Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа ЖТД 105 не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ivel написа:
    пич,някои хора тук от форума,както и аз сме направили по стотици двигатели и мога да ти кажа,че компресия е хубаво да се измери,за зло или добро,а и от дистанция никой не може да каже какво е точно причината да не пали.иначе шпонката е излята на зъбното колело и е напълно възможно да с счупи,ама при други обстоятелства.ако пък прескочи зъб ангренажа(а той може само зъб напред и зъб назад),колата ще си пали.ако ли пък прескочи два зъба,то няма да запали и причината ,точно тогава ще е липса на КОМПРЕСИЯ,поради криви клапани
    Добре ПИЧ .Разбрах те и ти си от разбирачите .Само че едно е да Правиш БАЛКАНЧЕТО на село друго е това.Много се засягаш.Вслушвай се и в други мнения,понякога са от полза.БАЛКАНЧЕТАТА и ние сме им цепили двигателите,та дори и на по големи мотори с кош.
    шофираме умно!!!!!!!
    FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

    Коментар


      #32
      Колеги не се карайте. Шпонката е проверена и е ок. Стартера и той е готов-четките са изпаднали на парчета при отварянето. Всичко според мен води към ел проблем.Никой обаче не коментира въпросната грешка p1673.При положение, че при опит за палене я записва втори път не е ли проблемна?Само аз и колегата kazama1 ли имаме предположения за проблем в ECU?Ще се огледат бушони и релета под капака, вътре малките са проверени.Нещо специално там или към кой бушон да се насоча по - напред?
      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
      Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

      Коментар


        #33
        cokata_23 написа:
        Колеги не се карайте. Шпонката е проверена и е ок. Стартера и той е готов-четките са изпаднали на парчета при отварянето. Всичко според мен води към ел проблем.Никой обаче не коментира въпросната грешка p1673.При положение, че при опит за палене я записва втори път не е ли проблемна?Само аз и колегата kazama1 ли имаме предположения за проблем в ECU?Ще се огледат бушони и релета под капака, вътре малките са проверени.Нещо специално там или към кой бушон да се насоча по - напред?
        Те са в двигателния отсек до спирачната течност една черна кутия,отвория и вътре са предпазителите.Също там под едно капаче има още 3-4 предпазитела.Друго което аз бих пробвал е да запаля с друг компютър от друго JTD.Успех.
        шофираме умно!!!!!!!
        FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

        Коментар


          #34
          еку-тата на тези jtd-ta са железни,а и са все пак бош

          Коментар


            #35
            cokata_23 написа:
            Здравейте момчета!Мистерията за съжаление се задълбочава. ...........Закачих я, отново грешка P1673 - injector capacitor 1 voltage (ECU) и познатата грешка за изгорели подгревни свещи.По спомен при следене на живи данни миналата седмица (докато имаше стартер) при въртене на стартер capacitor 1 voltage беше около 14-15V. Прочетох някъде че стойността трябва да е около 70V за да запали колата и това е проблем в ЕКУ (някакъв резистор). Дали точно там не се крие проблема, защото механично - ангренаж и т.н. всичко е оk......Филма е голям и от изчетените теми мисля, че аз съм първият случай с такъв вид не запалване
            Колега провери отново напрежението на кондензатор (capacitor) 1 и 2. До колкото знам наистина трябва да е около 70 волта.Подобно изгасване на двигателя работещ на празен ход имах случай на една КАПА 2.4JTD, но там се оказа дюзи и много мизерия по цедката на помпата в резервоара.
            ivel написа:
            еку-тата на тези jtd-ta са железни,а и са все пак бош
            Да не забравяме, че в италианските коли се чупят немските части
            FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

            Коментар


              #36
              аз не съм срещал такова умряло еку на jtd

              Коментар


                #37
                ivel написа:
                аз не съм срещал такова умряло еку на jtd
                Аз два пъти. Едно Стило и една Капа. Точно проблем с кондензатор, който си излиза и на грешка, като при колегата. Капата не палеше въобще, а Стилото от време на време решава, че ще умре и умираше, ей така, без нищо. Решава, че няма да пали и не пали. Решава, че ще умре в движение и умира. :DНо при толкова грешки трябва да се проверят много добре напреженията и масите на ЕКУ-то.По всички описания до сега, нещата си отиват към друго ЕКУ.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #38
                  Прегледани са предпазителите и в двигателния отсег. Всичко е точно и там.Тези дни ще сложа и стартера и ще следя волтажа на въпросният параметър да видим какво ще покаже. За смяна на ЕКУ ще ми трябва и другият ключ с патрона. Нещо по имобилайзера трябва ли да пипам?Ако не е ЕКУ се насочвам към дюзите. Въпросът ми е от жтд 115 ще станат ли на жтд 105 за пробата?
                  Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                  Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                  Коментар


                    #39
                    Щом ти показва проблем с кондензатор в ЕКУ, който и други се налагало да сменят, то май по-лесно ще е да отвориш ЕКУ и да го смениш. За смяна на ЕКУ за проба ще ти трябва или отключено, или целия комплект заедно с кутийката на имото.
                    Прикачени файлове
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #40
                      и сега виждам тази неземна простотия писана от kazama1.аз никога не съм правил балканчета,а и никога не искам(не,че не мога).а това ,че ти си неможещ,незнаещ и комплексиран си е твой проблем.вярвай ми че знам доста повече от теб без да се хваля.иначе вярвам напълно на Боби,че е срещал такива екута,но все пак си е прцедент.все пак всяко един детайл е възможно да дефектира,било то кондензатор,интеграла,транзистор и т.н,па макар и бош

                      Коментар


                        #41
                        ivel написа:
                        и сега виждам тази неземна простотия писана от kazama1.аз никога не съм правил балканчета,а и никога не искам(не,че не мога).а това ,че ти си неможещ,незнаещ и комплексиран си е твой проблем.вярвай ми че знам доста повече от теб без да се хваля.иначе вярвам напълно на Боби,че е срещал такива екута,но все пак си е прцедент.все пак всяко един детайл е възможно да дефектира,било то кондензатор,интеграла,транзистор и т.н,па макар и бош
                        Младеж за твоя информация от БАЛКАНЧЕТАТА се почва и се продължава напред.Дори и да искаш вече да ги ремонтираш за съжаление ги няма.А комплексираният в случая си ти.За всяко нещо си контра.
                        шофираме умно!!!!!!!
                        FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

                        Коментар


                          #42
                          първо,не знам колко съм младеж.второ-това за балканчето са твои измишльотини,не вярвам всеки уважаващ себе си майстор да е почнал от тях.трето-на никой не съм контра,просто казвам реални неща

                          Коментар


                            #43
                            Използвах днес топлото време за слагането на стартера.Capacitor voltage 1 дава стойности 15-18v.Закачих и на един приятел мареа жтд 105. При запалване даде 72в.Откачих буксата на датчика на разпр. вал за да не запали и пак въртях. С оборотите на стартера се покачи и волтажа до около 72в.Проблема си се оказва в компа, но видимо не успях да забележа надут кондензатор.Някой да има препоръки къде в Сф да нося на ремонт ECU то?
                            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                            Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                            Коментар


                              #44
                              cokata_23 написа:
                              Използвах днес топлото време за слагането на стартера.Capacitor voltage 1 дава стойности 15-18v.Закачих и на един приятел мареа жтд 105. При запалване даде 72в.Откачих буксата на датчика на разпр. вал за да не запали и пак въртях. С оборотите на стартера се покачи и волтажа до около 72в.Проблема си се оказва в компа, но видимо не успях да забележа надут кондензатор.Някой да има препоръки къде в Сф да нося на ремонт ECU то?
                              Днес питах един комшия със същият мотор-мареа за проблема как го е решил.При него палеше ,когато си иска и се оказало някакво реле и стартерния ключ-имобилайзера,сега вече нямал проблем.Може да го питам къде са го излекували.
                              шофираме умно!!!!!!!
                              FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

                              Коментар


                                #45
                                Едит:Свалил съм някакъв модул, който се намира под задната седалка, а не ЕКУ. Голям смях Сега като прегледах снимката на компа който е качил колегата се усетих..... :D Та на въпроса къде се намира компа на Мареа?И дали ще стане ако взема комп от браво, брава жтд (смисъл има ли разлика от на Мареа) че ми предлагат такъв. Според мен не би трябвало да има разлика.
                                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                                Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                                Коментар

                                Working...
                                X