Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

MAREA TD 100 пали ама с пиниз.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    dasteri777 написа:
    rangel88 написа:
    dasteri777 написа:
    rangel88 написа:
    dasteri777 написа:
    Ауу голям зор е тоз стартер и него свалях преди 3 месеца,няколко часа си играх,накрая вместо да е с три болта е със 2 вече.А ключа го изправяш прав да е със ухото нагоре слагаш някоя отверка и развиваш.
    Той татко беше правил някакви ключове специални и за стартер и за свещи.... От глухи ключове камъни чупещи колена и арматурни железа.... отрязани направени заварени....
    Значи ти си човека действай,и сподели после как е.
    Добре но има вероятност това да стане като се стопли сега пред блока на - 15 няма как E не е изключено да хвана някой който има опит да го свали и качи той (на разумна цена), че е много зор. Ако някой има мерак за някой лев да свирка аз съм в Пловдив.
    Даа шибания студ е проблема,някой гараж с канал не можеш ли да измислиш?Ако беше от бургас щях да ти предоставя моя да си свършиш работата.
    Нямам ни гараж ни канал... На сред улицата ...Аз за това бих прежалил някой лев...

    Коментар


      #62
      Интересно много и то.Вчера на студа като цъкна стартера върти на празно. Днес цял ден е пекло на нея и вътре беше баня, а капака топъл... Я да видя на топло сега ,щрак върти стартера върти и двигателя, но от време на време изтървава.....Тая "гемия" да и е замръзнала "маймунката" дето избутва зъбчатката за маховика??? Възможно ли е???

      Коментар


        #63
        бендикс

        Коментар


          #64
          ivel написа:
          бендикс
          Тъй вярно!!!

          Коментар


            #65
            Всъщонст аз тези свещи като ги сваля на омметър ли е най-правилно да ги меря??? И колко ома трябва да показва???Защото ако им дам ток от батерията ще грейнат, но колко градуса иравномерно ли е о колкото трябва ли е нз.

            Коментар


              #66
              Грейна слънце и стана чудо....https://www.youtube.com/watch?v=SctmoZWl4pEНо този пуст стартер трябва да се сваля пак..... Няма начин ... Рано или късно ще даде фира....

              Коментар


                #67
                Свещите колега се свалят леко казано "шиба..о" , така , че имай предвид да си приготвиш една две резервни гайки 4 мм за кабелчетата. Имаше една много хубава тема на колега за смяна на свещите , със снимки на всички необходими инструменти за това. Едно от най-важните е 12мм камък за гедоре и то удължено за да може да развиеш самата свещ. Особенно две от свещите си е секс без лубрикант , тези под помпата. Но не е невъзможно , просто се иска желание и чупливи ръчички. Свали ги и първо ги виж как изглеждат. На моята имаше една която не беше изгоряла , и затова не ми даваше индикация на таблото. Но така се беше надула , че едва излезе от отвора. Този мотор без една свещ си е мъка. Дори и лятото ми се е случвало да прави проблем без една свещ. Тъпо , но факт. Релето също не ти трябва кой знае какво за да го провериш , особено щом си електричар. Смени си филтъра за гориво , нито е скъп нито е сложно. И после разрежи стария и ще видиш защо съм ти го казал. Колкото до стартера , не е кой знае какво. Но няй добре намери някой канал , обществени има доста поне в София , такива запуснати и малко мръсни , но все пак стават. Не вярвам в Пловдив да няма някъде до ДАП-ове или някъде другаде. Естакада или канал. И въпреки всичко , дано не съм прав , но според мен проблем имаш с центровката на помпата. Моята като я взех се наложи да се ремонтира помпата. Смениха ми уплътнения аванс клапан и т.н. Взех я на 15 градуса температура. Вървеше си добре , палеше добре никакви проблеми. На другата сутрин 2-3 градуса , пали от 5-тото въртене , работеше точно като твойта. Обадих се и им я върнах . След един час беше готова. Казаха , че центровката не била добре. От тогава няма -15 , няма -20 . Пали все едно си е лятото.Успех
                Fiat Marea Weekend
                HLX 1,9 TD 100
                1999

                Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                Коментар


                  #68
                  tomito9902 написа:
                  Свещите колега се свалят леко казано "шиба..о" , така , че имай предвид да си приготвиш една две резервни гайки 4 мм за кабелчетата. Имаше една много хубава тема на колега за смяна на свещите , със снимки на всички необходими инструменти за това. Едно от най-важните е 12мм камък за гедоре и то удължено за да може да развиеш самата свещ. Особенно две от свещите си е секс без лубрикант , тези под помпата. Но не е невъзможно , просто се иска желание и чупливи ръчички. Свали ги и първо ги виж как изглеждат. На моята имаше една която не беше изгоряла , и затова не ми даваше индикация на таблото. Но така се беше надула , че едва излезе от отвора. Този мотор без една свещ си е мъка. Дори и лятото ми се е случвало да прави проблем без една свещ. Тъпо , но факт. Релето също не ти трябва кой знае какво за да го провериш , особено щом си електричар. Смени си филтъра за гориво , нито е скъп нито е сложно. И после разрежи стария и ще видиш защо съм ти го казал. Колкото до стартера , не е кой знае какво. Но няй добре намери някой канал , обществени има доста поне в София , такива запуснати и малко мръсни , но все пак стават. Не вярвам в Пловдив да няма някъде до ДАП-ове или някъде другаде. Естакада или канал. И въпреки всичко , дано не съм прав , но според мен проблем имаш с центровката на помпата. Моята като я взех се наложи да се ремонтира помпата. Смениха ми уплътнения аванс клапан и т.н. Взех я на 15 градуса температура. Вървеше си добре , палеше добре никакви проблеми. На другата сутрин 2-3 градуса , пали от 5-тото въртене , работеше точно като твойта. Обадих се и им я върнах . След един час беше готова. Казаха , че центровката не била добре. От тогава няма -15 , няма -20 . Пали все едно си е лятото.Успех
                  Тя сега пали.... Тези дни имам 3 ппочивни топло е и ще е базикна малко... За начало ше видя как е релено че е по лесно... И филтара може че е за смяна.... Може свещите за накрая че са най приятна работата... Може да потърся и специалист по центровки да види и той.... Някой да препоръча в пловдив ама да си разбира от работата???

                  Коментар


                    #69
                    rangel88 написа: Преглед на мнението
                    Тъй вярно!!!
                    Сгреши не е бедникса нищо му няма на стартера....
                    Така каза и майстора като му е дадох за помпата, че много зловещо изтървава и ще се п рави.... Ама като сменихме свещите и си пали от раз. Каза изтървава защото няма подгрев (без 2 свещи)

                    Къв зор видя лятото с оригиналната си помпа, че изпуши и замириса от въртене

                    Коментар


                      #70
                      rangel88 написа: Преглед на мнението
                      Сгреши не е бедникса нищо му няма на стартера....
                      Така каза и майстора като му е дадох за помпата, че много зловещо изтървава и ще се п рави.... Ама като сменихме свещите и си пали от раз. Каза изтървава защото няма подгрев (без 2 свещи)

                      Къв зор видя лятото с оригиналната си помпа, че изпуши и замириса от въртене

                      За пореден път успя да ме разсмееш!
                      Значи стартера ""изтърва щото няма подгрев???
                      Ако стартера е изправен и цял ден да го въртиш няма "изтърве"!!!
                      Какво ли се случва на бензинките когато им "изтърва" стартера???

                      Коментар


                        #71
                        specialista написа: Преглед на мнението
                        За пореден път успя да ме разсмееш!
                        Значи стартера ""изтърва щото няма подгрев???
                        Ако стартера е изправен и цял ден да го въртиш няма "изтърве"!!!
                        Какво ли се случва на бензинките когато им "изтърва" стартера???
                        Имаше на ум, че се върти на студено и няма да запали...
                        Той в началото изтърваваше след като повъртиш 5/6 секунди като се застуди още в самото начало се чуваше как прескача по маховика а миналата година на големия студ се въртеше като бормашина без да близне маховика....
                        Сега си е кибрит от раз на -15.... Даже и без да чакам да изключи подгрява паля за проба пали ама прави по 2/3 оборота без да хърка ил ида стресе все едно има павета в двигателя.


                        Бензинката ако щеш вярвай колегата на стартер си е паркирал колата като му отказала да запали.. Другия с 124 () по 30/40/50 секунди държи на стартер и нищо и няма... Фиата на 12 с и замириса на лак.... Немското си е меско...

                        Коментар


                          #72
                          rangel88 написа: Преглед на мнението
                          ...като се застуди още в самото начало се чуваше как прескача по маховика а миналата година на големия студ се въртеше като бормашина без да близне маховика....
                          Чета това и предишното мнение за подгрева и се чудя...дали не е по-добре изобщо да не пипаш по колата, а да я дадеш на някой, който си разбира наистина от работата? Че и немско, че и японско да вземеш с това ниво на техническа грамотност - все тая. С най-добри чувства ти го казвам - като приятелски съвет.

                          А стартера ти мирише не защото е италиански, а защото е за ремонт
                          Като го оправиш си го върти колкото ти душа иска.


                          Тц тц...абе чета аз от месец и нещо май станаха вече и не спирате да ме удивлявате, а хубаво преди си бях спрял да чета в техническите теми да не се ядосвам...
                          Последна редакция от Слав; 22.02.2017, 10:21.
                          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                          Коментар


                            #73
                            а именно стартера е на немската фирма бош,не че има значение

                            Коментар


                              #74
                              Слав написа: Преглед на мнението
                              Чета това и предишното мнение за подгрева и се чудя...дали не е по-добре изобщо да не пипаш по колата, а да я дадеш на някой, който си разбира наистина от работата? Че и немско, че и японско да вземеш с това ниво на техническа грамотност - все тая. С най-добри чувства ти го казвам - като приятелски съвет.

                              А стартера ти мирише не защото е италиански, а защото е за ремонт
                              Като го оправиш си го върти колкото ти душа иска.


                              Тц тц...абе чета аз от месец и нещо май станаха вече и не спирате да ме удивлявате, а хубаво преди си бях спрял да чета в техническите теми да не се ядосвам...
                              Майстора ми се обади да ми каже, че стартера е много зле... Даже е палил с спрей за да е вкара в сервиза и не знае дали като е направи ще може да запали...
                              После се обади на другия ден и каза, че е готова пали от раз и няма да превърта стартера.
                              Като се видяхме тогава ми каза за становището..
                              С две изгорели свещи няма как да запали и изтървава .... Сега пали от раз няма да изтървава... Според мене е пробвай и ако пак го прави тогава вече ще го правим..... Ако има пари няма проблем веднага го почвам.... Щото си е процедура (правили сме е едно време без канал) само сваляне и качване е 50 лв - това е добре, че другаде искаха направо 100...
                              Смисъл и аз се зачудих на становището му... Но 3 месеца при големи студове си пали от четвърт оборот. А като се натроши бендиска няма топло студено там си остава и това е. А как се бута да заплаи тази котъра само аз знам


                              Темата е разчистена от спам. Темата е в технически раздел!
                              За повече волности и свободни съчинения в Общи приказки!
                              Модераторски екип на fiatforum.bg
                              Последна редакция от Слав; 25.02.2017, 23:50.

                              Коментар

                              Working...
                              X