Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1.9D гасне странно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brava 1.9D гасне странно

    Здравейте, колата ми е Fiat Brava 1,9D и има някакъв странен проблем. Когато покарам известно време, колата си загрява. Спирам някъде за един час и естествено двигателя се охлажда за това време, и стрелката на температурта е да речем в позиция малко над "C"-то. Паля, тръгвам, минавам 100метра някъде и колата изгасва. Изгасва така все едно ми е свършила нафтата и ако не подкача нафта от гумената помпичка отпред няма палене. Това си го прави и лятото. Сутрин на студен двигател проблем няма. Сега обаче откакто е застудяло гасне когато си иска. Паля си сутрин, изчаквам на място стрелката да отлепи, минавам си 2-3км и почва да придъпва и угасва. Вдигам капака, правя си упражнението с помпичката и така поне 3 пъти докато стигна до работа. Горивния филтър е сменян многократно откакто е открит този проблем, не е от него. До сега някак си бях свикнала само с това гаснене на леко топъл двигател, но това сегашното в последните дни ми идва в повече вече. Имам предположение, че може да дърпа въздух от някъде или още по-лошо горивната помпа да е прецакана. Моля някой ако се е сблъсквал с подобен проблем да ми даде съвет какво е това чудо.

    #2
    Запушена сонда в резервоара!
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      Според мен смуче въздух от някъде. Първо сложете прозрачни маркучи преди и след горивния филтър и следете за мехурчета. Ако при работа на място или форсиране на двигателя се виждат мехурчета ще посоча някои вероятни места, от които може да смуче. Ако не се виждат мехурчета на входа, сложете прозрачен маркуч на обратното гориво от помпата. Ако в помпата не постъпва въздух, а излиза въздух от нея - лоша работа. Другият вариант е обратните клапани на подкачващата круша да не държат добре, но ако системата е херметична и един път е подкачено гориво, това не би трябвало да е проблем. При положение че казваш, че успяваш да качиш гориво с крушата, то със сигурност поне единият клапан (този отпред) държи.Ако цедката в резервоара е запушена, то след като машината угасне би трябвало да завариш подкачващата круша свита....

      Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

      Коментар


        #4
        а кой ще ти провери хлабината на клапаните

        Коментар

        Working...
        X