата след 2 г... Направо си е за танк!1 И да предположим, че си прав целия носач ли се сменя или може да се "реконструират" ??? 2 И при преглед тези ябълки разбират ли се че на се в ред???
          1. Това е въпрос на личен и финансов избор. Може нови да си закупиш, но може и да рециклираш сегашните. Рециклирането е между 25 - 40 лв. Новият носач започва от около 150 лв. за италианските автомобили.Успях да се разровя във форума на Алфа Ромео и колегите казват няколко места в Пловдив: 1.1) В ж.к. Тракия в автосервиз Оптела. Намира се зад Мебелна къща. Виж го на гугъл картата. 1.2) Вторият вариант на ул. Оборище на уширението и, някъде там се намирал майстор, който рециклирал всичко. Просто трябвало да се попита някой от магазините къде е точно този човек. Има и някакви сервизи, гледайки на гугъл картата. 1.3) Човека, които рециклира се казва Пантелей Чафудов намира се на ул. Поп Тачо №17 тел.: 032/958-303 gsm: 0888/204-354 1.4) Четвъртия вариант е автосервиз Киряков. Намира се в кв. Остромила, може да го видиш на гугъл картата. На сервиза ясно пише, че рециклират шарнири, кормилни рейки, накрайници. Заслужава си да се види. Този градския от форума на Алфа Ромео, който пише за сервиза казва, че е много доволен и му дали шест месеца гаранция след рециклирането. До момента бил минал над 50 000км. и нямал проблеми. Имай предвид, че на рециклирания носач му дават живот от 30 000км. до 60 000.км.Новият носач според производителите може да изкара над 100 000км., но това се отнася за цивилизованите страни, а не за България. По реалния живот на новия носача в България е от 50 000км до 70 000км2. Разбира се, че се разбира - виж снимката. Това което обвива "ябълката" е високо еластичен полимер или иначе казано с простички думи, това е каучукова обвивка. Вътрешността е излята със синтетични и полу-синтетични органични полимери, така добре познатият ни материал - пластмаса. С времето той се протърква и палчето почва да играе свободно и от там идва търкането на желязо. При рециклирането няма да имаш каучукова обвивка, а ще бъде дебела заварка и кухината ще бъде запълнена, с течни синтетични и полу-синтетични органични полимери. В средата ще се сложи палчето и ще бъде центрирано. Това е цялото рециклиране.
          Прикачени файлове
          Ясно е, че в този форум слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим...

          Коментар


            #6
            Re: матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

            MishoMix написа:
            rangel88 написа:
            MishoMix написа:
            rangel88 написа:
            1 Така това нещо зимата се забелязваше в дясното колело на паваж и звучеше ето така - круп руп клуп руп - крупка рупка като паважа е неравен Някой път с по висока скорост 40/50- друг пут на ниска 20/30 някой път го няма..Сега днес го забелязах, че вече цялата предница го прави (Проблема е по централно вече...) особено на тръгване на 1/2 скорост малко по чевръсто това круп куп все едно закача отдолу нещо по картер или скоростна кутия даже и се усещат вибрации като крупка. 2 Другото нещо което е, че някой път като тръгвам се чува едно откъм двигателя цък или тък (на желязо) все едно двигателя не е стегнат и лопа (Такова лупане съм чувал на един рейс на който му падна двигателя на 6 септември забравили да му сложат болтовете в депото хахахахаха) По принцип е късала каре ляво преди 3 г направено е на преглед винаги се казва да се фокусира там всичко е било ок ама (2015)
            На първия въпрос ще ти отговоря веднага, защото проблема ти ми е ясен. Ябълката на някой от предните носачи ти е износена, а може и на двата и при неравен терен се усеща как хрупти и търка на желязо. Също и при тръгване на автомобила на първа с подаване на гас ще усетиш как ти хрупа ходовата част от пред. Най-лесно се усеща кога е разбита ходовата част тогава, когато минеш по паважен път. Преди три години, когато вкарах моя Фиат от Австрия, за първите две години в България смених два пъти цялата ходова част. Истината е, че италианските автомобили не са конструирани за нашите разбити пътища. Но да не се заричам, не желая да карам немски курник.Нека и другите колеги се изкажат и помогнат.
            Може би си прав тя е на 3 г колата ама от 3/4 месеца е търкалям на градско инак баща ми е караше до село и обратно нямаше ядове, ама как стъпи в града и за 2/3 месеца си показа къде е . Гледам си от Пловдив и знаеш що дупка по булевардите ни или правено копано рязано няма знак.... Братовчеда той прави задница на ксарата след 2 г... Направо си е за танк!1 И да предположим, че си прав целия носач ли се сменя или може да се "реконструират" ??? 2 И при преглед тези ябълки разбират ли се че на се в ред???
            1. Това е въпрос на личен и финансов избор. Може нови да си закупиш, но може и да рециклираш сегашните. Рециклирането е между 25 - 40 лв. Новият носач започва от около 150 лв. за италианските автомобили.Успях да се разровя във форума на Алфа Ромео и колегите казват няколко места в Пловдив: 1.1) В ж.к. Тракия в автосервиз Оптела. Намира се зад Мебелна къща. Виж го на гугъл картата. 1.2) Вторият вариант на ул. Оборище на уширението и, някъде там се намирал майстор, който рециклирал всичко. Просто трябвало да се попита някой от магазините къде е точно този човек. Има и някакви сервизи, гледайки на гугъл картата. 1.3) Човека, които рециклира се казва Пантелей Чафудов намира се на ул. Поп Тачо №17 тел.: 032/958-303 gsm: 0888/204-354 1.4) Четвъртия вариант е автосервиз Киряков. Намира се в кв. Остромила, може да го видиш на гугъл картата. На сервиза ясно пише, че рециклират шарнири, кормилни рейки, накрайници. Заслужава си да се види. Този градския от форума на Алфа Ромео, който пише за сервиза казва, че е много доволен и му дали шест месеца гаранция след рециклирането. До момента бил минал над 50 000км. и нямал проблеми. Имай предвид, че на рециклирания носач му дават живот от 30 000км. до 60 000.км.Новият носач според производителите може да изкара над 100 000км., но това се отнася за цивилизованите страни, а не за България. По реалния живот на новия носача в България е от 50 000км до 70 000км2. Разбира се, че се разбира - виж снимката. Това което обвива "ябълката" е високо еластичен полимер или иначе казано с простички думи, това е каучукова обвивка. Вътрешността е излята със синтетични и полу-синтетични органични полимери, така добре познатият ни материал - пластмаса. С времето той се протърква и палчето почва да играе свободно и от там идва търкането на желязо. При рециклирането няма да имаш каучукова обвивка, а ще бъде дебела заварка и кухината ще бъде запълнена, с течни синтетични и полу-синтетични органични полимери. В средата ще се сложи палчето и ще бъде центрирано. Това е цялото рециклиране.
            Този в тракия ли е на алфа с гаранция???

            Коментар


              #7
              Re: матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

              MishoMix написа:
              Новият носач започва от около 150 лв. за италианските автомобили.
              Колега, това е абсолютно невярно.Цената на ДВАТА носача за Мареа е около 100 лв.Аз пък залагам на разбит тампон, а не на шарнир.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                Re: матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

                M5kov написа:
                MishoMix написа:
                Новият носач започва от около 150 лв. за италианските автомобили.
                Колега, това е абсолютно невярно.Цената на ДВАТА носача за Мареа е около 100 лв.Аз пък залагам на разбит тампон, а не на шарнир.
                Аз ги гледах по 80 до 380 лв в един саит...Тампон на ходовата част нали или???

                Коментар


                  #9
                  Тампон на носача или биелетка.Закарай колата в някой сервиз, за 5 лв. ще препипат всичко и ще ти кажат какво е за смяна.
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    M5kov написа:
                    Тампон на носача или биелетка.Закарай колата в някой сервиз, за 5 лв. ще препипат всичко и ще ти кажат какво е за смяна.
                    Ба 5 мене не праснаха 35 за диагностика ако е 5 ехеее

                    Коментар


                      #11
                      Re: матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

                      M5kov написа:
                      MishoMix написа:
                      Новият носач започва от около 150 лв. за италианските автомобили.
                      Колега, това е абсолютно невярно.Цената на ДВАТА носача за Мареа е около 100 лв.Аз пък залагам на разбит тампон, а не на шарнир.
                      Любопитен съм къде я намери тази цена, че то това си е живо бинго? Да не говориш за втора ръка? Няма търговец на територията на пловдивска област, който да ти даде такива цени тук. Сега, за София може и да ме съгласиш, защото там търговската мрежа е голяма и търсенето на по-изгодна цена за клиента е напълно реално. Все пак се разрових в интернет, тъй като аз пазарувам основно от интернет мрежата и най-евтиния носач започва от 83.50лв. за ЕДИНИЯ до към 100лв. Всичките бяха само турско производство. Немските и американските носачи започват от около 110лв за ЕДИН брой до 330лв. Когато казах цена от около 150 лв., то е с ясната мисъл, че става дума за ориентировъчна цена спрямо рециклиран накрайник. И щом думите ми се тълкуват в буквалния смисъл и се вадят от контекста, то вече в този форум ще се изказвам с точни цени, които се предлагат на територията на пловдивска област. Софийска и пловдивска област са две различни "държави", колеги!
                      M5kov написа:
                      Тампон на носача или биелетка.Закарай колата в някой сервиз, за 5 лв. ще препипат всичко и ще ти кажат какво е за смяна.
                      Ако има разбит тампон на носача или биалетка, те се усещат само при силно неравен път - примерно паваж. Човека още в първия пост е написал, че при тръгване от място усеща здраво хрупане. В момента, в който прочета хрупане мога да кажа диагнозата за ходовата част. Проблема се корени в целите носачи. Както казах в предния си пост, на моят Фиат за първите две години в България му смених цялата ходова част два пъти. 95% от времето карам в гр. Пловдив. Когато докарах моята кола от Австрия, тя бе с цялостно спортно окачване, а то не е за нашите пътища, от там и отиде много бързо за около 4-5 месеца с каране основно в Пловдив. На месец градския ми километраж бе около 1400 км.
                      rangel88 написа:
                      M5kov написа:
                      Тампон на носача или биелетка.Закарай колата в някой сервиз, за 5 лв. ще препипат всичко и ще ти кажат какво е за смяна.
                      Ба 5 мене не праснаха 35 за диагностика ако е 5 ехеее
                      В Пловдив диагностиката на автомобил варира между 25-35лв. според сервиза. Автосервиз Оптела и Дружба са от веригата на AutoBOX Express Service. Живея на около километър от Оптела и има постоянно текучество на майстори, за това не ти препоръчвам да ходиш там, но в Дружба управителя го познавам лично и той си създаде сам сервиза с лични финанси и в момента е един от най-големите сервизи в Пловдив. Преди около две години сключи договор с франчайза AutoBOX Express Service, като по този начин влезе във веригата на национално ниво. Качеството на извършване на ремонт, е на много високо ниво и там са само тесни специалисти във всяка една област свързана с автомобилостроенето. Разликата спрямо другите сервизи е, цена/качество/компетентност/. Аз най-много ценя в хората компетентността според областта им. Винаги гледам да е на най-високо ниво. Със сигурност не ти препоръчвам да се забиеш в някой квартален гаражен сервиз. Качество на работа и гаранция не ти предлагат.И все пак, ако проявиш интерес и се чудиш все още къде да отидеш, ти оставям координатите на Дружба:гр. Пловдив ул. "Рогошко шосе" 5БМирослав Нейчев - Управителтел.: 0898 / 519 - 955e-mail: nav_ltd@abv.bg
                      Ясно е, че в този форум слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим...

                      Коментар


                        #12
                        Re: матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

                        MishoMix написа:
                        M5kov написа:
                        MishoMix написа:
                        Новият носач започва от около 150 лв. за италианските автомобили.
                        Колега, това е абсолютно невярно.Цената на ДВАТА носача за Мареа е около 100 лв.Аз пък залагам на разбит тампон, а не на шарнир.
                        Любопитен съм къде я намери тази цена, че то това си е живо бинго? Да не говориш за втора ръка? Няма търговец на територията на пловдивска област, който да ти даде такива цени тук. Сега, за София може и да ме съгласиш, защото там търговската мрежа е голяма и търсенето на по-изгодна цена за клиента е напълно реално. Все пак се разрових в интернет, тъй като аз пазарувам основно от интернет мрежата и най-евтиния носач започва от 83.50лв. за ЕДИНИЯ до към 100лв. Всичките бяха само турско производство. Немските и американските носачи започват от около 110лв за ЕДИН брой до 330лв. Когато казах цена от около 150 лв., то е с ясната мисъл, че става дума за ориентировъчна цена спрямо рециклиран накрайник. И щом думите ми се тълкуват в буквалния смисъл и се вадят от контекста, то вече в този форум ще се изказвам с точни цени, които се предлагат на територията на пловдивска област. Софийска и пловдивска област са две различни "държави", колеги!
                        M5kov написа:
                        Тампон на носача или биелетка.Закарай колата в някой сервиз, за 5 лв. ще препипат всичко и ще ти кажат какво е за смяна.
                        Ако има разбит тампон на носача или биалетка, те се усещат само при силно неравен път - примерно паваж. Човека още в първия пост е написал, че при тръгване от място усеща здраво хрупане. В момента, в който прочета хрупане мога да кажа диагнозата за ходовата част. Проблема се корени в целите носачи. Както казах в предния си пост, на моят Фиат за първите две години в България му смених цялата ходова част два пъти. 95% от времето карам в гр. Пловдив. Когато докарах моята кола от Австрия, тя бе с цялостно спортно окачване, а то не е за нашите пътища, от там и отиде много бързо за около 4-5 месеца с каране основно в Пловдив. На месец градския ми километраж бе около 1400 км.
                        rangel88 написа:
                        M5kov написа:
                        Тампон на носача или биелетка.Закарай колата в някой сервиз, за 5 лв. ще препипат всичко и ще ти кажат какво е за смяна.
                        Ба 5 мене не праснаха 35 за диагностика ако е 5 ехеее
                        В Пловдив диагностиката на автомобил варира между 25-35лв. според сервиза. Автосервиз Оптела и Дружба са от веригата на AutoBOX Express Service. Живея на около километър от Оптела и има постоянно текучество на майстори, за това не ти препоръчвам да ходиш там, но в Дружба управителя го познавам лично и той си създаде сам сервиза с лични финанси и в момента е един от най-големите сервизи в Пловдив. Преди около две години сключи договор с франчайза AutoBOX Express Service, като по този начин влезе във веригата на национално ниво. Качеството на извършване на ремонт, е на много високо ниво и там са само тесни специалисти във всяка една област свързана с автомобилостроенето. Разликата спрямо другите сервизи е, цена/качество/компетентност/. Аз най-много ценя в хората компетентността според областта им. Винаги гледам да е на най-високо ниво. Със сигурност не ти препоръчвам да се забиеш в някой квартален гаражен сервиз. Качество на работа и гаранция не ти предлагат.И все пак, ако проявиш интерес и се чудиш все още къде да отидеш, ти оставям координатите на Дружба:гр. Пловдив ул. "Рогошко шосе" 5БМирослав Нейчев - Управителтел.: 0898 / 519 - 955e-mail: nav_ltd@abv.bg
                        Е не съм казал че е здраво крупкането. Просто се чува круп куп и това е 2/3 пътя и като сменяш от 1 на 2 и пускаш съединителят или работи с полусъединител на 2 по завоите. На 3 почни не се усеща нищо. Няма да тегли на ляво или дясно е преди малко е нацепих по пещерска 80/90 100 няма проблем ...А за големи сервизи като чуя и ми става лошо и особено който гонят да не гледаш какво правят вътре какво слагат и какво пишат, че са сложили и всичко сменено да ми се върне. <<<< динекспресИли да започне да ми гадае къде е проблема и накрая да му платя за гадаене и ровене по гугал книги и ползване на жокер обади се на приятел .-един приятел с WV в формула. Както и колега с една примиера дето се тресе като като центрофуга. Водиха правиха струваха 3 часа накрая ми викай дай 80 лв и си отивай нищо не става... Цаката му е да си намериш майстор на черно ама пекан. Имам един в Стамболийски но е само за центровки ремъци и ролки, но взема пари само за процедура с реален ефект!https://www.youtube.com/watch?v=JB9L...?v=KdKoymhETzU

                        Коментар


                          #13
                          Re: матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

                          rangel88 написа:
                          Е не съм казал че е здраво крупкането. Просто се чува круп куп и това е 2/3 пътя и като сменяш от 1 на 2 и пускаш съединителят или работи с полусъединител на 2 по завоите. На 3 почни не се усеща нищо. Няма да тегли на ляво или дясно е преди малко е нацепих по пещерска 80/90 100 няма проблем ...А за големи сервизи като чуя и ми става лошо и особено който гонят да не гледаш какво правят вътре какво слагат и какво пишат, че са сложили и всичко сменено да ми се върне. <<<< динекспресИли да започне да ми гадае къде е проблема и накрая да му платя за гадаене и ровене по гугал книги и ползване на жокер обади се на приятел .-един приятел с WV в формула. Както и колега с една примиера дето се тресе като като центрофуга. Водиха правиха струваха 3 часа накрая ми викай дай 80 лв и си отивай нищо не става... Цаката му е да си намериш майстор на черно ама пекан. Имам един в Стамболийски но е само за центровки ремъци и ролки, но взема пари само за процедура с реален ефект!
                          Слушай сега, ще ти разкажа една история в няколко изречения. Последните няколко седмици, когато се виждахме с баща ми (61г.) все ми се оплакваше от колата с проблеми от двигателя и ходовата част. Той е с като твоето мислене и все гледа да мине метър. Все ходеше в някакви забутани гаражни сервизи в Ягодово, Крумово и мине се не мине някой друг месец и колата му грохва отново. Последно в средата на декември месец 2015г., ходил в някакъв забутан отново гаражен сервиз на бул. Цариградско шосе и онзи му казал, че му тече от водните тапи на блока под изпускателните колектори. Знаеш, че трябва да се свали целият двигател, да се разглоби и да се набият нови. Както и да е, баща ми оставил колата и когато отишъл да си я вземе, човека му казал 85лв. ти струва дейността. На мен ми се вижда нереална цена и ще се обоснова защо. Когато се извършва тази манипулация се сменя задължително двигателното масло и масления филтър, защото двигателното масло е вече пресечено и свойствата му ги няма. Така че, реалната цена би трябвало да изглежда така: 85лв. набиването на тапи и свалянето на двигателя + 60лв. 5л масло + 15лв. маслен филтър. + около 20лв. 6.5л. разреден антифриз. и всичко това трябва да ти излезе около 180-200 кинта. Казах му, че нещо не е какво трябва и, че цялата работа е минала през пръсти и се оказах прав. Два месеца е работила нормално колата му и преди седмица го остави на сред пътя и като я видях щях да припадна. Пуши, дига градуси, чете антифриз от долу и му казах, че ще я закарам при мои приятели да я видят. Бях му говорил за Дружба, но той не обича да слуша хората и си прави каквото си е наумил. Едвам я закарах до Дружба и през цялото време имах усещането, че ще се разглоби цялата кола. Пуши та се не види пътя! :D Цялата ходова част и беше ЛЕШ! Обясних това, което ми е ясно като проблеми по двигателя и да хвърлят едно око на цялата ходова част. Миро ми каза, ако искам да чакам там и след огледа на колата ще ми каже какво е състоянието и, и какво ще предприемем след това или да си тръгна и да ми звънне по телефона. Аз така или иначе имах други ангажименти и му казах, да ми звънне по телефона след тяхното им становище. Телефонното му обаждане беше просто страшно. Той ми каза следното:Брато, съжалявам, че ти го казвам, но тази кола е за бракуване. Не си заслужава да я правиш. Попитах го защо, а той ми отговори, че стойността на ремонта не отговаря на цената на автомобила. Още повече ме притесни и му казах да бъде прям. Ремонта по двигателя и ходовата част възлизаха на сумата от 1500лв. Обясни ми, че тя е карана дълъг период от време без антифриз или вода и са прегрели главите, и в същото време тече от водните тапи на блока под изпускателните колектори. Гарнитурата също била и тя за смяна. Четирите главини били блокирали, задните барабани били износени и тече от гумичките на цилиндърчето, амортисьорите и четирите били издали багажа, тампоните по окачването, каретата, биалетките, шарнирите, полуоските, носачите. Продължи да обяснява и други неща и му казах да спре и, че ще му звънна след около двадесет минути. Обясних на баща ми и беше много ядосан. Стигнахме до съгласие да се направи двигателя и частично ходовата част. Миро ми направи оферта на стойност от 658лв. която включваше следното:Сваляне на двигателя, набиване на водните тапи на блока под изпускателните колектори.Шлайфане на цилиндровата глава.Смяна на гарнитура на главатаСмяна на полуоскиСмяна на шарнириСмяна на биалитеСмяна на каретаСмяна на маншонитеСмяна на гумичките на цилиндърчето на задните барабаниСмяна на предна лява главина (задължително)Смяна на задна лява главина (задължително)Смяна на предна дясна главина (задължително)Смяна на задна дясна главина (задължително)Смяна на двигателното маслоСмяна на масления филтърНаливане на нова охладителна течност (Антифриз)Целият ремонт беше за три дни и в момента от към двигател работи чудесно, но от към ходовата част се усеща, че иска доработка. Баща ми си е искал всички части, които са сменили и всичко са му дали, без да се правят на интересни. Колкото повече се чудиш как да спестиш от ремонт, толкова повече си го вкарваш. Имай предвид, че сега ти се търкат неравномерно предните гуми когато ти е разбита предницата.Сега, моето предложение към теб е, да отидеш в Дружба и да кажеш, да ти се провери цялата ходова част и накрая ще ти кажат какво е за смяна. Миро ще ти направи оферта. Съответно, ти ще си помислиш дали те устройва или не. Ако сметнеш, че не те устройва може да си тръгнеш и нищо няма да платиш. Никой няма да ти се разсърди каквото и решение да вземеш в сервиза.
                          Ясно е, че в този форум слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим...

                          Коментар


                            #14
                            Re: матея тд 100 - Странно тракане откъм предница.

                            MishoMix написа:
                            rangel88 написа:
                            Е не съм казал че е здраво крупкането. Просто се чува круп куп и това е 2/3 пътя и като сменяш от 1 на 2 и пускаш съединителят или работи с полусъединител на 2 по завоите. На 3 почни не се усеща нищо. Няма да тегли на ляво или дясно е преди малко е нацепих по пещерска 80/90 100 няма проблем ...А за големи сервизи като чуя и ми става лошо и особено който гонят да не гледаш какво правят вътре какво слагат и какво пишат, че са сложили и всичко сменено да ми се върне. <<<< динекспресИли да започне да ми гадае къде е проблема и накрая да му платя за гадаене и ровене по гугал книги и ползване на жокер обади се на приятел .-един приятел с WV в формула. Както и колега с една примиера дето се тресе като като центрофуга. Водиха правиха струваха 3 часа накрая ми викай дай 80 лв и си отивай нищо не става... Цаката му е да си намериш майстор на черно ама пекан. Имам един в Стамболийски но е само за центровки ремъци и ролки, но взема пари само за процедура с реален ефект!
                            Слушай сега, ще ти разкажа една история в няколко изречения. Последните няколко седмици, когато се виждахме с баща ми (61г.) все ми се оплакваше от колата с проблеми от двигателя и ходовата част. Той е с като твоето мислене и все гледа да мине метър. Все ходеше в някакви забутани гаражни сервизи в Ягодово, Крумово и мине се не мине някой друг месец и колата му грохва отново. Последно в средата на декември месец 2015г., ходил в някакъв забутан отново гаражен сервиз на бул. Цариградско шосе и онзи му казал, че му тече от водните тапи на блока под изпускателните колектори. Знаеш, че трябва да се свали целият двигател, да се разглоби и да се набият нови. Както и да е, баща ми оставил колата и когато отишъл да си я вземе, човека му казал 85лв. ти струва дейността. На мен ми се вижда нереална цена и ще се обоснова защо. Когато се извършва тази манипулация се сменя задължително двигателното масло и масления филтър, защото двигателното масло е вече пресечено и свойствата му ги няма. Така че, реалната цена би трябвало да изглежда така: 85лв. набиването на тапи и свалянето на двигателя + 60лв. 5л масло + 15лв. маслен филтър. + около 20лв. 6.5л. разреден антифриз. и всичко това трябва да ти излезе около 180-200 кинта. Казах му, че нещо не е какво трябва и, че цялата работа е минала през пръсти и се оказах прав. Два месеца е работила нормално колата му и преди седмица го остави на сред пътя и като я видях щях да припадна. Пуши, дига градуси, чете антифриз от долу и му казах, че ще я закарам при мои приятели да я видят. Бях му говорил за Дружба, но той не обича да слуша хората и си прави каквото си е наумил. Едвам я закарах до Дружба и през цялото време имах усещането, че ще се разглоби цялата кола. Пуши та се не види пътя! :D Цялата ходова част и беше ЛЕШ! Обясних това, което ми е ясно като проблеми по двигателя и да хвърлят едно око на цялата ходова част. Миро ми каза, ако искам да чакам там и след огледа на колата ще ми каже какво е състоянието и, и какво ще предприемем след това или да си тръгна и да ми звънне по телефона. Аз така или иначе имах други ангажименти и му казах, да ми звънне по телефона след тяхното им становище. Телефонното му обаждане беше просто страшно. Той ми каза следното:Брато, съжалявам, че ти го казвам, но тази кола е за бракуване. Не си заслужава да я правиш. Попитах го защо, а той ми отговори, че стойността на ремонта не отговаря на цената на автомобила. Още повече ме притесни и му казах да бъде прям. Ремонта по двигателя и ходовата част възлизаха на сумата от 1500лв. Обясни ми, че тя е карана дълъг период от време без антифриз или вода и са прегрели главите, и в същото време тече от водните тапи на блока под изпускателните колектори. Гарнитурата също била и тя за смяна. Четирите главини били блокирали, задните барабани били износени и тече от гумичките на цилиндърчето, амортисьорите и четирите били издали багажа, тампоните по окачването, каретата, биалетките, шарнирите, полуоските, носачите. Продължи да обяснява и други неща и му казах да спре и, че ще му звънна след около двадесет минути. Обясних на баща ми и беше много ядосан. Стигнахме до съгласие да се направи двигателя и частично ходовата част. Миро ми направи оферта на стойност от 658лв. която включваше следното:Сваляне на двигателя, набиване на водните тапи на блока под изпускателните колектори.Шлайфане на цилиндровата глава.Смяна на гарнитура на главатаСмяна на полуоскиСмяна на шарнириСмяна на биалитеСмяна на каретаСмяна на маншонитеСмяна на гумичките на цилиндърчето на задните барабаниСмяна на предна лява главина (задължителни)Смяна на задна лява главина (задължително)Смяна на предна дясна главина (задължителни)Смяна на задна дясна главина (задължително)Смяна на двигателното маслоСмяна на масления филтърНаливане на нова охладителна течност (Антифриз)Целият ремонт беше за три дни и в момента от към двигател работи чудесно, но от към ходовата част се усеща, че иска доработка. Баща ми си е искал всички части, които са сменили и всичко са му дали, без да се правят на интересни. Колкото повече се чудиш как да спестиш от ремонт, толкова повече си го вкарваш. Имай предвид, че сега ти се търкат неравномерно предните гуми когато ти е разбита предницата.Сега, моето предложение към теб е, да отидеш в Дружба и да кажеш, да ти се провери цялата ходова част и накрая ще ти кажат какво е за смяна. Миро ще ти направи оферта. Съответно, ти ще си помислиш дали те устройва или не. Ако сметнеш, че не те устройва може да си тръгнеш и нищо няма да платиш. Никой няма да ти се разсърди каквото и решение да вземеш в сервиза.
                            А така за това дето го викаш ти преди 6г. одрусаха 2250 лв в динекспрес и главата беше гола и 2 ръка на малко по висока цена от нова комплектовата.Уж да е видят и да потърсят евентуално части но се обадиха след месец че е готова.Даже и те самите не вярвяха че ше си е вземем.... И от тогава колата не стана нищо от нея. Не пали (4/5 оборот) че и почна да тресе. Рекламации караници и пак не е както трябва. Добре че е смачкаха....Тая кола сега неструва и 1000 как да дадеш 200/300/500 за ремонт ????? Дето ги и нямам, но и да имам няля да ги дам за кола.Тя колко дертове има термостат подгряване въздух има в системята. То даже се чудя дали и преглед да минавам или да е погребвам... Пари дадени за кола за пари на вятъра.... Кола пари не връща тя вземя. Карам в зорлем че имам книжка от 3/4 м да свиквам не е зле бяга но е трошлива скъпа и сложна зя ремонт. Ако доживея да имам пари за кола японски дизел с верика и V образен двигател. С тези италякси педерасти не ми се занимава правилно в сервизи не ги искат даже.Части от моргата . Ако е нещо евтино като тампон или рециклиране ще се прави веднага .Защо някъде казват да не се рециклират че било много опасно ако е в тях проблема де.Както и този ти е приятел като гледам цените са много ефтини. Мене ми искаха 80 за свещи подгряваши, а за стартера сваляне качване 100/ 150 накрая баща ми изкопа канал на село и го смени сам.

                            Коментар


                              #15
                              Рангеле-е-е, кога взе книжка преди 3 месеца, кога взе да разбираш от коли и да даваш квалификации. Успех ти пожелавам, като вземеш японския V-образен дизел, да си изкопаш с кирката на село още един канал и сам да си го ремонтираш.

                              1.9 JTD 110hp
                              Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                              Коментар

                              Working...
                              X