Ами при 1.9 JTD 105, и при JTD 140 съм гледал, самия двигател почва да припалва на 1-2 цилиндъра при 100-150 бара, при 200-250 почти е запалил и при 300 работи на празен ход, мисля че това важи и за другите JTD-та, регулатора когато е гадна нафтата на празен ход държи стойности под 15%, бяха ми казали че стойности около и над 17-18% са добри. При слаб акумулатор колата също не може да завърти достатъчно бързо и не може да се вдигне необходимото налягане за да почне да пали, също така и когато е слаб акумулатора и се върти при включен MultiEcuScan, връзката прекъсва и изписва грешка за нисък волтаж после. Тези неща са ми казани от човек на който имам доверие, ако има нещо невярно моля поправете ме, ако има някой разбиращ да добави нещо за да можем взаимно да си обогатим знанията.С каква нафта си караш колата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тази сутрин за пръв път Кромата не запали....
Collapse
X
-
k76 написа:Ако на 1.1.2016 сутринта си палил с тази нафта, може да я изключиш като проблем, беше по студено.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Абе хора днеска цял ден в сервиза на нови коли сменяме замръзнали горивни филтри. Ако нафтата ти е без добавка против замръзване там ти е проблема, казах ти най-лесно е на изхода на филтъра за горивото вариш щуцера и даваш контакт- ако не пръска яко гориво или ти е замръзнал филтъра или тръбите до него. Това е най-лесната, правилна и безплатна диагностика която можеш да направиш. Така докато си гадаете за клапани на помпата и т.н ще се стопли времето и ще се оправи колата самичка.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
ivel написа:причината най-вероятно е замръзнала(кристализирана нафта),не вярвам да е блокирал регулатор-тогава вдига 70-80 бара спокойно,макар,че всичко е малко объркващо.аз си мисля,че всичко е от нафтатаFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
p.b.stoyanov написа:По принцип колегата който е писал преди малко има право, във филтъра нафтата не стои така все едно е сипана във бутилка а един вид преминава и се намира между много слоеве филтърна хартия и е възможно да замръзне в самия филтър ао е калпава.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Ако караш на къси разстояния без да я оставиш да загрее напълно, може да ти е замръзнал ауспуха, сложи си ръката и някой да върти, ако не излиза нищо най-вероятно ти е замръзнал. Имахме такъв проблем на на едно Браво, въртим въртим и се чудим какво става и гледаме от ауспуха не излиза нищо, с пистолет за топъл въздух размразихме ауспуха на най-ниската му точка и запали. Да не би да е от това и при теб.
Коментар
-
super_angel28 написа:Ако караш на къси разстояния без да я оставиш да загрее напълно, може да ти е замръзнал ауспуха, сложи си ръката и някой да върти, ако не излиза нищо най-вероятно ти е замръзнал. Имахме такъв проблем на на едно Браво, въртим въртим и се чудим какво става и гледаме от ауспуха не излиза нищо, с пистолет за топъл въздух размразихме ауспуха на най-ниската му точка и запали. Да не би да е от това и при теб.
Коментар
-
rangel88
noriaga написа:Запали пущината от раз, все едно никога не е имало проблем :D. Явно е било от нафтата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар