Flow написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тази сутрин за пръв път Кромата не запали....
Collapse
X
-
noriaga написа:PSG написа:Проблемът не е във филтъра, а в желиралия парафин от дизела, който го е затлачил. От къде зареди като се случи това, ако не е тайна?FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
За сега няма да го сменям.Казаха ми да налея на един резервоар 1,5лтр масло.Нафтата в бг била такава няква суха с много сяра и тва водело до всякакви проблеми. На всяка смяна на маслото от сега нататък ми каза да слагам масло 1,5 на резервоар пълен за да смаже всички елементи по веригата.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
noriaga написа:Flow написа:noriaga написа:Хах отделно се оказа, че съм бил обърнал тръбите при филтъра. Тази от резервоара я бях боцнал на изхода, а тази към гнп на входа. Ама и така си работеше без проблем :DFIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
ntodorov написа:За сега няма да го сменям.Казаха ми да налея на един резервоар 1,5лтр масло.Нафтата в бг била такава няква суха с много сяра и тва водело до всякакви проблеми. На всяка смяна на маслото от сега нататък ми каза да слагам масло 1,5 на резервоар пълен за да смаже всички елементи по веригата.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Нориага, на Stihl маслото е най-добро за целта, но е и скъпо.Ефекта от цялата процедура е краткотраен.Безмислено е, а е и спорно дали не е противопоказно ако имаш ДПФ (знам, че нямаш).Нафтата си е достатъчна, за да смазва. Проблема , когато го има, са много километри и вече износени елементи.Знам, че 95% няма да го прочетат и осмислят, но мен това не ме касае. Майсторите и те хляб трябва да ядат.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Нафтата си е достатъчна, за да смазва.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Както и да го мислите, както и да се оправдавате, просто колите ви са развалени и от там е проблема, ако двигателя е наред си е наред и няма нужда от нищо. Жена ми има рено кангоо 1.9 dTi купена нова 2001 година на реални 110 000 км и никога не е сипвано масло или тем подобни глупости и колата пали от 1/2 оборота и си върви като вятъра. Само дизел се налива и консумативи се сменят и това е!
Коментар
-
super_angel28 написа:Както и да го мислите, както и да се оправдавате, просто колите ви са развалени и от там е проблема, ако двигателя е наред си е наред и няма нужда от нищо. Жена ми има рено кангоо 1.9 dTi купена нова 2001 година на реални 110 000 км и никога не е сипвано масло или тем подобни глупости и колата пали от 1/2 оборота и си върви като вятъра. Само дизел се налива и консумативи се сменят и това е!FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Е да ама в моя случай, съм на 100% убеден, че проблема първия път за непалене и втория път за палене и последващото гаснене, беше само и единствено от нафтата. Между другото един колега, с който заредихме заедно имаше абсолютно същите проблеми уикенда който мина.... Сега като постопли, а и преди това преди да паднат температурите под -10, не съм имал никакви проблеми, нито с палене нито с работа на мотора.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар