Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тази сутрин за пръв път Кромата не запали....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тази сутрин за пръв път Кромата не запали....

    Колеги тази сутрин кромата не щя да запали. Въртях бая. Според мен си има достатъчно ток в акумулатора, стартера върти, обаче не пали. Резервоара е почти пълен - 10л макс да са изгорени... Тези дни я карах почти всеки ден. Последно я карах преди 2 дена и нямаше никакви проблеми с паленето, обаче тази сутрин (-10 ми показваше на таблото) - греда. Какъв може да е проблема?
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    #2
    Кофти нафта може би.И при мен се появи вчера,в Силистра вчера беше -15 и запали много трудно,като на моменти припалваше но не искаше да запали.
    Е46 330d 2++

    Коментар


      #3
      Най-вероятно кофти нафта. Пробвай да сипеш гореща вода върху дюзите - около 1-2 литра и върти отново. АКо стане - отивай да си купиш добавка за нафтата и сипвай. Аз слагам добавка и онзи ден в Берковица, при минус 15, запали, като се замисли от пътвия път, но запали.

      Коментар


        #4
        sasho_n2 написа:
        Най-вероятно кофти нафта. Пробвай да сипеш гореща вода върху дюзите - около 1-2 литра и върти отново. АКо стане - отивай да си купиш добавка за нафтата и сипвай. Аз слагам добавка и онзи ден в Берковица, при минус 15, запали, като се замисли от пътвия път, но запали.
        При мене компреса оправя нещата.... Не е ясно от какво е. Ще ходя на диагностика да видя свещи или дози. Може горивния филтър за сменя. Накрая и добавка ше купя.

        Коментар


          #5
          Ще го видим, дано да е от нафтата. Студено си е, ама чак пък толкова да е замръзнала. Нямам съобщения за грешки за изгорели подгревни свещи.. Ако релето за подгревните свещи е сдало багажа ще писука ли грешка на таблото?
          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

          Коментар


            #6
            noriaga написа:
            Ще го видим, дано да е от нафтата. Студено си е, ама чак пък толкова да е замръзнала. Нямам съобщения за грешки за изгорели подгревни свещи.. Ако релето за подгревните свещи е сдало багажа ще писука ли грешка на таблото?
            Найстина не е чак толкова студено за да прави номера. По телевизията е пробваха на по ниски температури.

            Коментар


              #7
              noriaga написа:
              Ще го видим, дано да е от нафтата. Студено си е, ама чак пък толкова да е замръзнала. Нямам съобщения за грешки за изгорели подгревни свещи.. Ако релето за подгревните свещи е сдало багажа ще писука ли грешка на таблото?
              Ще писука най-вероятно. При мен като писукаше последния път, знаейки какви смотани свещи бях сложил, веднага купих нови и ги смених ... :D Обаче продължи да си писука ... Оказа се, че буксата е откачена, а старите свещи са си били ок.

              Коментар


                #8
                При мен всичко е сменено,нови подгревни свещи 4 на брой,нов акомулатор,нов авансаторен клапан и рециклиран стартер.Сега сипвам малко спирт за горене и тази сутрин запали.
                Е46 330d 2++

                Коментар


                  #9
                  Значи преди малко разкачих горивния филтър. Вътре филтъра и нафтата бяха в идеално състояние според мен. На тръбите от и към филтъра не видях да има нещо спукано. Не видях да има утечки и по тръбичките за обратната нафта... Явно не е в нафтата проблема. Дадоха ми и ток - тц - върти та се къса, но няма палене. Отзад нищо не излиза от ауспуха до като въртя да паля.
                  Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                  Коментар


                    #10
                    Отзад нищо не излиза от ауспуха до като въртя да паля.
                    Значи няма впръскване. Помпата за ниско налягане чуваш ли я ?
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #11
                      ntodorov написа:
                      Отзад нищо не излиза от ауспуха до като въртя да паля.
                      Значи няма впръскване. Помпата за ниско налягане чуваш ли я ?
                      Мисля, че работи. Като разкачих филтъра и го сложих обратно, един колега седна и пробва да пали, аз бях отпред и гледах... като даде контакт се чу доста отчетлив звук как се пълни системата. Между другото на врътката на капака на горивния филтър се виждаше леко оливане с нафта (преди да го разкачим). Може ли да е проблем това? Да взима въздух от там?
                      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                      Коментар


                        #12
                        Намери някой колега който е наблизо и има кабел и МЕС и я закачете, като гледате параметрите за налягане на горивото при въртене, процентите на регулатора, дали няма някоя грешка за датчиците на валовете и т.н.
                        FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

                        Коментар


                          #13
                          p.b.stoyanov написа:
                          Намери някой колега който е наблизо и има кабел и МЕС и я закачете, като гледате параметрите за налягане на горивото при въртене, процентите на регулатора, дали няма някоя грешка за датчиците на валовете и т.н.
                          Аз имам кабел и FES. Какви трябва да са параметрите за налягане на горивото при въртене? Изобщо нямам намерение да се правя на майстор, но ако причината е в нещо сравнително елементарно... защо да не си спестя пари, нерви и време за рапатраци и т.н. тъй като колата е автоматик и не искам да я тегля до сервиз.
                          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                          Коментар


                            #14
                            Добре де най-лесно е като откачите щуцера на изхода от горивния филтър и се даде на контакт да се гледа дали ще потече нафта идваща от помпата в резервоара- аз залагам или на замръзнал филтър или замръзнала нафта.
                            Фиат Крома 1.9 16v+
                            Фиат Браво 1.6 16v
                            Фиат Мареа 1.6 16v

                            Коментар


                              #15
                              pi4_s_bravo написа:
                              Добре де най-лесно е като откачите щуцера на изхода от горивния филтър и се даде на контакт да се гледа дали ще потече нафта идваща от помпата в резервоара- аз залагам или на замръзнал филтър или замръзнала нафта.
                              Колега ми нали го отворихме филтъра - нямаше и помен от замръзване. Нафтата си беше в идеална кондиция, даже и не беше тръгнала да сгъстява или нещо подобно. Филтърната кутия си беше пълна до горе с нафта. Освен нафтата в тръбичките да е замръзнала, ама ме съмнява малко.
                              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                              Коментар

                              Working...
                              X