ЗдравейтеПо принцип винаги съм използвам търсачката и не ми се е налагало да пускам теми/за което Ви Благодаря за изчерпателния форум/,но този път срещам проблем с който не мога да се справя .Започна да ми премигва индикацията за свещите и предприех проверка.При проверка на свещите/сваляне на всяка една и закачане на акумулатора /установих 1 изгоряла .Купих 1 изпробвах я пак на акумулатора и я поставих .Всичко ОК запалих я няма повече премигване и тресене на двигателя дотук добре,но на следващото палене започна отново да премигва индикацията на свещите.Отново ги свалих всичките ,всичките си нагряват нямат нагари и забележки колата си пали нормално няма претрисане пушек всичко нормално само лампата продължава да си премигва.Четох едно мнение във форума ,че може да е от самите свещи понеже не са от една и съща марка .Аз като се замисля и 4те са вече различни .Ако някой е преминал през подобен проблем моля да сподели
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Индикация за свещи TD100
Collapse
X
-
Правилно си се насочил.Сега можеш да им измериш съпротивлението за статистиката.Ако не ме лъже паметта до свещите идват две захранвания за по две свещи 1-3 и 2-4Явно не се харесва нещо на компа.Лично съм имал случай само че беше със друга марка,и там релето правеше глупости и на две от свещите подаваше напрежение а на другите две когато си поиска.Сещаш се какъв е ефекта.Успех!
-
Колегата specialista се оказва прав.Захранването от релето е на два потока когато днес ги размених нещата се оправиха и лампата не примигва,но аз си ги върнах както си бяха да не стане по голяма беля .Свещите ги замервах още при проверката и по спомен бяха 01,3/това е новата/-01.1-01.2-01.2/не знам до колко мога да се доверя на този мултицет/.Колата днес си запали нормално без проблем то не беше толкова студено но все пак явно смяната на свеща си оказва влияние .Когато се затопли ми предстои сваляне на ГНП и тогава съм решил да подменя всички свещи и те бъдат от една марка и модел и ще пиша .
Коментар
-
Помпата ще свалям защото протече турбо коректора и мисля да опитам да си взема работния комплект и да го и подменя,но незнам дали ще се справя.В момента съм го изолирал с един клапан да няма изненади.Колата и така си върви ,но я няма тази динамика даже май разхода спадна.По пртинцип помпата е ремонтирана основно/лагери.гарнитури.коректор/преди около 50-60000км,но незнам защо така се случи отново.Майстора каза пак добре изкарала.Знам,че ти успешно ремонтираш тези помпи,но километрите са много а времето е кът.
Коментар
-
pantofi написа:Помпата ще свалям защото протече турбо коректора и мисля да опитам да си взема работния комплект и да го и подменя,но незнам дали ще се справя.В момента съм го изолирал с един клапан да няма изненади.Колата и така си върви ,но я няма тази динамика даже май разхода спадна.По пртинцип помпата е ремонтирана основно/лагери.гарнитури.коректор/преди около 50-60000км,но незнам защо така се случи отново.Майстора каза пак добре изкарала.Знам,че ти успешно ремонтираш тези помпи,но километрите са много а времето е кът.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
ivel написа:затова има еконтTornado написа:Настройката на турбокоректора без стенд как ще стане?Има един вариант ама трябва да режеш купето /майтап/.
Коментар
-
Да споделя и аз.Имах същият проблем.Смених всички свещи,релето и лампата продължи да мига.Майсторите ми казаха ,ами така са си карай няма страшно.Да ама мен ме дразни.И взех да мисля и се сетих,о чудо ,как ни един майстор не провери захранващия кабел от акумулатора към релето,има ли ток няма ли.Оказа се ,че няма.Отворих кутията с предпазители в двигателният отсек,гледам предпазител 60А ИЗГОРЯЛ .Срещу 2лв. го смених и всичко е ОК.Е и отделно още 100лв.за свещи,но поне съм с нови.Поздрави.шофираме умно!!!!!!!
FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар