Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

fiat marea td 100 резервоар

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    fiat marea td 100 резервоар

    Как се сваля това чудо??? И най вече как се източва има ли пробки някъде по дъното??? Има боклучи много и не може да дърпа нафта и гасне колата....Като махна крушата и духна по маркуча се усеща, че има наяква тапа вътре... Духна ждабуникне вътре в резервоара тапата излетна , качиш се караш след малко пак изгасне и крушата е сплескана.... Даже купих и нова круша, че като отворих старата имаше боклуци вътре и си рекох, че е от клапанчетата вътре.Пълна е до горе 60 л нафта...Колко би трябвало да ме избръснат в сервиз за това удоволствие?

    #2
    Първо изкарай помпата и почисти цедката й. Намира се под кечето в багажника зад дясната седалка. За това не ти е нужен канал и можеш сам да го направиш.Ако си решил да сваляш и чистиш резервоара ти трябва канал - разкачат се щуцерите на помпата, маркуча който влиза в резервоара от тръбата за зареждане, и отдолу резервоара се държи на 2 тиранти с по 2 болта. Спирачните тръбички и те са закачени за резервоара и трябва внимателно да се разкачат. Източва се от отдушника например, като падне резервоара ще го видиш, но и без това трябва да вадиш помпата, а тя отваря 20 см дупка, така че източването не е проблем.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      wwalker написа:
      Първо изкарай помпата и почисти цедката й. Намира се под кечето в багажника зад дясната седалка. За това не ти е нужен канал и можеш сам да го направиш.Ако си решил да сваляш и чистиш резервоара ти трябва канал - разкачат се щуцерите на помпата, маркуча който влиза в резервоара от тръбата за зареждане, и отдолу резервоара се държи на 2 тиранти с по 2 болта. Спирачните тръбички и те са закачени за резервоара и трябва внимателно да се разкачат. Източва се от отдушника например, като падне резервоара ще го видиш, но и без това трябва да вадиш помпата, а тя отваря 20 см дупка, така че източването не е проблем.
      Да мерси... Викаш като се махне помпата остава 20 см дупка... Не може ли през дупката с ръка да извадиш по дъното боклуците.... Или не може цялото дъно да обереш хубаво.Това с помпата ще е първото нещо за проба.

      Коментар


        #4
        Едва ли имаш чак такива боклуци по дъното. Обикновено от кофти нафта се събира слуз по цедката на помпата. Не си първия, няма да си и посления. Вадиш помпата и ще разбереш. Ако цедката е чиста търси проблема другаде.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          wwalker написа:
          Едва ли имаш чак такива боклуци по дъното. Обикновено от кофти нафта се събира слуз по цедката на помпата. Не си първия, няма да си и посления. Вадиш помпата и ще разбереш. Ако цедката е чиста търси проблема другаде.
          Ясно ще видим събота неделя... Прав си, това и на чисто нови коли по на 6/8 на шефа на синът му на хамера джипа нов с целофан още и за 8 месеца се затлачи от нафтата ни...Нашета нафта и танк може да блокира...

          Коментар


            #6
            Ако автомобилът е с мотор TD100, както е обявено, помпа в резервоара няма. На мястото на помпата е монтиран пластмасов конусен елемент, който завършва с филтърна цедка. Сваля се сравнително лесно, намира се там където колегите са уточнили, връзките за права и обратна нафта не могат да бъдат объркани, но първо поради обявеното мачкане на ръчната помпа, предлагам да се наблегне и погледне на дишането на резервоара. За съжаление обаче аз не знам къде се намира този клапан, защото съм го проверявал от към свалената сонда и съм установил че при мен е ОК. Ако се стигне до сваляне на сондата, готов съм да изпратя снимков материал.
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар


              #7
              Една малка корекция - За разлика от JTD, TD100 няма подкачваща помпа в резервоара. Има сонда с нивомер и цедка. 1.Сваляш кората над резервната гума - държи се на 4 еврейски звезди.2.В дясно зад пасажерската седалка ще видиш пластмасово капаче - държи се на 4 болта - звезди. Сваляш го и виждаш сондата. Държи се на голям пластмасов холендър, между самата сонда и резервоара има уплътнителна гарнитура. Горивопроводите се държат на бързи връзки - свалят се със стискане. Сваляш и буксите на нивомера. 3. На ръка трудно ще развиеш холендъра. Може би ще ти трябва дръвче (трупче) и чукче. С ЛЕКО почукване го караш да поддаде. Не го удряй с метални секачи или железа - може да го счупиш. 4. Вадиш сондата нагоре и бързо я слагаш в нещо (например отрязана туба от вода), за да не олееш багажника с нафта - няма измирисване после. Отдолу ще видиш гофрирана тръба, която завършва с цедка. Цедката се сваля (на зъбчета е). Вероятно тя е забита. Накисни я в обезмаслител, контактен спрей или бензин, след което хубаво я измий.През дупката може да бръкнеш спокойно с ръка в резервоара. Ако е карана с гориво от големите вериги не вярвам да намериш нещо кой знае какво. Когато за първи път свалих моята сонда, цедката беше абсолютно чиста!Я опитай да покараш малко без капачка на резервоара.......и кажи има ли подобрение!

              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

              Коментар


                #8
                PSG написа:
                Една малка корекция - За разлика от JTD, TD100 няма подкачваща помпа в резервоара. Има сонда с нивомер и цедка. 1.Сваляш кората над резервната гума - държи се на 4 еврейски звезди.2.В дясно зад пасажерската седалка ще видиш пластмасово капаче - държи се на 4 болта - звезди. Сваляш го и виждаш сондата. Държи се на голям пластмасов холендър, между самата сонда и резервоара има уплътнителна гарнитура. Горивопроводите се държат на бързи връзки - свалят се със стискане. Сваляш и буксите на нивомера. 3. На ръка трудно ще развиеш холендъра. Може би ще ти трябва дръвче (трупче) и чукче. С ЛЕКО почукване го караш да поддаде. Не го удряй с метални секачи или железа - може да го счупиш. 4. Вадиш сондата нагоре и бързо я слагаш в нещо (например отрязана туба от вода), за да не олееш багажника с нафта - няма измирисване после. Отдолу ще видиш гофрирана тръба, която завършва с цедка. Цедката се сваля (на зъбчета е). Вероятно тя е забита. Накисни я в обезмаслител, контактен спрей или бензин, след което хубаво я измий.През дупката може да бръкнеш спокойно с ръка в резервоара. Ако е карана с гориво от големите вериги не вярвам да намериш нещо кой знае какво. Когато за първи път свалих моята сонда, цедката беше абсолютно чиста!Я опитай да покараш малко без капачка на резервоара.......и кажи има ли подобрение!
                Няма помпа защото ако имаше като духам от маркуча пред крушата няма да ври в резервоара... тд 100Ок ше видя.

                Коментар


                  #9
                  Запалих е тука пафка 20м без да е карам няма и помен от проблема.... За сега...Той се появява след каране а като се появи доста бързо прогресира и след време и 2 с. не може да седи запалена....За сега това късно е и не искам да спя на улицата някъде....

                  Коментар


                    #10
                    Покарай малко без капачка и виж как ще е.Предполагам, че работата отива на запушена вентилация на резервоара - вакуумира се и помпата не може да тегли гориво.

                    Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                    Коментар


                      #11
                      PSG написа:
                      Покарай малко без капачка и виж как ще е.Предполагам, че работата отива на запушена вентилация на резервоара - вакуумира се и помпата не може да тегли гориво.
                      Ще покарам утре други ден и ще видя...Не е ли по правилно да е карам с капачка и ако засмуче крушата или губи мощност или вземе да гасне да е махна и ако се оправи значи се това което викаш?Сега се сетих и друго, че като надувах по маркуча първия път бая зор видя очичките щяха да ми изскочат... И после се отпуши и тръгна да джабуника... После се духаше леко...

                      Коментар


                        #12
                        Може и така да направиш! Когато вземе да прави парчета и крушата се свие, отвий капачката на резервоара. Ако изсъска (замуче въздух) значи резервоара се вакуумира. Ако не се оправи с отвиването на капачката - сваляш сондата и чистиш цедката.

                        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                        Коментар


                          #13
                          Отворих там сондите дето са имаше така малко боклуци по тавичката ли е утаиник ли е него зная... Праглобих и промих всичко издухах, но главния проблема беше в маркуча за пращане на гориво... Издухах всичко нещо като утайки парцали излезнаха... Сега ходих до село (50 км) няма да прави майтапи вече!

                          Коментар


                            #14
                            Супер колега, дано да е отстранен проблема!

                            Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                            Коментар


                              #15
                              PSG написа:
                              Супер колега, дано да е отстранен проблема!
                              A дано!Самият резервоар като бърка с ръка си беше доста чист междудругото...

                              Коментар

                              Working...
                              X