Зсравейте имам следния проблем пада ми акумолатора като запаля колата и сложа мултицвта на клемите да замеря колко е тока ми дава 12.70 волта проблема дали е със сигорност от динамо да го свалям за ремонт или може да е от Бушон също Не ми свети Лампата акумолаторче която свети при такъв проблем с динамо?.Благодаря Предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем ДИНАМО, Алтернатор?
Collapse
X
-
iliyan написа:А свети ли когато дадеш на контакт,преди да запалиш?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Благодаря
Ми Оправи се изведнъж пак си прави ток на 14 волта за това,че няма проблем сега обаче да като дам на контакт си има акумолаторче а като запаля го няма.Друго интересно преди гаснеше веднага спиралата на свещите дето е интикатора.Сега е така давам на контакт гасне паля и около 2 минути свети и спира това ми е интересно от какво може да е и дали е проблем а свещите са мерени и няма проблем всички си бачкат.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Абе алтернйтора долу и нови четки. Приготви си 100 лв за части и труд.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
specialista написа:mohel написа:S_BANKOV написа:Абе алтернйтора долу и нови четки. Приготви си 100 лв за части и труд.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар