Не и мисля да пробвам да му сложа една ламарина, също така и с друг МАР, да не би в него да е проблема и накрая да падне турбото с изменчивата :D му геометрия. Аз си чистих egr-a, но ако е от него - ще отпадне от пасажерите ми. Не обичам много халифакса, ама ако се наложи... но всичко това след тия ледове, виждам, че и ти си от заледена Варна, половин час си отварях колата, егати... :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Налягане на турбината?
Collapse
X
-
Док, скив как се прави лог и тогаз се ежи на колегите http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=110725F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Днес ще го направя така, не съм дал само desired boost pressure, което щеше да ми спести доста драки вчера, а основно не знаех мап-а абсолютно или релативно мери, честно казано бях убеден (за себе си), че мери релативно налягане... както и да е, изясни се, другото са прости сметки. Тенк ю, Emzo, ще се пробва днес, макар, че вероятно резултата ще е същия... остава и почистен участък да си намеря :DFiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
-
@Emzo чак преди малко ми остана време да се занимая, направих таблица и графика и се вижда отчетливо, че малко (абе не е много малко) мудно вдига налягане... не знам дали е само от EGR-а или трябва и геометрията да се чисти... сподели едни насоки дали ще трябва и тя... Иначе ето резултатите:Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
-
Я си отвори капака на колата и кажи на табелката, където пише ВИН-а, има един ред, където ти пише номера на двигателя.Трябва да пише 192АХКажи червения "Х" каква цифра е.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар