Колеги, на фиат дукато 2001 г. 2.8 JTD смених горивния филтър, но после започна по време на движение да светва лампата на дюзите и колата да гасне. След това я паля и си работи отлично, после пак се случва...за 120 км угасна 3-4 пъти. Мисля, че не съм обезвъздушил системата, филтърът който сложих е MANN, оригинален. Някой опитен би ли помогнал със съвет? Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обезвъздушаване на горивна система
Collapse
X
-
проблем с горивната система.
ivel написа:проблема ти е на друго място и аз почти съм сигурен къде е ,но просто ще изчакам за повече инфо.ако след като угасне минат 2-3 мин и пали,ще ти кажа от къде е проблема.поздрави
Коментар
-
Слушай приятел,твоя бус има външна електрическа помпа.Тя подава горивото към филтъра и помпата за високо налягане.Имаш ли на идея какво ще се случи ако по пътя на горивото има неплътности.Ще тече на вън а няма да дърпа въздух за което си мислиш!!!Проблема ти е друг и не влизай във филми.Имал съм подобен случай при който ел.помпата спираше когато си поиска и при следващото подаване на контакт тръгваше.Накрай се предаде нацяло и така - смяна и буса още си го карат.Не твърдя че и при теб така,но е вероятно.Успех!
Коментар
-
проблем в горивна с-ма
specialista написа:Слушай приятел,твоя бус има външна електрическа помпа.Тя подава горивото към филтъра и помпата за високо налягане.Имаш ли на идея какво ще се случи ако по пътя на горивото има неплътности.Ще тече на вън а няма да дърпа въздух за което си мислиш!!!Проблема ти е друг и не влизай във филми.Имал съм подобен случай при който ел.помпата спираше когато си поиска и при следващото подаване на контакт тръгваше.Накрай се предаде нацяло и така - смяна и буса още си го карат.Не твърдя че и при теб така,но е вероятно.Успех!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар