Колеги извинявам се че пускам тема за РЕНО но умниците в тъпия форум с тея френски кенефи са много интересни та така : карах си аз 2.2дци common-rail и преди много рядко тръгна да паля и ми изпише на таблото грешка ( една диаграма ) и от втори път винаги си пали , от месец колата пали когато си пожелае няма значение топла студена , гасне и в движение и после не пали , когато я дръпна пали в 95% и после отново си пали докато тя си реши ! смених датчик на РВ с НОВ , промяна няма , след това смених датчик полужение КВ стой ми на маховика с такъв от работеща кола и пак не иска , смених и датчика за високо на лягане дето е на рейката с дюзите там...пак не иска , ма диагностика показва само датчик РВ а кабелите му са здрави ,той е нов и пак не иска ...какво да правя тази кола вече не знам някой да ми помогне или да ми каже добър сервиз или пък ако някой иска да я купи веднага я давам защото ми скаса нервите :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рено не пали МОЛЯ ЗА ПОМОШ ! 2.2ДЦИ
Collapse
X
-
Re: Рено не пали МОЛЯ ЗА ПОМОШ ! 2.2ДЦИ
fuel injekcion написа:Колеги извинявам се че пускам тема за РЕНО но умниците в тъпия форум с тея френски кенефи са много интересни та така : карах си аз 2.2дци common-rail и преди много рядко тръгна да паля и ми изпише на таблото грешка ( една диаграма ) и от втори път винаги си пали , от месец колата пали когато си пожелае няма значение топла студена , гасне и в движение и после не пали , когато я дръпна пали в 95% и после отново си пали докато тя си реши ! смених датчик на РВ с НОВ , промяна няма , след това смених датчик полужение КВ стой ми на маховика с такъв от работеща кола и пак не иска , смених и датчика за високо на лягане дето е на рейката с дюзите там...пак не иска , ма диагностика показва само датчик РВ а кабелите му са здрави ,той е нов и пак не иска ...какво да правя тази кола вече не знам някой да ми помогне или да ми каже добър сервиз или пък ако някой иска да я купи веднага я давам защото ми скаса нервите :D
-
Ще ти дам една идея. Провери си стартера. Ядох го същия с гьола на нашите. Датчици зацепване тинтири минтири накраю се оказа разлепен магнит в стартера.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Излиза датчик на РВ но слагам нов работата същата ,кабелите са здрави .. дръпна я си запалва. и после си пали но гасне когато си реши .. колата е еспейс 3 2001 година 2.2дци 130к.с , може ли да е дюза и как се вадят тея дюзи и как се проверява дали е читава ? продавам го щом го оправя и се насочвам към бензинова мареа или алфа 155..FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
M5kov написа:Да не е прескочил ангренажа, че да пищи за такава грешка?FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
emzo написа:Не.А и тоз мотор пали до 2 прескочили зъба, поне 150 коньовия.Диагностика - следете, какво се случва. Тука само си гадаем.FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
specialista написа:За мен притеснителното е че гасне в движение.А може би тук се крие и отговора на проблема. :D Поздрави!FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
То без лап топ няма да мине приятелю.Трябва да се гледат някой данни.Друг е въпроса кой какво вижда и как го разчита.Сега ще кажа няколко думи по въпроса:работеща кола с този моторще огасне:1.ако и спадне налягането в рейла под нужнотоТова може да се дължи на: а) проблем в някой от компонентите дюзи,помпа,регулатор б) липса на захранване със гориво до помпата за високо налягане(ел.помпа,филтър,сонда,регулатор на ниското налягане) 2.ако загуби датчика за обороти на коляновия вал или поради някаква причина до компа стигне информация която е не реална или той прецени че е опасна за мотора,ако има електрически проблем който прекъсва сигналите когато си иска До тук е размисъла защо гасне.Ако почнем да нищим защо не пали ще стане много дълго,но аз имам готов отговорНе пали поради същата причина от която гасне!Ако имаш технически познания кажида те карам да правиш разни проверки.Хванали сте се за датчик разпределителен вал,няма лошо не е сменен и пак същото.Ако успееш да я запалиш дори и със спрей за помощдокато работи мотора разкачи датчика за разпределителния вал да видим дали ще огасне!За сега толкова. Успех!
Коментар
-
specialista написа:То без лап топ няма да мине приятелю.Трябва да се гледат някой данни.Друг е въпроса кой какво вижда и как го разчита.Сега ще кажа няколко думи по въпроса:работеща кола с този моторще огасне:1.ако и спадне налягането в рейла под нужнотоТова може да се дължи на: а) проблем в някой от компонентите дюзи,помпа,регулатор б) липса на захранване със гориво до помпата за високо налягане(ел.помпа,филтър,сонда,регулатор на ниското налягане) 2.ако загуби датчика за обороти на коляновия вал или поради някаква причина до компа стигне информация която е не реална или той прецени че е опасна за мотора,ако има електрически проблем който прекъсва сигналите когато си иска До тук е размисъла защо гасне.Ако почнем да нищим защо не пали ще стане много дълго,но аз имам готов отговорНе пали поради същата причина от която гасне!Ако имаш технически познания кажида те карам да правиш разни проверки.Хванали сте се за датчик разпределителен вал,няма лошо не е сменен и пак същото.Ако успееш да я запалиш дори и със спрей за помощдокато работи мотора разкачи датчика за разпределителния вал да видим дали ще огасне!За сега толкова. Успех!FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар