Здравейте колеги, вчера докато се прибирах от софия започна да примига чека и изписва engine fault. След това грешката изгасваше и пак се появяваше. Спрях да зареждам гориво, изгасих двигатела и не запали. След кратко време запали, тръгнах и пак почна да пищи, докато чека остана да свети постоянно и така до варна. За вървежа като чели малко и спадна мощността. Не съм е гасил до варна и като се прибрах, не искаше да запали. Днес сутринта запали, едно кръгче и пак не пали. Знам, че трябва да се провери грешката, но защо не пали веднага?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo 115 Engine fault и не пали
Collapse
X
-
Re: Stilo 115 Engine fault и не пали
nick84 написа:Здравейте колеги, вчера докато се прибирах от софия започна да примига чека и изписва engine fault. След това грешката изгасваше и пак се появяваше. Спрях да зареждам гориво, изгасих двигатела и не запали. След кратко време запали, тръгнах и пак почна да пищи, докато чека остана да свети постоянно и така до варна. За вървежа като чели малко и спадна мощността. Не съм е гасил до варна и като се прибрах, не искаше да запали. Днес сутринта запали, едно кръгче и пак не пали. Знам, че трябва да се провери грешката, но защо не пали веднага?
-
Сега се сещам, като сменяха ангренажа имало грешка в egr, но досега нищо не е пищяло освен за свещите и ейрбега. Иначе колата палеше бързо, сутринта запали бързо. На лесно място ли е датчик колянов вал или трябва канал?Разхода варна софия е 5,6, проверено с резервоар, освен с борда с 4 човека и е двете посоки. Някои да ме насочи за сервиз?Fiat Stilo JTD 115 NAV+ 2003
Коментар
-
Проблема се оказа датчик разп. вал. Отидох в сервиза в който ми сменяха ангренажа. Имаше следи от търкано по самата ролка от вътрешната и страна и аз им го показах, че са изкривили датчика. Майстора намаза пластината на ролката, да види дали опира, завъртя роклата и не правеше следи. Но след свалянето на ролката и датчика, който веше много протрит от долната страна, огледах добре ролката и пластината беше огъната и се виждаха следите от датчика, където е опирал от външната страна. Също на спицата на ролката имаше лека деформация от натиск, като следата беше насочена към пластината и даже имаше следа и по блока от удрано. Това само по себе си значеше, че майстора беше затрил оригинален датчик. Добре, че този път бях там 4 часа иначе щях да плащам грешките на хората. Пластината на ролката е изправиха почти до микрони и фиата пак си е чакмак. Благодаря ви за насоките.Fiat Stilo JTD 115 NAV+ 2003
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар