Скъсах пистов ремък след това я остаих пред нас и пуснах акумолатора да се зарежда на другия ден се опитах да запаля но се чува само цъканеРедактирано заглавие.Колега постарай се с правописа, точки, запетаи?Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след скъсан ремък
Collapse
X
-
Kupihsifiatshtotemnogoqk написа:cokata_23 написа:Цъкане при опит за въртене на стартер или цъкане при даване само на контакт?шофираме умно!!!!!!!
FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150
Коментар
-
Това ми звучи познато. Почисти хубави клемите и виж дали са добре стегнати, после виж масата на купето. Преди 2 години абсолютно същия проблем имах. След зареждане на акумулатор - лампичките светеха бледо и мигаха и само цъкаше и стрелките удрят другия край и се връщат. Замервам аку-то с мултицета - Всичко ОК. Купувам втори мултицет - Ок. Обаче тя само цъка. А беше един студ и един вятър - супола ми се уви три пъти около шията.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:Това ми звучи познато. Почисти хубави клемите и виж дали са добре стегнати, после виж масата на купето. Преди 2 години абсолютно същия проблем имах. След зареждане на акумулатор - лампичките светеха бледо и мигаха и само цъкаше и стрелките удрят другия край и се връщат. Замервам аку-то с мултицета - Всичко ОК. Купувам втори мултицет - Ок. Обаче тя само цъка. А беше един студ и един вятър - супола ми се уви три пъти около шията.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Това ме подсети за едно неще което ми се случи преди с Типото. Бях свалил акумолатора да го зарадя. Поставих го и опитвам да запаля. Давам на контакт, нормално, тръгвам да въртя и се чува "цък" и всичко гасне. После колкото и да връщам ключа нищо не свети. Чак като разкача и закача акумолатора тогава светва. И пак при опит за палене същото. Замислих се и вдигнах акумолатора и гледам едно тънко черно кабелче оголено. Нямах никаква представа за какво е. Само го изолирах с изолирбанд и всико се оправи. Така и не разбрах какво се беше случило.
Коментар
-
За това задължително, когато мериш напрежението на акумулатора, то сондите ги слагаш едната на плюсовата клема (не върху извода на акумулатора), а втората върху двигателя. Само така се мери напрежение и неговия спад при даване на контакт или стартер.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
проблема е решен явно зарядното за акумолатора се е прецакало с на баща ми акумолатора стана а сега да ви попитам за да не отварям нова тема как да сложа пистовия ремък знам че се маха гумата и една пластмаса и ти се откриват ролките но от къде да тръгна някаква схема нещо и как да разбера коя ролка е за смяна защото бях сложил нов ремък и задра и се скъса
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар