Как се сваля това чудо??? И най вече как се източва има ли пробки някъде по дъното??? Има боклучи много и не може да дърпа нафта и гасне колата....Като махна крушата и духна по маркуча се усеща, че има наяква тапа вътре... Духна ждабуникне вътре в резервоара тапата излетна , качиш се караш след малко пак изгасне и крушата е сплескана.... Даже купих и нова круша, че като отворих старата имаше боклуци вътре и си рекох, че е от клапанчетата вътре.Пълна е до горе 60 л нафта...Колко би трябвало да ме избръснат в сервиз за това удоволствие?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat marea td 100 резервоар
Collapse
X
-
Етикети: –
-
Първо изкарай помпата и почисти цедката й. Намира се под кечето в багажника зад дясната седалка. За това не ти е нужен канал и можеш сам да го направиш.Ако си решил да сваляш и чистиш резервоара ти трябва канал - разкачат се щуцерите на помпата, маркуча който влиза в резервоара от тръбата за зареждане, и отдолу резервоара се държи на 2 тиранти с по 2 болта. Спирачните тръбички и те са закачени за резервоара и трябва внимателно да се разкачат. Източва се от отдушника например, като падне резервоара ще го видиш, но и без това трябва да вадиш помпата, а тя отваря 20 см дупка, така че източването не е проблем.
-
rangel88
wwalker написа:Първо изкарай помпата и почисти цедката й. Намира се под кечето в багажника зад дясната седалка. За това не ти е нужен канал и можеш сам да го направиш.Ако си решил да сваляш и чистиш резервоара ти трябва канал - разкачат се щуцерите на помпата, маркуча който влиза в резервоара от тръбата за зареждане, и отдолу резервоара се държи на 2 тиранти с по 2 болта. Спирачните тръбички и те са закачени за резервоара и трябва внимателно да се разкачат. Източва се от отдушника например, като падне резервоара ще го видиш, но и без това трябва да вадиш помпата, а тя отваря 20 см дупка, така че източването не е проблем.
Коментар
-
rangel88
wwalker написа:Едва ли имаш чак такива боклуци по дъното. Обикновено от кофти нафта се събира слуз по цедката на помпата. Не си първия, няма да си и посления. Вадиш помпата и ще разбереш. Ако цедката е чиста търси проблема другаде.
Коментар
-
Ако автомобилът е с мотор TD100, както е обявено, помпа в резервоара няма. На мястото на помпата е монтиран пластмасов конусен елемент, който завършва с филтърна цедка. Сваля се сравнително лесно, намира се там където колегите са уточнили, връзките за права и обратна нафта не могат да бъдат объркани, но първо поради обявеното мачкане на ръчната помпа, предлагам да се наблегне и погледне на дишането на резервоара. За съжаление обаче аз не знам къде се намира този клапан, защото съм го проверявал от към свалената сонда и съм установил че при мен е ОК. Ако се стигне до сваляне на сондата, готов съм да изпратя снимков материал.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Една малка корекция - За разлика от JTD, TD100 няма подкачваща помпа в резервоара. Има сонда с нивомер и цедка. 1.Сваляш кората над резервната гума - държи се на 4 еврейски звезди.2.В дясно зад пасажерската седалка ще видиш пластмасово капаче - държи се на 4 болта - звезди. Сваляш го и виждаш сондата. Държи се на голям пластмасов холендър, между самата сонда и резервоара има уплътнителна гарнитура. Горивопроводите се държат на бързи връзки - свалят се със стискане. Сваляш и буксите на нивомера. 3. На ръка трудно ще развиеш холендъра. Може би ще ти трябва дръвче (трупче) и чукче. С ЛЕКО почукване го караш да поддаде. Не го удряй с метални секачи или железа - може да го счупиш. 4. Вадиш сондата нагоре и бързо я слагаш в нещо (например отрязана туба от вода), за да не олееш багажника с нафта - няма измирисване после. Отдолу ще видиш гофрирана тръба, която завършва с цедка. Цедката се сваля (на зъбчета е). Вероятно тя е забита. Накисни я в обезмаслител, контактен спрей или бензин, след което хубаво я измий.През дупката може да бръкнеш спокойно с ръка в резервоара. Ако е карана с гориво от големите вериги не вярвам да намериш нещо кой знае какво. Когато за първи път свалих моята сонда, цедката беше абсолютно чиста!Я опитай да покараш малко без капачка на резервоара.......и кажи има ли подобрение!
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
rangel88
PSG написа:Една малка корекция - За разлика от JTD, TD100 няма подкачваща помпа в резервоара. Има сонда с нивомер и цедка. 1.Сваляш кората над резервната гума - държи се на 4 еврейски звезди.2.В дясно зад пасажерската седалка ще видиш пластмасово капаче - държи се на 4 болта - звезди. Сваляш го и виждаш сондата. Държи се на голям пластмасов холендър, между самата сонда и резервоара има уплътнителна гарнитура. Горивопроводите се държат на бързи връзки - свалят се със стискане. Сваляш и буксите на нивомера. 3. На ръка трудно ще развиеш холендъра. Може би ще ти трябва дръвче (трупче) и чукче. С ЛЕКО почукване го караш да поддаде. Не го удряй с метални секачи или железа - може да го счупиш. 4. Вадиш сондата нагоре и бързо я слагаш в нещо (например отрязана туба от вода), за да не олееш багажника с нафта - няма измирисване после. Отдолу ще видиш гофрирана тръба, която завършва с цедка. Цедката се сваля (на зъбчета е). Вероятно тя е забита. Накисни я в обезмаслител, контактен спрей или бензин, след което хубаво я измий.През дупката може да бръкнеш спокойно с ръка в резервоара. Ако е карана с гориво от големите вериги не вярвам да намериш нещо кой знае какво. Когато за първи път свалих моята сонда, цедката беше абсолютно чиста!Я опитай да покараш малко без капачка на резервоара.......и кажи има ли подобрение!
Коментар
-
rangel88
Запалих е тука пафка 20м без да е карам няма и помен от проблема.... За сега...Той се появява след каране а като се появи доста бързо прогресира и след време и 2 с. не може да седи запалена....За сега това късно е и не искам да спя на улицата някъде....
Коментар
-
Покарай малко без капачка и виж как ще е.Предполагам, че работата отива на запушена вентилация на резервоара - вакуумира се и помпата не може да тегли гориво.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
rangel88
PSG написа:Покарай малко без капачка и виж как ще е.Предполагам, че работата отива на запушена вентилация на резервоара - вакуумира се и помпата не може да тегли гориво.
Коментар
-
Може и така да направиш! Когато вземе да прави парчета и крушата се свие, отвий капачката на резервоара. Ако изсъска (замуче въздух) значи резервоара се вакуумира. Ако не се оправи с отвиването на капачката - сваляш сондата и чистиш цедката.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
rangel88
Отворих там сондите дето са имаше така малко боклуци по тавичката ли е утаиник ли е него зная... Праглобих и промих всичко издухах, но главния проблема беше в маркуча за пращане на гориво... Издухах всичко нещо като утайки парцали излезнаха... Сега ходих до село (50 км) няма да прави майтапи вече!
Коментар
-
rangel88
PSG написа:Супер колега, дано да е отстранен проблема!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар