Здравейте имам следния проблем преди време ми сдъхна соленоидния клапан за вакума на турбината сменен с Pierburg и мапа bosch от тогава като дам гас 2500/2600 спира да наена и при отпускане на гъста и натискане тръгва по принцип го прави на 3.4.5 предавка турбината надува до 1.5 бара незнам до колко трябва да е също така незнам вакума към уесгейт клапана колко трябва да е и незмам от каде идва проблема съмявам се че създава много вакум ще помоля за съвет какво да направя по принцип си върви колата но много дразни това постояно да отнемам и натискам гаста
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo gtd 115ks спира да върви на 2500/2600 оборота
Collapse
X
-
Именно. Грометрията ти е заклинила на градус. Стои постоянно отворена и имаш буст за нормален вървеж до около 2000 2200 оборота. След това пренадува вероятно. Имал ли си грешка over pressure? Светва чека за секунда и се оправя като върнеш газта или изключиш от скорост но грешката се запаметява
Коментар
-
Грешки не ми записва нито чека свети всички стойности ги гледам в реално време интересното е че като отпусна гъста и натисна нагоре пак надува добре без прекъсване и никва загоба на мощоност дизел се слага винаги от по скъпия + дубавка от моя страна от време на време; дебитомер почистен интеркулер почистен само егр.несъм чистил и каква е вериятноста уесгейт клапана да задържа или мапа да дава грешни стойности към екуто и от там и вакума да не е нарет вакумните маркучи също са новиfiat stilo jtd
Коментар
-
Клапана който си сложил от къде го взе (най вероятно е втора употреба) и от каква кола е? Масово по моргите продават от VAG,защото буксите им са еднакви,но на практика са различни от тези за италианките.Погледни си оста след "гъбката"-трябва да се измества около сантиметър и половина при наличие/липса на вакуум кум турбината.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
клапана е същия номер същия като другия и е нов pierburg и мапа bosch клапана е от euro 07 и на него и на кутията си пише pierburg не че неможе да е нещо дефектен тогава като търсих нямаше никаде в пловдив и там ползвам доста голяма остъпка и затова го взех от там сега на скоро намерих една морга има три стилота и се чуда дали да ида да пробвам направо там на място да го прекача и да пробвам дали не е от него; моето 2004г на тези преди 2004г клапана е по различен малко утре ако мога ще отида щом има съмнения към негоfiat stilo jtd
Коментар
-
Горе долу и аз имам такъв проблем, само че при мен колата набира доста тромаво, а на около 2500 - 2600 оборота леко забива и заглъхва двигателя, така до около 3500 оборота и рязко се отпушва и започва да набира бързо. Със затапен ЕГР съм. И още нещо, като форсираш на място колко горе долу трябва да се мести котвичката на геометрията на турбината, като гледам, при мен е около половин сантиметър.Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар