Здравейте, колеги!Скоро колата ще се закара в сервиз, и ако някой знае къде в Пловдив могат да и направят качествена диагностика и проверка на турбото, ще съм много благодарен! Та одеве в на един приятел гаража я качихме на канал и забелязах отвратителна картинка... Много голям теч от турбото... Тече от студената част... Ще кача и някоя снимка за да видите за какво става въпрос... Но спирайки пред вкъщи чух и много странен шум, който не изчезваше при подаване на газ... Идваше от страната на ремъците... Подобно на ромолене и леко поскърцване... Имам и видео но не знам колко ше се чуе... Ще го кача и него... Аз се опасявам от най-лошото - заминало турбо, но искам и някой компетентен да се изкаже... То е ясно че по снимки няма кой знае какво да се предположи, но все пак... Иначе някой ако посочи сервиз в Пловдив (че в Пазарджик мисля че няма кой да сервизира турбокомпресор) ще съм супер благодарен! Ето и снимките. ..И видеото... https://youtu.be/UI7b9DKuvuQ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за турбо на Stilo 1.9jtd 115 к. с.
Collapse
X
-
cokata_23 написа:Сваляй постовия ремък и пали без него, за да разбереш от къде е шума.Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Колега, не е много по темата, но да споделя моя опит с турбината.Без видими шумове или знаци спря да работи насред пътя. След сваляне се оказа, че турбото си има собствен маслен филтър, който се беше запушил и от там е прекъснато смазването. Съответно беше за боклука.В този ред на мисли свалянето на турбото може и да не е излишно.Поздрави!
Fiat Stilo 115 h.p. 2004
Глупаво е да правиш планове за целия си живот, след като не си господар дори на утрешния ден.
Коментар
-
valti написа:Колега, не е много по темата, но да споделя моя опит с турбината.Без видими шумове или знаци спря да работи насред пътя. След сваляне се оказа, че турбото си има собствен маслен филтър, който се беше запушил и от там е прекъснато смазването. Съответно беше за боклука.В този ред на мисли свалянето на турбото може и да не е излишно.Поздрави!
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Някой знае ли разликите между турбините на 115 коньовия 1.9 8v и 140/50 16v ?Че ми се върти в главата малък ъпгрейд...турбо с ремап...И дали ще може да се сложи турбото от 16v без преправяне на турбопътищата?Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Значи да не се занимавам с глупости а да си правя моята... В тоя ред на мисли може да отскоча скоро до Стара Загора да пием по кафе и за още нещо...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
emzo написа:Не се занимавай с глупости.А и нещо по снимките не мога да определя, че е заминало турбото.Мнооооооого зор трябва да види, че да си замине.Сваляй маркуча и пипай остта и виж дали има луфтове.Радиален луфт - трябва да има лек, аксиален - не.Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар