Колеги,моля за насока от някой патил с този проблем,защото ми изтекоха очите да ровя из форума и нищо конкретно не успях да намеря Подкарах преди месец това Стило,внесено скоро,обаче се оказа,че естествено има този неприятен проблем,колата работи чудесно и в един момент изгасва в движение и изписва на дисплея Low oil pressure.След 15-20 минути престой пак пали и пак така до следващия път..Закачихме на диагностика,даде тази грешка Р191 Fuel rail pressure sensor circuit range/performance. Докато умувах какво и що чукнах по рейла леко и колата запали,работи си и след 50-60км и пак умря и поръчах този датчик ,оказа скъпичък (Бош 200лв с отстъпките).Смених го и тя изобщо не запали с новия Върнах го,свалихме и почистихме и регулатора на налягането,колата запали като часовник ,но пак след 60на км угасна...Този път не стана номера с почукването по рейла,но след 10мин викам чакай да видя релетата на помпата извадих ги сложих ги и запали.. Сега смятам да ходя на ел.техник да проверява токовете,но ако някой е имал подобни премеждия моля да даде съвет или поне да ме насочи към някой добър майстор в София.. Иначе следва смяна на регулатора ,който е 200лв и ако пак няма резултат ще е доста неприятно.Колата е на реални 153000км впрочем,работи чудесно,но това че ме оставя на път ме влудява направо,досега никога не съм имал подобни проблеми Благодаря предварително на отзовалите се.P.S. Четох из темите,че било хубаво като се чисти регулатора на налягането да се сменят уплътненията.Откъде могат да се купят и има ли начин да се тества този регулатор на стенд дали работи ,да не го сменям излишно и него?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило 1,9JTD 115 гасне в движение(грешка Р0191)
Collapse
X
-
Етикети: –
-
bobb2003
Всичко е ново,обслужен е преди 100км понеже скоро я внесох. Колегата по-горе е дал полезен съвет,само да каже как се чупи тази нано-цедка да не потроша нещо и ще го направя,нищо не губя така или иначе
Коментар
-
Ако ми кажеш че колата гасне след като си я натиснал(под товар на 3,4,5 предавка)мисля че имам готова диагноза.Ще се въздържа преди отговора.Другото което можеш да направиш е един тест в движение.Трябват ти само три неща да гледаш.Искано и действително налягане в рейла и процентната работа на регулатора.Направи един запис на даните и ги публикувай тук.Има как да се изпита регулатора.Разполагам със техника с която мога да изпитам както регулатора,така и помпата за високо налягане и дюзите.За съжаление си далече а и няма да е като безплатен съвет във форума!Поздрави!
Коментар
-
bobb2003
Не,не гасне при натоварване - работи си отлично във всички режими и просто в един момент забива муцуна и умира За съжаление нямам техника за замерване на живи данни ,а само някаква любителска джаджа за грешки(ЕЛМ327),която няма толкова опции,но ако трябва ще потърся човек с нужните неща, стига да има някаква полза за разбиращите
Коментар
-
С ELM327 и http://www.multiecuscan.net/ можеш безпроблемно да направиш мониторинг и тренд на живи данни.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар