В тоя ред на мисли, на колко сменяте филтрите си? Аз лично на всяка трета смяна на масло, т.е. 30 000, но ако е много ще скъся интервала. Не съм го оглеждал как е, защото момчето там го прибира пълен и съответно пълни новия с тяхна нафта преди да го сложи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тази сутрин за пръв път Кромата не запали....
Collapse
X
-
stilo_new написа:А за бензиновите коли как стои въпросът? Предполагам там филтъра е в помпата. Как се сменя? Или чак като замине помпатаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аз също на всяка смяна на маслото, т.е. ~ на 8-9000км. или в случая веднъж годишно.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
rangel88
PSG написа:Проблемът не е във филтъра, а в желиралия парафин от дизела, който го е затлачил. От къде зареди като се случи това, ако не е тайна?смазва помпата и инжекторите, абсорбира водата от горивото, поддържа чисти инжекторите и помпата, увеличава цетановия индекс, намалява изпускания пушек, против замръзване, намалява разхода на гориво.
Коментар
-
rangel88 написа:PSG написа:Проблемът не е във филтъра, а в желиралия парафин от дизела, който го е затлачил. От къде зареди като се случи това, ако не е тайна?
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
noriaga написа:Хах отделно се оказа, че съм бил обърнал тръбите при филтъра. Тази от резервоара я бях боцнал на изхода, а тази към гнп на входа. Ама и така си работеше без проблем :DFIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар