Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обезвъздушаване на горивна система

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обезвъздушаване на горивна система

    Колеги, на фиат дукато 2001 г. 2.8 JTD смених горивния филтър, но после започна по време на движение да светва лампата на дюзите и колата да гасне. След това я паля и си работи отлично, после пак се случва...за 120 км угасна 3-4 пъти. Мисля, че не съм обезвъздушил системата, филтърът който сложих е MANN, оригинален. Някой опитен би ли помогнал със съвет? Благодаря предварително.

    #2
    Виж дали си го затегнал хубаво, системата сама трябва да се обезвъздушава.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Точно това ти е проблема което каза колегата Мишо има сцепен маркуч някъде или не е затегнато хубаво нещо
      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

      Коментар


        #4
        проблема ти е на друго място и аз почти съм сигурен къде е ,но просто ще изчакам за повече инфо.ако след като угасне минат 2-3 мин и пали,ще ти кажа от къде е проблема.поздрави

        Коментар


          #5
          проблем с горивната система.

          ivel написа:
          проблема ти е на друго място и аз почти съм сигурен къде е ,но просто ще изчакам за повече инфо.ако след като угасне минат 2-3 мин и пали,ще ти кажа от къде е проблема.поздрави
          Опитах със затягане, няма пукнати маркучи, точно така прави, както ти казваш. Моля те за помощ.

          Коментар


            #6
            Слушай приятел,твоя бус има външна електрическа помпа.Тя подава горивото към филтъра и помпата за високо налягане.Имаш ли на идея какво ще се случи ако по пътя на горивото има неплътности.Ще тече на вън а няма да дърпа въздух за което си мислиш!!!Проблема ти е друг и не влизай във филми.Имал съм подобен случай при който ел.помпата спираше когато си поиска и при следващото подаване на контакт тръгваше.Накрай се предаде нацяло и така - смяна и буса още си го карат.Не твърдя че и при теб така,но е вероятно.Успех!

            Коментар


              #7
              проблем в горивна с-ма

              specialista написа:
              Слушай приятел,твоя бус има външна електрическа помпа.Тя подава горивото към филтъра и помпата за високо налягане.Имаш ли на идея какво ще се случи ако по пътя на горивото има неплътности.Ще тече на вън а няма да дърпа въздух за което си мислиш!!!Проблема ти е друг и не влизай във филми.Имал съм подобен случай при който ел.помпата спираше когато си поиска и при следващото подаване на контакт тръгваше.Накрай се предаде нацяло и така - смяна и буса още си го карат.Не твърдя че и при теб така,но е вероятно.Успех!
              Ще проверя къде е тази помпа и ще я проверя, за този съвет благодаря. Ако Ivel има друга идея, моля да я сподели. Благодарен съм предварително на всички отзовали се.

              Коментар


                #8
                Помпата е на шасито под кабината.Не е задължително да е това.Когато огасне можеш ли лесно да запалиш после?

                Коментар


                  #9
                  проблем в горивна с-ма

                  specialista написа:
                  Помпата е на шасито под кабината.Не е задължително да е това.Когато огасне можеш ли лесно да запалиш после?
                  Да, без проблем, гася, сиреч изключвам контактния ключ, след минута давам контакт, изчаквам подгряване 2-3 сек и паля без проблем.

                  Коментар


                    #10
                    А когато огасва под голям товар ли е бил мотора?

                    Коментар


                      #11
                      проблем в горивна с-ма

                      specialista написа:
                      А когато огасва под голям товар ли е бил мотора?
                      Не, карам бавно, с 60 примерно, или на Петрохан просто отпускам газта и гасне, или карам с 30...празен бус, без никакъв товар.

                      Коментар


                        #12
                        проблема ти е в цедката на регулатора,задръстена е,от там високо налягане в рейла,гаснене и т.н

                        Коментар


                          #13
                          проблем в горивна с-ма

                          ivel написа:
                          проблема ти е в цедката на регулатора,задръстена е,от там високо налягане в рейла,гаснене и т.н
                          Ще бъдеш ли така добър да ме ориентираш къде се намира регулатора. Благодаря ти предварително.

                          Коментар


                            #14
                            на самата помпа за високо налягане

                            Коментар


                              #15
                              проблем в горивна с-ма

                              ivel написа:
                              на самата помпа за високо налягане
                              Предполагам, че се вижда къде е тази цедка, т.е. да отвия болт или гайка , за я извадя и почистя. Нямам сервизна книга, затова разпитвам като идиот.

                              Коментар

                              Working...
                              X