Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем ДИНАМО, Алтернатор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем ДИНАМО, Алтернатор?

    Зсравейте имам следния проблем пада ми акумолатора като запаля колата и сложа мултицвта на клемите да замеря колко е тока ми дава 12.70 волта проблема дали е със сигорност от динамо да го свалям за ремонт или може да е от Бушон също Не ми свети Лампата акумолаторче която свети при такъв проблем с динамо?.Благодаря Предварително

    #2
    А свети ли когато дадеш на контакт,преди да запалиш?
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      Като запалиш колата и ти свети лампата на таблото значи динамото не зарежда и това ти е проблема, а не е бушон :D

      Коментар


        #4
        Първо си оправи заглавието. Динамо имаш на балканчето. Колата ти има генератор (алтернатор). Лампата може да свети по 2 причини. Не зарежда или презарежда. И 2те са кофти за акумулатора. Втората малко повече. Ама при теб не зарежда. Алтернатор долу.
        Powered by Emzo

        Коментар


          #5
          Да, ама колегата пише че лампата не свети.Може да е лош контакт ,или хлабав ремък,а може и лампата да е изгоряла
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #6
            янко написа:
            Да, ама колегата пише че лампата не свети.Може да е лош контакт ,или хлабав ремък,а може и лампата да е изгоряла
            ами обикновено когато не зарежда лампата мъждука слабо едно. Може и да не го забелязва. Ако презарежда тогава свети силно
            Powered by Emzo

            Коментар


              #7
              четки ,евентуално регулатор

              Коментар


                #8
                iliyan написа:
                А свети ли когато дадеш на контакт,преди да запалиш?
                Много уместен въпрос!!! Има инсталации при които възбуждането на динамото минава през контр. лампа. Ако лампата е прекъснала,каквито и ремонти да се направят ефекта ще е точно никакъв.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  Възможно е проблемът да е в диодния блок на алтернатора. Така и така ще го сваляш, проверете диодите.

                  Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря

                    Ми Оправи се изведнъж пак си прави ток на 14 волта за това,че няма проблем сега обаче да като дам на контакт си има акумолаторче а като запаля го няма.Друго интересно преди гаснеше веднага спиралата на свещите дето е интикатора.Сега е така давам на контакт гасне паля и около 2 минути свети и спира това ми е интересно от какво може да е и дали е проблем а свещите са мерени и няма проблем всички си бачкат.

                    Коментар


                      #11
                      Човек не че нещо ама си абсолютен лаИк. Много ясно че като запалиш лампата на акумилатора ще угасне. А светещата пружина означава че имаш изгоряла свещ.
                      Powered by Emzo

                      Коментар


                        #12
                        Абе алтернйтора долу и нови четки. Приготви си 100 лв за части и труд.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          Абе алтернйтора долу и нови четки. Приготви си 100 лв за части и труд.
                          50-тина лева е 2-ра ръка аз казвам РЕЛЕТО с четкодържателя иначе
                          Fabbrica Italiana Automobili Torino
                          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                          Коментар


                            #14
                            mohel написа:
                            S_BANKOV написа:
                            Абе алтернйтора долу и нови четки. Приготви си 100 лв за части и труд.
                            50-тина лева е 2-ра ръка аз казвам РЕЛЕТО с четкодържателя иначе
                            Нали не препоръчваш втора ръка?

                            Коментар


                              #15
                              specialista написа:
                              mohel написа:
                              S_BANKOV написа:
                              Абе алтернйтора долу и нови четки. Приготви си 100 лв за части и труд.
                              50-тина лева е 2-ра ръка аз казвам РЕЛЕТО с четкодържателя иначе
                              Нали не препоръчваш втора ръка?
                              само ако се налага иначе да така или иначе и релета и четки които се продават сега не са кой знае кво като качество
                              Fabbrica Italiana Automobili Torino
                              F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                              F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                              F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                              Коментар

                              Working...
                              X