Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo jtd 115 - Не пали!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo jtd 115 - Не пали!

    Здравейте колеги, имам проблем с паленето на Стилака от 2 дни. Скоро ми се наложи да сменя акумулатора, защото една сутрин не запали и от третото въртене падна батерията и понеже така и така е на 5 години реших да купя нов. Та сложих аз новият и въртя ключа, първоначално запали за около 6-7 секунди като тракаше все едно трактор работи, пушеше бяло и миришеше на нафта яко. После загасна и повече не запали колкото и да въртя. Отказах се зада не гътна и новата батерия и вчера един приятел я закачи на диагностика, но нямаше записани грешки. Проверих кабелите на масата, няма хлабави. Малко преди този проблем заредих на Еко от авиодизела и не вярвам да е замръзнала нафтата, нищо че тук е - 10 градуса в последните дни. Ще съм благодарен ако дадете някой и друг съвет към какво да се насоча. И още един въпрос ме тормози - Ако алтернатора не зарежда възможно ли е да подава сигнал към компа и той от своя страна да пречи на запалването?

    #2
    авиодизела е полетял към космоса.това е най-вероятната причина.слагайте добавки,ама на некристализирана нафта.

    Коментар


      #3
      Прескочил зъб на ремък. Минах от там. Без поражения слава богу
      Powered by Emzo

      Коментар


        #4
        Тия диагностики само за грешки ли ги ползвате?

        Коментар


          #5
          Явно да, живите данни май май никой не ги гледа.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Aбе Специалисти и пичове с Браво, на въпрос ми отговаряте с въпрос???...аз ако разбирах от диагностики(живи данни...мъртви данни или там каквито са) и фиати щях ли да се допитвам в този форум? Един приятел право ми казваше, че тук повечето хора не са услужливи със съвети, а тези които разбират малко от малко се правят на велики и се забавляват с чуждата беда!!! ПРАВ Е! Много благодаря за помоща. Типично по български ми помогнахте! Останете си със здраве.

            Коментар


              #7
              напротив-точно това е най-силния форум със достатъчно доказани специалисти.днес запали ли или не можа?

              Коментар


                #8
                Съдейки по струящата благодарност от последния пост, почти съм сигурен, че колата е запалила...
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  И днес както и преди, колата запали, работи този път 10-15 секунди със стабилни обороти, и тъкмо се зарадвах че ще я бъде взе че угасна и край. Повече не пожела. Не съм я и мъчил. Изписа на дисплея Low oil Pressure, но това предполагам е от угасването. Взех горивен филтър и ще го сменя, защото все от някъде трябва да се почне, а от тук нищо не разбрах от ’’Доказаните’’ специалисти.

                  Коментар


                    #10
                    Истината е че за проблема ти няма готов категоричен отговор. За да се стигне до истината трябва качествена диагностика на място при колата със съответният софт,защото този проблем на този двогател нама как да се установи по друг начин. Но за целта ти трябва и човек който знае какво да гледа и да прави, а не само да чете и трие грешки.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      miteto34 написа:
                      И днес както и преди, колата запали, работи този път 10-15 секунди със стабилни обороти, и тъкмо се зарадвах че ще я бъде взе че угасна и край. Повече не пожела. Не съм я и мъчил. Изписа на дисплея Low oil Pressure, но това предполагам е от угасването. Взех горивен филтър и ще го сменя, защото все от някъде трябва да се почне, а от тук нищо не разбрах от ’’Доказаните’’ специалисти.
                      Ти да не мислиш че това с диагностиката става ей така - сипи вода пък пий! Да ти подскажа какво да правиш- дава се на контакт и се пуска запис на параметрите искано налягане на горивото и получено налягане на горивото- Desired rail pressure и rail pressure , пали се колата и се наблюдават параметрите - обикновено след като запали параметъра Desired rail pressure стои на една стойност - да кажем 240 бара , в момента в който започне да гасне се следи другия параметър - rail pressure ,ако той пада и колата гасне значи нямаш гориво в рейла. Причините могат да са неработеща подкачваща помпа, кофти нафта, непропусклив горивен филтър и още неща. Това е най-лесния метод на проверка за гаснеща кола,с който всеки работещ с диагностична апаратура би трябвало да започне да търси проблема. Та като за начало пробвайте това.
                      Фиат Крома 1.9 16v+
                      Фиат Браво 1.6 16v
                      Фиат Мареа 1.6 16v

                      Коментар


                        #12
                        аз пък искам като угасне колата да пробваш точно след около 3-4 мин да запалиш.тогава и на мен някои неща ще ми се изяснят

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Добре че не караш и пишеше във форума на Мерцедес или БМВ там пък нищо яма да получиш като отговорВиж горивния филтър Да не смуче въздух от някъде
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            pi4_s_bravo написа:
                            ...Да ти подскажа какво да правиш- дава се на контакт и се пуска запис на параметрите искано налягане на горивото и получено налягане на горивото- Desired rail pressure и rail pressure , пали се колата и се наблюдават параметрите - обикновено след като запали параметъра Desired rail pressure стои на една стойност - да кажем 240 бара , в момента в който започне да гасне се следи другия параметър - rail pressure ,ако той пада и колата гасне значи нямаш гориво в рейла. Причините могат да са неработеща подкачваща помпа, кофти нафта, непропусклив горивен филтър и още неща...
                            Стойноста на налягането в рейла на празен ход трябва да е 300 бара и да е стабилно (ако има отклонения да са +/- 5 бара). При всички положения ако колата започне да гасне и налягането ще пада,така че това не е определящо за проблема. В случаят се следи и работата на регулатора изразен в %. След това анализ и ровене по колата.
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #15
                              Ами освен аз да ви благодаря от името на питащия колега не виждам, с какво още може да му помогнете от тук. ПС: Извинявам се за офтопика.
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар

                              Working...
                              X