Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo gtd 115ks спира да върви на 2500/2600 оборота

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo gtd 115ks спира да върви на 2500/2600 оборота

    Здравейте имам следния проблем преди време ми сдъхна соленоидния клапан за вакума на турбината сменен с Pierburg и мапа bosch от тогава като дам гас 2500/2600 спира да наена и при отпускане на гъста и натискане тръгва по принцип го прави на 3.4.5 предавка турбината надува до 1.5 бара незнам до колко трябва да е също така незнам вакума към уесгейт клапана колко трябва да е и незмам от каде идва проблема съмявам се че създава много вакум ще помоля за съвет какво да направя по принцип си върви колата но много дразни това постояно да отнемам и натискам гаста
    fiat stilo jtd

    #2
    Или клапана е проблемен или зациклила геометрия (Според мен)
    Powered by Emzo

    Коментар


      #3
      Мислех да му го кажа това за геометрията, но ако е зациклила, ще надуе ли 1.5 бара?
      Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

      Коментар


        #4
        Д . Ако е заклинила на голям ъгъл ще почне да пренадува и за това след 2000 не върви.
        Powered by Emzo

        Коментар


          #5
          Ок, разбрах ами да я чисти и да видим
          Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

          Коментар


            #6
            Забравих да кажа че като подам плавно газ него прави турбината има леко свирене като е студена но после се оправя но мерси за савета за геометрията така или иначе трябва да се направи няква профилактика да отпадне като вариант.
            fiat stilo jtd

            Коментар


              #7
              Именно. Грометрията ти е заклинила на градус. Стои постоянно отворена и имаш буст за нормален вървеж до около 2000 2200 оборота. След това пренадува вероятно. Имал ли си грешка over pressure? Светва чека за секунда и се оправя като върнеш газта или изключиш от скорост но грешката се запаметява
              Powered by Emzo

              Коментар


                #8
                Грешки не ми записва нито чека свети всички стойности ги гледам в реално време интересното е че като отпусна гъста и натисна нагоре пак надува добре без прекъсване и никва загоба на мощоност дизел се слага винаги от по скъпия + дубавка от моя страна от време на време; дебитомер почистен интеркулер почистен само егр.несъм чистил и каква е вериятноста уесгейт клапана да задържа или мапа да дава грешни стойности към екуто и от там и вакума да не е нарет вакумните маркучи също са нови
                fiat stilo jtd

                Коментар


                  #9
                  Клапана който си сложил от къде го взе (най вероятно е втора употреба) и от каква кола е? Масово по моргите продават от VAG,защото буксите им са еднакви,но на практика са различни от тези за италианките.Погледни си оста след "гъбката"-трябва да се измества около сантиметър и половина при наличие/липса на вакуум кум турбината.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    Дори и да е нов, трябва да е същия номер или по-нов ако е заменян.Принципно ако беше отишъл при читав диагностик щеше да ти каже , къде е проблема.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      клапана е същия номер същия като другия и е нов pierburg и мапа bosch клапана е от euro 07 и на него и на кутията си пише pierburg не че неможе да е нещо дефектен тогава като търсих нямаше никаде в пловдив и там ползвам доста голяма остъпка и затова го взех от там сега на скоро намерих една морга има три стилота и се чуда дали да ида да пробвам направо там на място да го прекача и да пробвам дали не е от него; моето 2004г на тези преди 2004г клапана е по различен малко утре ако мога ще отида щом има съмнения към него
                      fiat stilo jtd

                      Коментар


                        #12
                        Разкачи "гъбката" и виж как се движи геометрията. Трябва да е изключително лесно. Ако е трудно - турбо долу.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Горе долу и аз имам такъв проблем, само че при мен колата набира доста тромаво, а на около 2500 - 2600 оборота леко забива и заглъхва двигателя, така до около 3500 оборота и рязко се отпушва и започва да набира бързо. Със затапен ЕГР съм. И още нещо, като форсираш на място колко горе долу трябва да се мести котвичката на геометрията на турбината, като гледам, при мен е около половин сантиметър.
                          Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

                          Коментар


                            #14
                            Актуатор, клин в геометрията или пробив ваккум пътища
                            Powered by Emzo

                            Коментар

                            Working...
                            X