Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тази сутрин за пръв път Кромата не запали....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    В тоя ред на мисли, на колко сменяте филтрите си? Аз лично на всяка трета смяна на масло, т.е. 30 000, но ако е много ще скъся интервала. Не съм го оглеждал как е, защото момчето там го прибира пълен и съответно пълни новия с тяхна нафта преди да го сложи.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #92
      Със всяко масло го сменям.
      Powered by Emzo

      Коментар


        #93
        Задължително на всяка смяна на маслото!
        1.9 16v multijet manual gearbox

        Коментар


          #94
          А за бензиновите коли как стои въпросът? Предполагам там филтъра е в помпата. Как се сменя? Или чак като замине помпата

          Коментар


            #95
            stilo_new написа:
            А за бензиновите коли как стои въпросът? Предполагам там филтъра е в помпата. Как се сменя? Или чак като замине помпата
            бате това е темата за печките. Твоя хладилник работи на друг принцип.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #96
              Аз също на всяка смяна на маслото, т.е. ~ на 8-9000км. или в случая веднъж годишно.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #97
                S_BANKOV написа:
                бате това е темата за печките. Твоя хладилник работи на друг принцип.
                Добре.

                Коментар


                  #98
                  Хах отделно се оказа, че съм бил обърнал тръбите при филтъра. Тази от резервоара я бях боцнал на изхода, а тази към гнп на входа. Ама и така си работеше без проблем :D
                  Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                  Коментар


                    #99
                    Никога до сега не съм сменял горивен филтър.
                    Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                    Коментар


                      Проблемът не е във филтъра, а в желиралия парафин от дизела, който го е затлачил. От къде зареди като се случи това, ако не е тайна?

                      Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                      Коментар


                        PSG написа:
                        Проблемът не е във филтъра, а в желиралия парафин от дизела, който го е затлачил. От къде зареди като се случи това, ако не е тайна?
                        Тук идва на помощ добавката на бардалли нещо сорта.....Според производителите и..... Бе общо взето само свирки не правила... http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4408
                        смазва помпата и инжекторите, абсорбира водата от горивото, поддържа чисти инжекторите и помпата, увеличава цетановия индекс, намалява изпускания пушек, против замръзване, намалява разхода на гориво.
                        Колко реално ще помогне.... Бардал знае ли какво слага българина в нафтата си???? Бас ловя, че и те ще се чудят ако тестват нашета нафта аждеба как може да върви кола с такова гориво....

                        Коментар


                          PSG написа:
                          Проблемът не е във филтъра, а в желиралия парафин от дизела, който го е затлачил. От къде зареди като се случи това, ако не е тайна?
                          Ромпетрол...
                          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                          Коментар


                            Уж най-хубава нафта Един съвет, ей така, като се постопли, изчисти си цедката в помпата и опипай хубаво дъното на резервоара.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              rangel88 написа:
                              PSG написа:
                              Проблемът не е във филтъра, а в желиралия парафин от дизела, който го е затлачил. От къде зареди като се случи това, ако не е тайна?
                              Тук идва на помощ добавката на бардалли нещо сорта.....
                              От всички магически добавки, положителен и осезаем ефект вярвам, че имат само и единствено анти-геловете. Редовно слагам като температурите започнат да падат под -5*, а под -8* според мен е почти задължително, за да ти е мирна главата. Подобна на твоята картинка съм виждал и от гориво на друга благославяна верига - Еко.Често ходя по планините и съм пробвал с Castrol TDA, Хелиос, STP. Тези студове изкарах с анти-гела на Лики-Моли. Нямах проблеми, явно има ефект. Слагал съм и бензин 1:10, за да разтваря въпросния парафин, който е и основен причинител на тази мизерия. Бензинът е пробван и на същият двигател като на колегата в същата пропорция. Не се забелязаха никакви проблеми от еднократното ползване. Горивото, което излиза от Нефтохим Бургас, е с точка на помътняване -14*C. От там надолу какво става - божа работа. След това как и с какво го мешат по обектите на различните вериги - пак божа работа.......

                              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                              Коментар


                                noriaga написа:
                                Хах отделно се оказа, че съм бил обърнал тръбите при филтъра. Тази от резервоара я бях боцнал на изхода, а тази към гнп на входа. Ама и така си работеше без проблем :D
                                Как така ще объркаш вход/изход на горивния филтър? При крома не са ли с различен диаметър и бързи връзки?За нафтата на Ромпетрол какво да кажа. Имам колеги, които карат и хвалят само тяхната нафта, но тук в Бургас е друго -7 до -9 оС. Съвсем различно става след -12 -13 оС. Пример, едни приятели миналата година при -15 оС със зимна нафта на OMV патиха, че после проби, изследвания, фризери и т.н.
                                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X