Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тази сутрин за пръв път Кромата не запали....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    ами при тези температури слагайте каквото сметнете за нужно,дали бензин,дали добавка,все тая в оная.

    Коментар


      #77
      Днес отново проблем. Колата запали от четвърт, дори не притрисаше мотора... излязох да почистя леда по стъклата и след като го изчистих потеглих. След около 100м - Check Engine и влезе в авариен режим и след още 50 изгасна. Така на няколко пъти и я спрях. Взех лаптопа и я закачих - ето лога. Аз клоня към проблем с филтъра в комбинация с горивото и мисля да го сменя....
      Прикачени файлове
      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

      Коментар


        #78
        Директно сменяй горивния филтър.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #79
          pi4_s_bravo написа:
          Директно сменяй горивния филтър.
          Вече поръчах. Утре го сменям и се надявам да няма повече проблеми...
          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

          Коментар


            #80
            Смени го няма, лошо, после се приготви за регулатор, може и помпа.Дюзите на студен мотор, гледал ли си ги ? Макар , че и от това изводи не мога да се правят категорични.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #81
              При мене сега сутринта запали от 3-тия път, не съм я палил от 3 дена и изкара 2 нощи на по -16градуса. В един момент се чудех дали въобще има смисъл да въртя още
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #82
                emzo написа:
                Смени го няма, лошо, после се приготви за регулатор, може и помпа.Дюзите на студен мотор, гледал ли си ги ? Макар , че и от това изводи не мога да се правят категорични.
                Пф стига ме плаши сега :D . Дюзите съм ги гледал преди време, даже бях пуснал тема. Имаше леки отклонения в две от дюзите. После пък пак ги бях гледал и отклоненията бяха в рамките на +- 0,5.ПП. Ако имам проблем с дюзите, регулатора или помпата, не би ли трябвало да имам проблеми и при по-топло време. Като е по-топло нямам никакви проблеми....Качвам файл на един лог на дюзите при студен старт октомври месец: Максималната корекция е -1,41 mm/i на 2ри цилиндър.
                Прикачени файлове
                Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                Коментар


                  #83
                  Зарежи октомври, логни ги утре, веднага след като запалиш, но пак казвам, че не може да се прави извод от показанията.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #84
                    emzo написа:
                    Зарежи октомври, логни ги утре, веднага след като запалиш, но пак казвам, че не може да се прави извод от показанията.
                    И все пак от коментарите ти разбирам, че ти по скоро клониш към проблем с дюзи, помпа или регулатор, а не към кофти дизел или задръстен горивен филтър?
                    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                    Коментар


                      #85
                      Ахъъъ.Не вярвам да си зареждал от но нейм верига и да са ти налели не нафта ами подобие на нафта.Тия проблеми обикновено са заради неизправна горивна уредба.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #86
                        Аз предлагам първо да сложи 5 литра бензин на пълния резервоар нафта и да стиска палци, може пък да се размине...
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар


                          #87
                          Аз все още си мисля, че предния път, когато изобщо не искаше да запали при - 10гр., нафтата е била кофти и е позапушила и филтъра. А сега в големия студ - 15 сутринта, със друга нафта и сипана добавка - запали от раз. Но ако все пак е била леко желирала нафтата и в комбинация с кофти филтър да се е получил този ефект. След 3-те гаснения - палеше от раз без проблем, а и както се вижда от лог-а в момента на палене постигаше желаното налягане, но след това започва да пада и след малко претрисане - гаснеше. Съмненията ми за това са и от прочетеното в тази тема от друг форум, в която човека си е направил експеримент с нафта от различни бензиностанции и прецеждането и през филтър...http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php...09277&start=75
                          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                          Коментар


                            #88
                            замръзнала нафта от шел(алпин дизел) оня ден,какво ще кажете,както и безпроблемна нафта от марешки,напук на логиката

                            Коментар


                              #89
                              На пук на логиката нафта от шопов в Севлиево на 1.60 на -20 пали чакмак и хвърка.....за разлика от лукойл след наливане едвам качих Шипка есента.
                              Powered by Emzo

                              Коментар


                                #90
                                Проблемът е ясен - филтъра. Целият беше облепен в бяла слуз и парцали. По-късно ще кача и снимки...ПП. Ето и снимките
                                Прикачени файлове
                                Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                                Коментар

                                Working...
                                X