Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след скъсан ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след скъсан ремък

    Скъсах пистов ремък след това я остаих пред нас и пуснах акумолатора да се зарежда на другия ден се опитах да запаля но се чува само цъканеРедактирано заглавие.Колега постарай се с правописа, точки, запетаи?Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Цъкане при опит за въртене на стартер или цъкане при даване само на контакт?
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

    Коментар


      #3
      Отиваш в сервиз, за мен е в стартера проблема, щом само цъка.
      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

      Коментар


        #4
        cokata_23 написа:
        Цъкане при опит за въртене на стартер или цъкане при даване само на контакт?
        Докато е на контакт и лампичките по таблото мигат

        Коментар


          #5
          Kupihsifiatshtotemnogoqk написа:
          cokata_23 написа:
          Цъкане при опит за въртене на стартер или цъкане при даване само на контакт?
          Докато е на контакт и лампичките по таблото мигат
          Мигат и само цъка когато няма достатъчно ток в акумулатора.Но все пак не е лошо и да кажеш колата каква е.
          шофираме умно!!!!!!!
          FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

          Коментар


            #6
            пробвай я дали ще запали на скорост, покарай я 20-30 км. само на габарит или без светлини за да зареди малко поне, колкото да запали веднъж-дваж (ако си сменил ремъка де :D ) и тогава я угаси и виж дали ще запали...
            Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

            Коментар


              #7
              Колата е мареа 1.9 жтд пробвах с дърпане да я запаля не става

              Коментар


                #8
                Това ми звучи познато. Почисти хубави клемите и виж дали са добре стегнати, после виж масата на купето. Преди 2 години абсолютно същия проблем имах. След зареждане на акумулатор - лампичките светеха бледо и мигаха и само цъкаше и стрелките удрят другия край и се връщат. Замервам аку-то с мултицета - Всичко ОК. Купувам втори мултицет - Ок. Обаче тя само цъка. А беше един студ и един вятър - супола ми се уви три пъти около шията.
                ФИАТ- Пътят е само формалност
                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                -----------------------------------------------------
                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                Коментар


                  #9
                  Послушай колегата Kay_Все пак ако имаш мултицет провери напрежението в акумулатора. Да не се окаже като при мен преди време- една прекъсната клетка и таблото полудяваше. Но в този случай на дърпане си запалих!
                  Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                  Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                  Коментар


                    #10
                    Kay_ написа:
                    Това ми звучи познато. Почисти хубави клемите и виж дали са добре стегнати, после виж масата на купето. Преди 2 години абсолютно същия проблем имах. След зареждане на акумулатор - лампичките светеха бледо и мигаха и само цъкаше и стрелките удрят другия край и се връщат. Замервам аку-то с мултицета - Всичко ОК. Купувам втори мултицет - Ок. Обаче тя само цъка. А беше един студ и един вятър - супола ми се уви три пъти около шията.
                    мда ето какво първо трябва да се провери.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Това ме подсети за едно неще което ми се случи преди с Типото. Бях свалил акумолатора да го зарадя. Поставих го и опитвам да запаля. Давам на контакт, нормално, тръгвам да въртя и се чува "цък" и всичко гасне. После колкото и да връщам ключа нищо не свети. Чак като разкача и закача акумолатора тогава светва. И пак при опит за палене същото. Замислих се и вдигнах акумолатора и гледам едно тънко черно кабелче оголено. Нямах никаква представа за какво е. Само го изолирах с изолирбанд и всико се оправи. Така и не разбрах какво се беше случило.

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря за съветите ще проверя за за гола жичка защото акомулатора го сложих с бая зор

                        Коментар


                          #13
                          първо си провери клемите да не са хлабави,че може от там е всичко

                          Коментар


                            #14
                            За това задължително, когато мериш напрежението на акумулатора, то сондите ги слагаш едната на плюсовата клема (не върху извода на акумулатора), а втората върху двигателя. Само така се мери напрежение и неговия спад при даване на контакт или стартер.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              проблема е решен явно зарядното за акумолатора се е прецакало с на баща ми акумолатора стана а сега да ви попитам за да не отварям нова тема как да сложа пистовия ремък знам че се маха гумата и една пластмаса и ти се откриват ролките но от къде да тръгна някаква схема нещо и как да разбера коя ролка е за смяна защото бях сложил нов ремък и задра и се скъса

                              Коментар

                              Working...
                              X