Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Налягане на турбината?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не и мисля да пробвам да му сложа една ламарина, също така и с друг МАР, да не би в него да е проблема и накрая да падне турбото с изменчивата :D му геометрия. Аз си чистих egr-a, но ако е от него - ще отпадне от пасажерите ми. Не обичам много халифакса, ама ако се наложи... но всичко това след тия ледове, виждам, че и ти си от заледена Варна, половин час си отварях колата, егати... :D
    Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

    Коментар


      #17
      ами значи започни от затапването на егр-а

      Коментар


        #18
        ама на лято :D
        Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

        Коментар


          #19
          ами,хайде,то идва вече,още няколко дена

          Коментар


            #20
            да ве, туй лято нещо много застудя...
            Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

            Коментар


              #21
              Док, скив как се прави лог и тогаз се ежи на колегите http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=110725
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Днес ще го направя така, не съм дал само desired boost pressure, което щеше да ми спести доста драки вчера, а основно не знаех мап-а абсолютно или релативно мери, честно казано бях убеден (за себе си), че мери релативно налягане... както и да е, изясни се, другото са прости сметки. Тенк ю, Emzo, ще се пробва днес, макар, че вероятно резултата ще е същия... остава и почистен участък да си намеря :D
                Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                Коментар


                  #23
                  то у варна сняг няма,бе човек,добре,че не си от шумен.

                  Коментар


                    #24
                    Да, разбрах, че там и около Русе и Силистра било същинска зима... тука пак е киша и заледени пътища... поне сутринта беше така. Като ще е зима да е зима!
                    Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                    Коментар


                      #25
                      @Emzo чак преди малко ми остана време да се занимая, направих таблица и графика и се вижда отчетливо, че малко (абе не е много малко) мудно вдига налягане... не знам дали е само от EGR-а или трябва и геометрията да се чисти... сподели едни насоки дали ще трябва и тя... Иначе ето резултатите:
                      Прикачени файлове
                      Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                      Коментар


                        #26
                        Емииииииииииии ако беше чел темата, като хората нямаше да се чудим дали е геометрията.Не си логнал работата на Н75.За к’во ги пиша тия теми бре хора Как да е, сега тапичка на егр-а и си свиркай.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          Хахах верно не съм. Аз още същия ден четох темата и днес ми остана време... и за 3-4 дни един клапан отпадна. :D Кажи на лаик, като мен, тоз boost control valve и wastegate valve един и същ клапан ли са, че се сетих сега да те питам?
                          Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                          Коментар


                            #28
                            Провери и пристегни всички скоби по турбо пътищата, но ги почни от турбината ,през снадките,интеркулера и обратно в мотора. Тогава пак направи лог по същия начин.
                            Фиат Крома 1.9 16v+
                            Фиат Браво 1.6 16v
                            Фиат Мареа 1.6 16v

                            Коментар


                              #29
                              Няма смисъл, класически лог с проблемен егр
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                Я си отвори капака на колата и кажи на табелката, където пише ВИН-а, има един ред, където ти пише номера на двигателя.Трябва да пише 192АХКажи червения "Х" каква цифра е.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X