Здравейте колеги, имам проблем с паленето на Стилака от 2 дни. Скоро ми се наложи да сменя акумулатора, защото една сутрин не запали и от третото въртене падна батерията и понеже така и така е на 5 години реших да купя нов. Та сложих аз новият и въртя ключа, първоначално запали за около 6-7 секунди като тракаше все едно трактор работи, пушеше бяло и миришеше на нафта яко. После загасна и повече не запали колкото и да въртя. Отказах се зада не гътна и новата батерия и вчера един приятел я закачи на диагностика, но нямаше записани грешки. Проверих кабелите на масата, няма хлабави. Малко преди този проблем заредих на Еко от авиодизела и не вярвам да е замръзнала нафтата, нищо че тук е - 10 градуса в последните дни. Ще съм благодарен ако дадете някой и друг съвет към какво да се насоча. И още един въпрос ме тормози - Ако алтернатора не зарежда възможно ли е да подава сигнал към компа и той от своя страна да пречи на запалването?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo jtd 115 - Не пали!
Collapse
X
-
Aбе Специалисти и пичове с Браво, на въпрос ми отговаряте с въпрос???...аз ако разбирах от диагностики(живи данни...мъртви данни или там каквито са) и фиати щях ли да се допитвам в този форум? Един приятел право ми казваше, че тук повечето хора не са услужливи със съвети, а тези които разбират малко от малко се правят на велики и се забавляват с чуждата беда!!! ПРАВ Е! Много благодаря за помоща. Типично по български ми помогнахте! Останете си със здраве.
Коментар
-
И днес както и преди, колата запали, работи този път 10-15 секунди със стабилни обороти, и тъкмо се зарадвах че ще я бъде взе че угасна и край. Повече не пожела. Не съм я и мъчил. Изписа на дисплея Low oil Pressure, но това предполагам е от угасването. Взех горивен филтър и ще го сменя, защото все от някъде трябва да се почне, а от тук нищо не разбрах от ’’Доказаните’’ специалисти.
Коментар
-
Истината е че за проблема ти няма готов категоричен отговор. За да се стигне до истината трябва качествена диагностика на място при колата със съответният софт,защото този проблем на този двогател нама как да се установи по друг начин. Но за целта ти трябва и човек който знае какво да гледа и да прави, а не само да чете и трие грешки.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
miteto34 написа:И днес както и преди, колата запали, работи този път 10-15 секунди със стабилни обороти, и тъкмо се зарадвах че ще я бъде взе че угасна и край. Повече не пожела. Не съм я и мъчил. Изписа на дисплея Low oil Pressure, но това предполагам е от угасването. Взех горивен филтър и ще го сменя, защото все от някъде трябва да се почне, а от тук нищо не разбрах от ’’Доказаните’’ специалисти.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:...Да ти подскажа какво да правиш- дава се на контакт и се пуска запис на параметрите искано налягане на горивото и получено налягане на горивото- Desired rail pressure и rail pressure , пали се колата и се наблюдават параметрите - обикновено след като запали параметъра Desired rail pressure стои на една стойност - да кажем 240 бара , в момента в който започне да гасне се следи другия параметър - rail pressure ,ако той пада и колата гасне значи нямаш гориво в рейла. Причините могат да са неработеща подкачваща помпа, кофти нафта, непропусклив горивен филтър и още неща...AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар