И сега аз ли трябва да ти кажа да оставиш тоя датчик на мира и да почнеш да разсъждаваш над думите ми за захранване със гориво.На компютър ще се вижда какво е налягането в рейла и ако спаднеколата ще огасне ,но компютъра няма да ти каже защо.Прави се тест на никото налягане със манометър свързан успореднов системата преди помпата за високо налягане .Ако налягането го няма или е нискосе мери директно помпата преди филтъра.От теста ще направим заключение дали е наред или не захранванетос гориво.Ако всичко е наред а колата не пали,сваляме за проверка дюзите и регулатора.Успех!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рено не пали МОЛЯ ЗА ПОМОШ ! 2.2ДЦИ
Collapse
X
-
Гледам си от Нови Искър, пиши ми на Л.С да се разберем кога да ти я прочета (събота след обяд или неделя) пари няма да ти взема. По време на движение от датчик РВ няма да гаснеш, сам си установил, че веднъж като запали и повече не е нужен.В темата от форума на Рено не съм ти писал, но мисля, че на Л.С нещо ме пита.Ако помпата е като на 150к.с то няма подкачваща помпа в резервоара. помпата за високо налягане си засмуква горивото и манометъра там няма да свърши работа.Ако ремъка не е зацепен както трябва грешките се появяват след около 1800об/м но ако не се чете с КЛИП грешката може да е неясна и подвеждаща.Поне моя 150к.с за всичко влиза в сервизен режим, но досега не е гаснал. Откачваш температурния датичк и макс 1500об/м
Коментар
-
chaveto написа:Гледам си от Нови Искър, пиши ми на Л.С да се разберем кога да ти я прочета (събота след обяд или неделя) пари няма да ти взема. По време на движение от датчик РВ няма да гаснеш, сам си установил, че веднъж като запали и повече не е нужен.В темата от форума на Рено не съм ти писал, но мисля, че на Л.С нещо ме пита.Ако помпата е като на 150к.с то няма подкачваща помпа в резервоара. помпата за високо налягане си засмуква горивото и манометъра там няма да свърши работа.Ако ремъка не е зацепен както трябва грешките се появяват след около 1800об/м но ако не се чете с КЛИП грешката може да е неясна и подвеждаща.Поне моя 150к.с за всичко влиза в сервизен режим, но досега не е гаснал. Откачваш температурния датичк и макс 1500об/мFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Днес бях при колегата да видя дали мога да помогна. Има доста оголени проводници.... които трябва да се изолират. Записва грешка COHERENCE BETWEEN CAMSHAFT SENZOR / ENGINE SPEEDПо време на стартер няма налягане в рейла както и обороти. Всичко е на 0.Колегата трябва да провери цялата инсталация по мотора и каза, че ще смени датчика на КВ.Лошото е, че проводника на свещта на 4-цилиндър беше дал контакт с един от тези на дюзата и не знам нещо по ЕКУ да не е омазано.
Коментар
-
1.Грешката която записва е за липса на синхронизация.Каква е причината е друга работа.С тази случка с кабелите се въздържам от коментари.2.Би трябвало да не се интересува помпата от другите неща и да си направи налягане врейката.Интересувам се с коя точно помпа е колата и с кой регулатор.Това че помпата(евентуално) е със вградена помпа за ниско налягане не пречи да има проблем със доставката на гориво.Може да провериш като я захраниш от друго място(шише).Направи някоя снимка на помпа,регулатор интересуват ме номерата им..Успех!
Коментар
-
cokata_23 написа:Не знам дали бъркам но, защо сменяте датчик КВ при положение че няма налягане в рейката? И да има и да няма отчетени обороти няма да запали без налягане на горивото.Бушони проверявахте ли?FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
cokata_23 написа:Не знам дали бъркам но, защо сменяте датчик КВ при положение че няма налягане в рейката? И да има и да няма отчетени обороти няма да запали без налягане на горивото.Бушони проверявахте ли?
Коментар
-
chaveto написа:cokata_23 написа:Не знам дали бъркам но, защо сменяте датчик КВ при положение че няма налягане в рейката? И да има и да няма отчетени обороти няма да запали без налягане на горивото.Бушони проверявахте ли?FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Ако не бъркам нещо,това което видях за тази помпа е че е като помпите на първите JTD(регулатора е на нея) т.с. трябва да имадоставна ел. помпа.Тази помпа когато се завърти без да има каквито и да е управления към горивната уредбатрябва да създаде около 80 бара налягане.Вие казвате че налягането е 0.Когато има налягане и няма обороти търсим оборотите.В случая няма нищо! За мен тази кола има повече от един проблем.Все пак трябва да се тръгне от някъде,ама колегата явно трудно се справя със напътствиятаи търси помощ от севизи,и става сложно както за обеснеие така и да върне коректно информация.Мога да помогна до толкова че мога да изпитам цялата горивна система;помпата;дюзите;регулатора и сензора за налягане.За да е ясно има ли проблем със нея или е на друго място.Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар