Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Налягане на турбината?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Налягане на турбината?

    здравейте!Искам да попитам, къде мога да видя колко трябва да е налягането според оборотите на 3-та за Стилото? Рових на доста места в нета, но нещо за Стило не намерих...
    Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

    #2
    Максимален холд от 1.13 бара на морско равнище.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Ами снощи гледах моята, че на 3800 rpm надува до 1.9 бара, а на 2700 rpm до 1.5 бара. И исках да попитам има ли нещо тревожно, да не е запекла някоя геометрия?
      Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

      Коментар


        #4
        Не може да виждаш 1.9 бара, защото МАП-а ти е до 1.5.И предполагам правиш разлика между манометрично и абсолютно налягане.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Ами нали за това се мери на морското равнище, където съм измерил и аз (по пътя за златни пясъци, който е 10-15 метра над морето), за да е минимална грешката при смятане между абсолютното и ефективното налягане (манометричното). Ефективното до колкото помня е разлика между абсолютното и атмосферното, т.е. пак е много. Не знам дали има сенсор за кола, който да измерва директно в абсолютно налягане.ето какво виждам
          Прикачени файлове
          Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

          Коментар


            #6
            Два съвета:1. Научи разликата между двата вида налягания.2. Прави логове в движение. Таблицата, която показваш, не е от условието, което споменаваш в първото ти мнение.Успех.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              1. Разликата я знам Пък и не мисля, че трябва да ти се обяснявам на теб или на който и да е друг дали и какво знам.2. Логовете са в движение, началото на 2-ра, после на 3-та скорост. Как пък предположи, че не са в движение е пълна мистерия и дискретна некомпетентност според претенциите.3. Ако мислиш да ми държиш учителски тон си го задръж. Попитах нещо конкретно - много ли е и трябва ли да ме притеснява или не, ти тръгваш да ми говориш за абсолютно и ефективно налягане, при условие, че тоя сензор е ясно, че мери ефективно налягане (на поне 4-5 места го намерих в нета). Никъде не пише, че сензора е до 1.5 бара. Нали се сещаш, че съм търсил колко са му референтните стойности преди да попитам, но не можах да намеря. На него също не пише.4. Имам добър познат със същото Стило, ще закача и неговата да видим какво показва.5. Отново се пита нещо конкретно и насреща пак бълвочи от 1001 нощи, без конкретен отговор и с изместване в удобна посока на темата. Егати хората, егати комплексарщината... Задръж си последващите мнения, мерси!
              Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

              Коментар


                #8
                Кажи честно?!? Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  е ,това което е постнал BO във форума е абсолютната истина.научете разликата между абсолютно и манометрично налягане,има и още един вид ,ама не ви касае

                  Коментар


                    #10
                    абе човек стига с тая разлика, писал съм каква е разликата, какво спамите и леете офтопик, попитах нещо в първия пост, той ми тръгва към абсолютно и ефективно налягане, ай спрете се вече, тея неща се учат в 9-ти клас по физика. Питах това което показва нормално ли е или има проблем (евентуално) с MAP-а или с геометрията на турбото и т.н.... не да се изпитваме на физика, ако искаш може и за струнната теория да си поговорим, ама не в тая тема, ебати спама...
                    Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                    Коментар


                      #11
                      Причтелю,тона ти е малко кофти.При теб има проблем със налягането,ако тези стойности са снетипо време на движение -налягането е занижено.Защо е друга работа!МАП- ти е 250 Kpa.От тук на татък кое в кой клас се учи и т.н.няма значение,от значение е кой как разбира нещатаа начина е един-правилния.Сигурен съм че никой във форума няма намерение да са заяжда.По-скоро на всеки му трябва малко "да бъде бутнат да запали"Това по кой начин точно става мисля че няма значение важно е да извадишнужната информация и поука ако има нужда.Поздрави!

                      Коментар


                        #12
                        принципно от това налягане извади около 1000mbarа,в зависимост на каква надморска височина си.това е за да получиш манометричното налягане.в този ред на мисли ти е ниско налягането,от къде обаче можем само да гадаем.иначе от 9-ти клас не знам дали го знаеш,ама науката която се занимава с наляганията се нарича механика на флуидите и се учи на доста по-късен етап.дано съм ти бил полезен-търси причината за ниското налягане-дали запекла геометрия,дали загуба на налягане от турбо пътищата ,това трябва ти самия сам да установиш. поздрави

                        Коментар


                          #13
                          specialista написа:
                          Причтелю,тона ти е малко кофти.При теб има проблем със налягането,ако тези стойности са снетипо време на движение -налягането е занижено.Защо е друга работа!МАП- ти е 250 Kpa.От тук на татък кое в кой клас се учи и т.н.няма значение,от значение е кой как разбира нещатаа начина е един-правилния.Сигурен съм че никой във форума няма намерение да са заяжда.По-скоро на всеки му трябва малко "да бъде бутнат да запали"Това по кой начин точно става мисля че няма значение важно е да извадишнужната информация и поука ако има нужда.Поздрави!
                          Да и аз мисля вече, че е със малко занижени стойности. Нищо не му пречеше да отговори като теб (ако тези неща - за това вкакви стойности (абс. или релативни) мери и до колко мери ги знаеше), без излишни чупки и стойки за абсолютно и манометрично налягане и дрън дрън, като дойдеш при мен с аритмия примерно, не те интересува какъв е типа риентри кръг и дали е по или обратно на часовниковата стрелка и дали е истмусозависимо или не и т.н. а те интересува това добре ли е - зле ли е и какво да правиш, нали? Тона ми в началото си бе нормален, но на ненормални отговори в стил "ей много я знам тая физика" няма как иначе да реагирам. Ето ти цитат в друг форум, който за 15 мин. ми обясниха какво как и най-важното, че сензора мери абсолютно налягане, а сам мога да си извадя атмосферното и да видя, че е малко отдолу, както и нямаше и турбо-надувка в изказването:"its absolute pressure vs relative.at sea level your sensor should read near enough 1000mbar(depending on weather conditions)so id guess your max boost values , expect to see around 2300mbar or so which is boost pressure of 1300mbar or sokey on, engine off should give real manifold (map) pressure and see if its close to absolute pressure on mes(expect within 10mbar of atmospheric)with the engine running it could be slightly above or below depending on a few variables like throttle plate / egr / filter condition / turbo vnt etcbut maybe 10-20mbar above atmospheric reading okyour map sensor will read 2500mbar (if 115hp) 3000mbar(if 150hp) no idea of the others."И МАР-а не мери до 1.5, ако приемем, че мери абсолютно (както излиза), тъй че както по-горе казах - псевдокомпетенциите - не мерси. Няма лошо да не се сещаш нещо, случва се или да не го знаеш, не отговаряй, никой не те кара, освен егото ти да покажеш "колко много знаеш" (specialista не визирам теб, както се сещаш сигурно )
                          Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                          Коментар


                            #14
                            ivel написа:
                            принципно от това налягане извади около 1000mbarа,в зависимост на каква надморска височина си.това е за да получиш манометричното налягане.в този ред на мисли ти е ниско налягането,от къде обаче можем само да гадаем.иначе от 9-ти клас не знам дали го знаеш,ама науката която се занимава с наляганията се нарича механика на флуидите и се учи на доста по-късен етап.дано съм ти бил полезен-търси причината за ниското налягане-дали запекла геометрия,дали загуба на налягане от турбо пътищата ,това трябва ти самия сам да установиш. поздрави
                            Мерси, схванах, че мери абсолютно и че излиза, че е малко ниско дори. А за наляганията съм го учил и в университета, по медицинска физика, че даже и помня каква е разликата. Е за това пък доста други неща не помня, ама могат да бъдат напомняни с нормален тон нали, не с "ае има разлика научи си я" сякаш той написал учебника.... айде мерси и лека!
                            Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                            Коментар


                              #15
                              да,така е ,това се учи във вузовете.иначе,не вярвам някой да го казва с такава цел.за теб е важно да намериш причината за проблема с ниското налягане.егр-а затапен ли е?

                              Коментар

                              Working...
                              X