Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тази сутрин за пръв път Кромата не запали....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ами при 1.9 JTD 105, и при JTD 140 съм гледал, самия двигател почва да припалва на 1-2 цилиндъра при 100-150 бара, при 200-250 почти е запалил и при 300 работи на празен ход, мисля че това важи и за другите JTD-та, регулатора когато е гадна нафтата на празен ход държи стойности под 15%, бяха ми казали че стойности около и над 17-18% са добри. При слаб акумулатор колата също не може да завърти достатъчно бързо и не може да се вдигне необходимото налягане за да почне да пали, също така и когато е слаб акумулатора и се върти при включен MultiEcuScan, връзката прекъсва и изписва грешка за нисък волтаж после. Тези неща са ми казани от човек на който имам доверие, ако има нещо невярно моля поправете ме, ако има някой разбиращ да добави нещо за да можем взаимно да си обогатим знанията.С каква нафта си караш колата?
    FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

    Коментар


      #17
      Ако на 1.1.2016 сутринта си палил с тази нафта, може да я изключиш като проблем, беше по студено.
      Либра 1,9 жтд 2000г. LX
      Фиат Крома 1,9 2009г.
      Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

      Коментар


        #18
        k76 написа:
        Ако на 1.1.2016 сутринта си палил с тази нафта, може да я изключиш като проблем, беше по студено.
        На 1-ви не съм я палил, но на 2-ри я палих при - 5 и си запали от раз и покарах 20-на км. градско. Сега вечерта пак я пробвах... Взех и лаптопа с мен този път. Значи грешки няма записани, а при опит за палене гледах Fuel Pressure и Desired Fuel pressure. На Fuel Pressure при въртене на стартер стойностите варираха от 4 до 6 бара, при desired - 270 май. Т.е. няма налягане, какви може да са причините?
        Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

        Коментар


          #19
          Регулатора на ГНП-то най-вероятно е блокирал.
          Прикачени файлове
          FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

          Коментар


            #20
            причината най-вероятно е замръзнала(кристализирана нафта),не вярвам да е блокирал регулатор-тогава вдига 70-80 бара спокойно,макар,че всичко е малко объркващо.аз си мисля,че всичко е от нафтата

            Коментар


              #21
              Абе хора днеска цял ден в сервиза на нови коли сменяме замръзнали горивни филтри. Ако нафтата ти е без добавка против замръзване там ти е проблема, казах ти най-лесно е на изхода на филтъра за горивото вариш щуцера и даваш контакт- ако не пръска яко гориво или ти е замръзнал филтъра или тръбите до него. Това е най-лесната, правилна и безплатна диагностика която можеш да направиш. Така докато си гадаете за клапани на помпата и т.н ще се стопли времето и ще се оправи колата самичка.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #22
                ivel написа:
                причината най-вероятно е замръзнала(кристализирана нафта),не вярвам да е блокирал регулатор-тогава вдига 70-80 бара спокойно,макар,че всичко е малко объркващо.аз си мисля,че всичко е от нафтата
                Добре, а къде точно е кристализирала? След изхода от филтъра по тръбичките? Пак казвам като отворих филтъра нафтата нямаше и помен от кристализиране, а от тръбичките си изтече по малко нафта и тя не беше замръзнала.
                Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                Коментар


                  #23
                  По принцип колегата който е писал преди малко има право, във филтъра нафтата не стои така все едно е сипана във бутилка а един вид преминава и се намира между много слоеве филтърна хартия и е възможно да замръзне в самия филтър ао е калпава.
                  Прикачени файлове
                  FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

                  Коментар


                    #24
                    видимо да,а действително?.както каза колегата по-горе имам много случаи със замръзнала нафта,просто не всички бензиностанции слагат добавки.а ,за това призовавам всички опарили се от бензиностанции да се обърнат към федерация на потребителите.

                    Коментар


                      #25
                      p.b.stoyanov написа:
                      По принцип колегата който е писал преди малко има право, във филтъра нафтата не стои така все едно е сипана във бутилка а един вид преминава и се намира между много слоеве филтърна хартия и е възможно да замръзне в самия филтър ао е калпава.
                      Е да ама моя филтър не е такъв тип и може би от това идва неразбирането. На моята крома филтъра се слага в нещо като филтърна кутия - представлява нещо като буркан с капачка, която се развива и вътре се слага самия филтър, който е нещо подобно, като на снимката. И да вътре нафтата си седи точно като сипана в буркан.Е след като отворих филтърната кутия, вътре нафтата си беше в супер състояние ( преди да отворя и аз предполагах че вътре ще е станало на каша, но не). Огледах подробно и самия филтър, не видях следа от замръзване или запушване. Какви може да са другите вероятности да не прави никакво налягане? Прочетох някъде, че дори със скапан регулатор пак трябва да качи поне 70-80 бара, а при мен на въртене качи до 6 и малко....
                      Прикачени файлове
                      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                      Коментар


                        #26
                        Ако караш на къси разстояния без да я оставиш да загрее напълно, може да ти е замръзнал ауспуха, сложи си ръката и някой да върти, ако не излиза нищо най-вероятно ти е замръзнал. Имахме такъв проблем на на едно Браво, въртим въртим и се чудим какво става и гледаме от ауспуха не излиза нищо, с пистолет за топъл въздух размразихме ауспуха на най-ниската му точка и запали. Да не би да е от това и при теб.

                        Коментар


                          #27
                          super_angel28 написа:
                          Ако караш на къси разстояния без да я оставиш да загрее напълно, може да ти е замръзнал ауспуха, сложи си ръката и някой да върти, ако не излиза нищо най-вероятно ти е замръзнал. Имахме такъв проблем на на едно Браво, въртим въртим и се чудим какво става и гледаме от ауспуха не излиза нищо, с пистолет за топъл въздух размразихме ауспуха на най-ниската му точка и запали. Да не би да е от това и при теб.
                          Абе това не става ли при коли, които се карат на гас, на дизел да замръзне аспуха не съм чувал до сега.

                          Коментар


                            #28
                            Ами не знам, но от кондензацията в ауспуха се беше заледил и запушил, това беше бензиново Браво. След като пише, че не излиза нищо от ауспуха докато върти предположих, че може да е от това.

                            Коментар


                              #29
                              Запали пущината от раз, все едно никога не е имало проблем :D. Явно е било от нафтата.
                              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                              Коментар


                                #30
                                noriaga написа:
                                Запали пущината от раз, все едно никога не е имало проблем :D. Явно е било от нафтата.
                                И какво пипа попринцип????

                                Коментар

                                Working...
                                X